חדשות קולנוע וסרטים

נוער הום וידיאו

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
היום יש בארצות הברית ובכלל בסך הכל כארבע סדרות דרמה מרכזיות הפונות לבני הנוער (הכוונה היא לסדרות טובות ששוות את הזמן שהצופה בבית משקיע בהן). כל הארבע מצאו את דרכן לספריות הוידיאו בארץ במארזים מהודרים הכוללים את כל פרקי העונות ותוספות רבות כמו סצינות שלא נכללו, הערות היוצרים, וסרטוני מאחורי הקלעים.

ארבע הסדרות הן: "the o.c", "בנות גילמור", "מגרש ביתי" ו"סמולוויל", כל המארזים יצאו בארץ דרך חברת 'וורנר הום וידיאו' שבהחלט מגיע לה שתיקרא "נוער הום וידיאו".

אומנם כל הסדרות שודרו או משודרות בארץ, אבל בכמה מקרים, כמו ב- the o.c וסמולוויל, המארז יצא כמעט במקביל לשידור העונות בארץ וחוסך מהאוהדים שבועות רבים של המתנה, פרסומות והצורך לתכנן את היום או הוידיאו על פי שעת השידור.

בסך הכל, הוצאתם של מארזי סדרות הוכיח את עצמו גם מבחינה כלכלית וגם מבחינה חברתית. קונים מארז ומזמינים את החברים הקרובים לסוף שבוע של 'סמולוויל' או מסיבת פיג'מות עם הקרנת העונה הראשונה של "בנות גילמור".

בימים אלו ניתן למצוא את the o.c העונה השנייה ו"בנות גילמור" העונה הראשונה בחנויות וזו בהחלט סיבה למסיבה.

The OC – עונה 2

אחרי שזכתה שנתיים ברציפות כסדרת הדרמה הטובה ביותר בטקס 'נבחרי הנוער' של ארה"ב, חוזרים ריאן, מריסה, סת' ושאר החבורה לחיות חיים מלאי אהבה ושברון לב, נאמנות ובגידה, הצלחה ונפילה. 24 פרקים, שישה תקליטורים ושעות רבות של הנאה. כוכבי הסדרה כבר מזמן הפכו לאייקונים של בני הנוער האמריקאי. אדם ברודי (בתמונה) שמגלם את סת' הוא היום נושא הדגל של "החנון האמריקאי המגניב" ואפילו לקח על עצמו את המשימה קצת יותר מידי ברצינות כשהודיע לאחרונה שהוא מתכוון להפיק גרסה מחודשה ל"נקמת היורמים". בנג'מין מקנזי (ריאן) כבר הספיק לככב בכמה שערים של מגאזינים לנשים ולהשתרבב לרשימות הסקסים ביותר שיש, לצד בראד פיט ושאר גברברים. מישה ברטון בת ה- 19 מגלה שלהיות סלבריטאי זה אומר שכל פעם שאת קצת רבה עם החבר למחרת יש כותרות צהובות כאילו היה זה הריב הגדול בהיסטוריה. The OC היא האחות התאומה כמעט של "בברלי הילס 90210" וברור לכולם שהעולם התגעגע לסדרה בסגנון. אגב, במציאות המקום שבו מתרחשת הסדרה Orange County נמצא בסך הכל מספר שעות נסיעה מבברלי הילס.

בנות גילמור – עונה 1

'בנות גילמור' זכתה למעמד קאלט בקרב בנות בגילאי 12-35 בארה"ב, וזוכה להצלחה גדולה גם בישראל. הסדרה שודרה בעבר בערוץ 3, והיום העונה הרביעית משודרת בערוץ 10, בארצות הברית משודרת כבר העונה השישית. אבל, מי שלא הכיר, מי שלא ידע, מי שלא מצליח לעקוב אחרי השינויים, מגיע מארז העונה הראשונה לחנויות ואני כבר רואה את סמדר שיר ושאר סופרות הנוער הפופולאריות לוקחים אותו ונהנים מכל פרק שעובר.

הסדרה מספרת על מערכת היחסים של לורליי גילמור (לורן גראהם), בת ה- 30 פלוס שעשתה לא מעט בחירות מוטעות בחייה אבל מנסה מאוד לשמור על בתה המתברגת רורי (אלכסיס בלדל) מעשיית אותן טעויות. כמובן שלמשוואה הזו נכנסים חברים, לימודים, שכנים, קריירה ובני משפחה אחרים שמקשים על החיים. אבל כל אלו מוגשים בצורה קלילה וחביבה.

הסדרה קיבלה מועמדות לפרס גלובוס הזהב (השחקנית הטובה ביותר), וזכתה בפרסים נוספים (ביניהן פרס נבחרי הקהל). בימים אלה אפשר למצוא את אלקסיס בלדל מככבת בסרט "אחוות הג'ינס" שיצא לא מזמן ב- DVD (ושביקורת עליו עלתה באתרנו).


מגרש ביתי – עונה ראשונה

את הסדרה הזו ניתן להגדיר כ"האחות הגדולה של ה-o.c. "מגרש ביתי" מנסה להיות רצינית יותר, איכותית יותר ומשתמשת בשפה קולנועית גבוהה יותר ממה שאנחנו רגילים לראות בסדרות נוער. הסדרה הייתה מועמדת ל- 9 פרסי 'נבחרי הנוער' של ארה"ב וזכתה עבור השחקן החדש הטוב ביותר: צ'אד מייקל מורי שהפך בזכות הסדרה לכוכב בזכות עצמו. את מוריי ראינו לאחרונה בסרט האימה המצליח "בית השעווה" שיצא לא מכבר ב- DVD.

שתי העונות הראשונות שודרו בעבר בארץ ובימים אלו ממתינים צופי הלווין להגעתה של העונה השלישית. את העונה הראשונה ניתן לראות בשידורים חוזרים בערוץ 10 אבל אם יש לכם את כל 22 הפרקים במארז אחד, למה לחכות שבוע בין פרק לפרק, להרוס את השבת ולסבול פרסומות.

הסדרה מתארת את שברונות הלב, השקרים והאהבות המתפרצים כתוצאה ממערכת היחסים בין לוקאס (צ'אד מייקל מורי, בית השעווה) וניית'ן (ג'יימס לאפרטי), אחים למחצה החולקים אב. לאור עברם, לנערים יהיה קשה מאוד לעבוד יחדיו. הוספיו לזה שלוש נערות יפהפיות – יחד עם הסערות הרגשיות הנגרמות על ידי מבוגרים אשר חיים מחדש את ההחלטות שעשו לפני שנים, ומובטחת לכם סערת רגשות אמיתית.

סמולוויל - עונה ראשונה עד רביעית

להוציא העובדה שמדובר כאן בספור הרקע של סופרמן, "סמולוויל" היא בעצם גרסה צעירה יותר של "תיקים באפילה". לא תמצאו כאן גברים בטייטס, גלימות אדומות ארוכות או גברים מעופפים, אבל כן תמצאו בסדרה סצינות אפילות, מפחידות וסיפורים שגובלים בעל טבעי, העולם שמעבר, וחשיפה לקרינה חייזרית. כוכב הסדרה, טום ויילינג שמגלם את קלארק קנט הצעיר שעם הזמן יהפוך לסופרמן, כבר הפך בעצמו לסופר כוכב בעיני הנוער. הוא זוכה לאהדה רבה (וכמות אתרי המעריצים מוכיחה זו) וגם הקריירה הקולנועית שלו נמצאת בסימן עליה. לאחרונה הוא הופיע בסרט האימה "הערפל" שזכה להצלחה בינונית, ובקרוב נוכל לראות בחלק השני של הקומדיה המשפחתית "12 במחיר אחד".

העונה הרביעית של 'סמולוויל' משודרת בימים אלו בערוץ yes weekend אבל אין דבר כיפי יותר מלקיחת ארבעת העונות ולעשות מרתון של ארבעה ימים.

כעת כל מה שנותר זה לקוות שוורנר הום וידאו ימהרו להוציא סדרות נוער מצליחות נוספות כמו "אברווד", "מכושפות" ואולי אפילו כמה סדרות נוסטלגיות כמו "דוסון קריק" "באפי קוטלת הערפדים" ועוד...
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.9ציון מבקרים5 / 3.5
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20234דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction5מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט