חדשות קולנוע וסרטים

פמלה אנדרסון: הירידה הגדולה - המלצת טלוויזיה

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
ראשית אזהרה, אותה אנו חייבים לצרף הודות לאופי הגס (והמתחייב) של הביקורת הפעם. ביקורת זו עלולה לכלול שפה גסה ותכנים מיניים. השגחת הורים על ילדיהם, מומלצת.

מי לא מכיר את השחקנית הכשרונית, פמלה אנדרסון, בחורה ששמה ושתלי החזה שלה הולכים לפניה, בחורה שיודעת לרוץ כנראה רק בהילוך איטי בבגד ים אדום, בחורה שהרכילות מחייה הפרטיים, ממלאת את המסך יותר מהופעותיה הטלוויזיוניות או הקולנועיות ושהסרט המצליח ביותר שלה הוא קלטת הסקס עם טומי לי.

הרבה יותר קל לזלזל בפמלה אנדרסון, מאשר להעריך אותה, אבל אי אפשר לקחת ממנה, את מה שהיא הצליחה להשיג, בעזרת שיער בלונדיני וחזה שופע, Custom Made.

[*]

חייה ודמותה של פמלה אנדרסון, מהווים קרקע פוריה (או שופעת) במיוחד לבדיחות ולתוך הטריטוריה הזו בדיוק, נכנסה התכנית של הקומדי סנטרל, "פמלה אנדרסון: הירידה הגדולה", אשר נקראת במקור "Roast of Pamela Anderson". התוכנית המופרעת הזאת משודרת היום, ערב הבחירות והיא סיום מרנין ליום ספוג בפוליטיקה רצינית.

כשהם נכנסים לתוכנית על שטיח אדום ובאירוע נוצץ במיוחד, ארגנו למשתתפים בתכנית, חזרה לכיתה ג', בה כולם מתאחדים יחדיו "לרדת" על הילד החלש. זהו בדיוק הקונספט של התכנית: חבורה של קומיקאים מתאספת, על מנת "לצלות" את פמלה אנדרסון ולרדת עליה ועל כשרונה המתפרץ, בעוד היא יושבת על הכורסא ממול ומקשיבה.

[*]

כאשר אומרים "לצלות", הכוונה היא, שהתכנית תרד הכי נמוך שאפשר, בערך לאותו מקום שנמצא כשרון המשחק של פמלה אנדרסון, ולא תשאיר שום נושא כטאבו שלא מדברים עליו, כולל הדברים המרושעים והגסים ביותר.

בין המתעללים הסדרתיים בתכנית אפשר למצוא את: אנדי דיק, דניס רודמן, דיוויד ספייד, קורטני לאב קוביין, אדי גריפין וטומי לי (האקס של פמלה) וגם הם זוכים פה ושם, לחלק מחיצי הלעג, שנורים לכל הכיוונים. מופע ה"ירידות" על פמלה אנדרסון, אורך כשעה, כאשר כל משתתף עולה בתורו ונותן מופע סטנד-אפ קצרצר, שכמעט כולו מוקדש לה.

פמלה אנדרסון, הוכיחה שיש לה לא מעט הומור עצמי, כאשר הסכימה להשתתף בתכנית הזו. זה לא ממש מפתיע, אחרי שהיא השתתפה בקטע שצוחק על דמותה, בסרט "מת לצעוק 3", אבל עדיין מדובר בסוג של מופע השפלה פומבי, שלא כל אחד היה מסכים להשתתף בו.

[*]

גם מנחה התכנית, מעריך את נכונותה להשתתף ומודה לה במילים, "תודה שהסכמת שיזיינו אותך לעיני המצלמה בפעם האחרונה". למרות הרשעות של התכנית, כל המשתתפים ובעיקר פמלה, לקחו הכל ברוח טובה ובהומור, כשקורטני לאב מפזרת גסויות בקצב אינסופי ועושה פדיחות כהרגלה ופמלה מחייכת ונראית זוהרת מתמיד, גם כאשר מספרים עליה ועל הגברים המועדפים עליה בטענה שהיא "זיינה יותר מוזיקאים מנאפסטר", גם כשמספרים על אהבתה לבעלי חיים ומסבירים ש"בגלל אהבתה לסוסים, היא נמשכה לטומי לי" וגם כשמדברים על חלקים מוצנעים בגופה ומספרים ש"הנרתיק שלה שיחק בתפקיד המערה בסרט 'באטמן מתחיל' ".

את סגנון הבדיחות הבנתם ועכשיו נותר לדבר רק על איכותן. המופע, כפועל יוצא מקיצוניותו ומהמטרה הנוחה כל-כך, שהייתה לחיצי הלעג, כולל המון רגעים מטורפים ובדיחות שנונות ומצחיקות. היו אמנם רגעים שבהם הקומיקאים קצת חוזרים על הבדיחות, גם אם בזווית שונה.

[*]

כמה בדיחות כבר אפשר להמציא, על גודל החזה או הנרתיק של פמלה, על כשרון המשחק שלה, על הדרך בה היא התפרסמה או על גודל איברו של טומי לי. מסתבר שהמון. זה יכול להיות מרושע ומשעשע גם יחד, אבל זה גם די חוזר על עצמו. מזלה של התכנית, שהקומיקאים הכינו כמה הפתעות ושגם פמלה הוסיפה כמה הפתעות משלה, כאשר ניתנה לה הזדמנות התגובה.

לסיכום, מדובר במופע שלא רואים כל יום ושמצליח להיות מצחיק, מופרע, מפתיע ומהנה גם אם לא הכי מקורי. זו יכולה הזדמנות טובה להרפייה, לאחר יום של בחירות, ניתוחים פוליטיים, פרשנויות ודיווחים בלתי פוסקים.

התכנית פמלה אנדרסון: הירידה הגדולה משודרת ביום הבחירות, יום ג' ה-28.3 בערוץ Yes+, בשעה 23:20. שידור חוזר ב3:59 (למי שרוצה להקליט).
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט