חדשות קולנוע וסרטים

לוח שידורים חדש בערוץ E! - ביקורת טלוויזיה

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מאת: רון פוגל

ברוכים הבאים לערוץ E!. אתם מתבקשים להשאיר את טרדות היום מאחור, לנתק את המוח ולהתמסר ללא כל תהיות או ביקורת למסע צבעוני ברכבת השדים שנקראת - עולם הבידור ותרבות הכלום.

ערוץ E! הוא אולי אחת הדוגמאות הקיצוניות לאסקפיזם תרבותי שפשה בעולמנו. לפי תפיסת הערוץ, הדבר החשוב ביותר הוא שאישה תדע איך להתאפר או (לא פחות חשוב) שאנחנו הצופים נלמד על החיים האישיים של פמלה אנדרסון. את הדיון הסוציולוגי בערוץ E! אקיים בהזדמנות אחרת ועד אז אסקור את לוח השידורים החדש שהערוץ פוצח בו לרגל הסתיו שכבר מגיע.

[*]

במשך השבוע בשעה 19:00 יוקרנו מספר תוכניות, כולן במסגרת השם "סומק" (Blush). כזכור, Blush, היה שם המגאזין בו התרחשה הסדרה המשעשעת "תהרוג אותי וזהו" וחייבים לציין שלא אחת זה בדיוק מה שביקשתי נוכח ההצע הטלוויזיוני של E!.

לפי אנשי הערוץ מדובר בעיקר בתוכניות הפונות למין הנשי והאמת, אני לא ממש בטוח שלא מדובר בהעלבה.

בימי ראשון תשודר התוכנית "זוהרת": את התוכנית מנחה אחותה של ג'ניפר לופז - לינדה. מעבר לייחוס המשפחתי, התוכנית של לופז - העוסקת בעצות בענייני טיפוח, לבוש ותספורות - מעניינת כמו לעלעל בעיתון "לאשה" או לחלופין ב"קוסמופוליטן". לופז אכן נאה ומצודדת אבל הכריזמה שלה לא משהו ובעצם את הקונספט של התוכנית ראינו כבר בהמון תוכניות של "היעוץ הטוב ביותר" בסגנון "אודטה". אפשר לוותר בלי למצמץ.

[*]

נקודת האור, של הערוץ המתחדש, באופן מוזר למדי, הגיעה בדמותה של תוכנית ביזארית שמשודרת בימי שלישי, "בית משפט לאופנה". התוכנית מדגימה עד כמה רחוק אפשר לקחת את רעיון בית המשפט הפוסק בנושאים שונים. לבית המשפט של האופנה (המזכיר מאד את התוכנית "בית המשפט של קרטיס" ששודרה בערוץ הריאליטי עד לאחרונה) מגיעים תובעים הטוענים לפשעי אופנה (לא פחות) מצד יקיריהם ומבקשים מבית המשפט, בראשות מעצב אופנה, להחזירם לדרך הישר. אחרי כמה קות - שבהן צבטתי את עצמי כדי לוודא שאכן אני לא חולם ואני צופה בתוכנית טלוויזיה - הצלחתי להתרגל לתוכנית המוזרה, להנות ממנה ואף להתרגש מפסיקותיו של אב בית הדין.

בסך הכל זוהי תכנית חביבה ואפשר לצפות בה ובמיוחד בסיומה כשה"נאשמים" מבצעים את "עונשם" לעבור מהפך אופנתי - והם חוזרים לאולם המשפט קורנים ונראים כשווים מיליון דולר.

[*]

לסיום רצועת השידורים "סומק" תשודר בימים רביעי וחמישי תוכנית האירוח של מעצב העל אייזק מיזרחי. התוכנית נקראת (כמה מפתיע) "אייזק" ובה פורש בפנינו אייזק הקופצני את משנתו לאורח חיים מוצלח - מגינון ועד לסטייל. בכל תוכנית מתארחים "חבריו" של אייזק בתוכנית (נו באמת,אתם לא ממש קונים את זה שהם חברים שלו) וכמו כן מבצע אייזק גיחות לרחובות מנהטן (מבחינת ערוץ E! העולם מורכב ממנהטן, הוליווד וזהו בערך) ומציק לעוברים ולשבים בשאלות חשובות כמו" כמה זמן לקח לך לשים איפור הבוקר?...".

התוכנית של אייזק מרגשת כשלג דאשתקד ומוכיחה בפעם האלף שלא כל אחד צריך לנסות להיות ג'וני קארסון. הערך המוסף היחיד בתוכנית הן העצות בענייני אופנה שנותן אייזק לקהל באולפן בחמש הדקות האחרונות של התוכנית. לפתע הופך המראיין המתרפס לגאון האופנה שכה רבות דובר בו והוא מרביץ בקהל הממוסמר את תורתו. שווה לצפות רק בגלל סוף התוכנית.

[*]

בימי שישי ישודרו מספר תוכניות מפולפלות ובכורות. הערוץ החליט לקרוא ליום שידורים זה "שישי עסיסי". בין היתר ישודר סרט על הילארי דאף, פרק בסיפורי הולייווד על פינק ותוכנית על משטרת האופנה בטקס האמי (ערוץ E! ,שהוא בעצם חלק מהמכונה הגדולה והמשומנת שנקראת קידום מכירות, נולד בשביל אירועי חלוקת פרסים ומשדר לפני, תוך כדי ואחרי כל הטקסים האפשריים בתעשיית הבידור) .

לאלו שהחזיקו מעמד עד כאן ,משדר הערוץ בשבת בשעה 17:55 את הסדרה "השפנפנות של יו" על הנעשה באחוזתו של יו הפנר - הבעלים של "פלייבוי", האיש שאפילו אילנה דיין ראיינה אותו והידוע בחיבתו לסיליקון, בלונד ומסיבות פרועות.

[*]

הסדרה (המתיימרת להיות ריאליטי) עוקבת אחרי שלוש בנות שמתוך העשרות שמר הפנר מחזיק באחוזתו (מרצונן? בכוח?) הן המאושרות שזכו לתואר "החברות הרשמיות" של יו (ואם זה לא נשמע שיא הגיחוך, אז אני מרים ידיים). הבנות מנהלות סדר יום עמוס באחוזה: הן משחקות עם הכלבים, עושות מניקור והכי חשוב מלוות את אדונן (שנראה כמו טרח מזדקן וממש לא כמו פלייבוי) למסיבות הנוצצות שהוא מוזמן אליהן. שווה לראות את התוכנית רק בשביל לשמוע את הבנות מוציאות פנינים כמו "יו אוהב אותי" או "מאז שהייתי צעירה, חלומי היה להיות נערת פלייבוי". מעבר לעובדה המקוממת שהתוכנית נותנת לגיטימציה ועושה גלוריפיקציה לבעלים של אימפריית סקס, שווה לצפות בה רק כדי ללמוד על עולמם המעוות של צעירות אמריקאיות שיעשו הכול בשביל מימון.

"השפנפנות של יו" - שווה צפייה רק למחפשים חומר במאבק נגד ניצול נשים.

לוח השידורים החדש של ערוץ E! - ממש לא משהו לכתוב עליו הביתה.
תגובותהוסף תגובה
1שכחת לחלוטין את "דירוג 10 הגדולים" שהם הוסיפו בערב. אחד הדברים הכי מגיעלים שמישהו יכל לחשוב עליו. "חדשות הבידור" זה עוד סביר (לפחות המגישים חינניים) אבל הדבר הזה פשוט מפחיד! אנה ק (22) |
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט