חדשות קולנוע וסרטים

מארזי ה- DVD שיעזרו לכם להעביר את יום כיפור

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מאת: מערכת "סרט"

ראש השנה, יום כיפור וסוכות הם החגים שבהם חוגגים מליוני ישראלים את כניסתה של השנה היהודית החדשה. תור הזהב של המנגלים, הפארקים הציבוריים ובשנים האחרונות, מארזי ה- DVD. חברות ההפצה הגדולות בארץ מכוונות את יציאתם של כותרים בומבסטים, מארזי סדרות נחשקות ובכלל מארזים מיוחדים לתקופת החגים. הנה מספר מארזים וסרטים שיעזרו לכם להעביר את החגים, להקל בצום ועשיית חשבון הנפש.

מארז סרטי "ספיידרמן" (פורום פילם) – לעיתים נדירות אנו יכולים להגיד שאנחנו מחזיקים שניים וחצי מיליארד דולרים ביד, אבל זה בדיוק מה שיגיד כל מי שיחזיק במארז סרטי "ספיידרמן" שיצא בארץ במיוחד לקראת ראש השנה (הסרט השלישי יוצא בארצות הברית ב- DVD רק ב- 23 בספטמבר). סם ראימי, הבמאי שעשה בעיקר סרטי אימה דלי תקציב, קיבל לידיו את אחד הפרנצ'ייז הגדולים של המאה העשרים, גיבור העל ספיידרמן שהמציא סטן לי. טובי מגוואיר הוא פיטר פארקר, בחור צעיר ולא מקובל בבית ספרו שנעקץ על ידי עכביש רדיואקטיבי ומקבל כוחות על. קירסטין דאנסט היא מושא אהבתו מרי ג'יין ואילו ג'יימס פרנקו (שלא מצליח לשחזר את ההצלחה באף אחד מהפרוייקטים בהם השתתף מאז), מגלם את חברו הטוב, הארי אוסבורן. שלושת הסרטים עמוסים בקטעי אקשן מרהיבים (קטע הרכבת בסרט השני, המשרד והבניין הנופל בסרט השלישי וכמובן המאבק בין ספיידרמן והגובלין הירוק בסרט הראשון) ושורה משובבת לב של נבלים אותם מגלמים שחקנים מצויינים כמו אלפרד מולינה (דוקטור אוקטופוס), וילם דפו (הגרין גובלין) ותומס היידן צ'רץ (סנדמן). אם אתם חובבי אקשן, אפקטים והפקות מרהיבות ואין לכם סלידה מסיפורי קומיקס, הטרילוגיה הזו היא הדבר המושלם ביותר שיצא לאחרונה ב- DVD.

"אבודים" עונה שנייה – חברת פורום פילם החליטה למנוע מיכם את הסבל שבהמתנה בין שבוע לשבוע, הישיבה בין מקבץ פרסומות אחד לשני והוציאה את העונה השנייה של "אבודים", שהחלה לא מכבר את שידורה בערוץ 10, במארז הכולל את כל הפרקים ודיסק מיוחד של תוספות. אז מה באמת מתרחש באי המסתורי, מה הם הסיפורים האמיתים של ניצולי המטוס שהתרסק ומי הם "האחרים"? כל אלו יקבלו תשובות חלקיות בסדרה שהיא אחת הסדרות המצליחות של כל הזמנים. מיותר לציין שיום כיפור הוא זמן מושלם למרתון של כל הסדרה אבל, שני טיפים. ראשית, שבו וצפו לפחות בשני הפרקים האחרונים של העונה הראשונה שוב כדי שהכניסה לעונה השנייה תהיה חלקה יותר. ושנית, שלא תעזו להכניס את דיסק התוספות לפני שסיימתם לראות את כל העונה כי הדיסק הזה מלא בספויילרים. בקיצור, מתח, דרמה וכל מה שצריך כדי לגרום ללב שלכם לפעום במהירות ייתר.

"האוס" – עונה שנייה (גלובוס יונייטד) – מכל סדרות בתי החולים שיצאו בשנים האחרונות שתיים הן הטובות ביותר, "שיקאגו הופ" ו"האוס". שתיהן שונות לחלוטין אבל יש בהם משהו משותף וזה קיבוץ גלויות של שחקנים, בעוד ב"שיקאגו הופ" היה לנו קיבוץ גלויות של דמויות (הגולש, החנון, האחת שעבדה קשה כדי להגיע, האם החד הורית וכו') ב"האוס" יש לנו קיבוץ גלויות כלל עולמי. הבריטי, יו לאורי בתפקיד גרגורי האוס, הרופא שאוהב לטפל במחלות אבל שונא את המטופלים. ליסה אדלשטיין האמריקנית שלא ממש נוח לה שהיא מצליחה להשיג דברים בגלל שהיא נראית מעולה. ג'סי ספנסר האוסטרלי, הבלונד דה ג'ור, בחור מקסים ונעים הליכות שמהרגע הראשון אתם יודעים שאותו הייתם בכיף מביאים הביתה להכיר את אמא ועומר אפקס, השחקן השחור שגדל בניו יורק. מה שיפה בסדרה היא שהגישה שלה היא כמו בסדרת משטרה, ישנה מחלה מוזרה ופתאומית, מאוד לא אופיינית, אבל אמיתית, משהו שיכול לקרות לכל אחד מאיתנו בכל יום. הדרך לפתרון התעלומה הבריאותית הוא מרתק ומלמד דבר או שניים על גוף האדם. הסדרה, אותה יצר בריאן סינגר, הבמאי של "אקס מן 2" ו"סופרמן חוזר", מצטיינת בתסריטים מבריקים, משחק מצויין ובימוי מהוקצע. פשוט מרתק.

אבל, אם אתם לא רוצים להתמכר לסידרה ארוכה, שכל פרק הוא בן 40 דקות הנה כמה המלצות לסדרות דרמה וקומדיה קצרות אותן אכנה "פיצוחי טלוויזיה", קלים לאכילה ועיכול, לא מחייבים אך באותה נשימה מהנים מאוד ולא נופלים באיכותם.

"העשב של השכן" – עונה ראשונה (פורום פילם) – הצד הקליל של "עקרות בית נואשות", הסדרה, שזוכה להצלחה בארצות הברית ובכלל, לא זכתה לחשיפה נאותה אצלנו. נכון שהיא מזכירה באופי את "עקרות" אבל יש בה משהו הרבה יותר חם ואנושי. הפרקים, שאורכם בסך הכל 25 דקות, עוברים במהירות וקלים לעיכול. בעונה הראשונה יש בסך הכל עשרה פרקים שזה אומר צפייה של פחות מחמש שעות. הסדרה, שלא מנסה לסבך את העניינים בסיפורי רצח מתסבכים או רומנים אסורים וסודות מהעבר, מעבירה באופן ציני את החיים בפרברים השקטים אך המעוותים (מבחינה מוסרית לפחות) של לוס אנג'לס. מארי לואיז פרקר המקסימה היא ננסי בוטווין שאיבדה את בעלה כשיצא לג'וגינג וקיבל התקף לב. כדי לספק לשני ילדיה רמת חיים נאותה הופכת הבחורה טובת הלב והנאיבית לסוחרת סמים. פרקר מקסימה ולצידה אליזבת פרקינס שמשחקה הוא שובר לב (למרות שלעיתים בא לך לפצפץ את ראשה). קליל, אנושי ומרגש.

"סיינפלד" – עונה שמינית (פורום פילם) – עזבו אתכם מחשבון נפש, עזבו אתכם מחרטה על מעשים, תנו לארבעת החברים, איילין, קרמר, ג'ורג' וג'רי להעביר לכם את החג בחיוך. העונה השמינית של הסדרה יצאה לא מכבר ב- DVD ומי שמחפש את הסדרה הכי מצחיקה שיצאה לאחרונה זו הבחירה הנכונה, הטובה והמתבקשת. בואו נעזוב לשנייה את הפרקים המצויינים והמצחיקים. העונה השמינית כוללת כמה פרקים קלאסיים כמו פרק ה- "ידה ידה ידה", "כיפות המאפין" ו"הגילוח בחמאה". אבל התוספות, אחחח, רק מהתוספות אפשר לעשות סדרה. פספוסים, הערות של היוצרים ואפילו כמה קטעים שנעשו באנימציה. בהחלט לא מארז שכדאי לראות לבד אלא להפוך אותו לאירוע חברתי, קצת פופקורן, שתייה והרבה צחוקים, ידה ידה יד


"הפמליה" - עונה ראשונה שנייה ושלישית (הד ארצי) – מי שהשמות ארי גולד וויני צ'ייס לא אומרים לא שום דבר כנראה שהיה בתרדמת בשנים האחרונות או שהוא ממש לא אוהב טלוויזיה. גיבורי "הפמליה", אחת הסדרות המצחיקות והאיכותיות שיצאו מבית HBO בשנים האחרונות יצאה בארץ ב- DVD ויום כיפור הוא הזמן המושלם להשלים את הפרקים שלא ראיתם או לעשות הכרות ראשונית. ויני צ'ייס (אדריאן גרני האנמי משהו) הוא שחקן צעיר וחתיך שעולה בשמי הוליווד ולצדו "הפמליה" הפרטית שלו. אחיו, שזוכה לשם המאוד מתאים, דרמה, שחקן שזכה כבר ל- 15 דקות של התהילה שלו אבל מתנהג כאילו הוא מינימום טום קרוז (קווין דילון, האח של מאט שעושה תפקיד מעולה, כנראה שאוב מניסיונו האישי). חברו הקרוב והמנהל האישי, אריק (קווין קונולי) וטרטל (ג'רי פררה) שהוא בחור ה"לך תביא" שמארגן לשאר החברים כל מיני דברים שבדרך כלל כוללים בחורות בבקיני חושפני וסמים. אבל, הכוכב האמיתי של הסדרה הוא ג'רמי פיבן שמגלם את ארי גולד (אין פלא שהוא זכה בפרס האמי על הופעתו), הסוכן של ויני צ'יינס שמכניס למילה צביעות משמעות חדשה שמלווה בדרך כלל בתחושת גועל המהולה בחיוך חביב. "הפמליה" לגלות קצת מה קורה באמת מאחורי הקלעים של הוליווד ולהנות מכל שנייה.

"ניצבים" – עונה ראשונה ושנייה (הד ארצי) – שתי העונות של הסדרה הבריטית החביבה שרקח ריקי ג'רביס נותנות גם היא, כמו הפמליה, הצצה צינית ומרושעת לעולם הקולנוע. הפעם, במקום להתמקד בחיים התוססים מלאי הסיליקון של הכוכבים בהוליווד, החליט ג'רביס להתמקד בחייהם של האנשים שכולנו רואים, מספקים אווירה לכל סרט, אבל אף אחד לא יידע לעולם מי הם והם גם לא יקבלו קרדיט נאות...הניצבים. שתי העונות מונות בסך הכל 12 פרקים ולכן ניתן "לבלוע" אותן בפחות משש שעות. איפה תוכלו לראות את קייט וינסלט (טיטניק) מספרת בדיחות גסות ביותר (עונה ראשונה) או את דניאל רדקליף, הארי פוטר המתבגר, מסתובב עם קונדום מוכן ומתחיל באופן הכי בוטה עם כל בחורה. בין הכוכבים שמופיעים בפרקים השונים (ולא הוזכרו עדיין) – בן סטילר, אורלנדו בלום, איאן מקלן, רוברט דה נירו, דייויד בואי ו]טריק סטיוארט. לא הכי מצחיק בעולם אבל בהחלט אופציה נפלאה להעברת כמה שעות עם החברה.

סדרות נוספות שיצאו לאחרונה במארזים: "עקרות בית נואשות העונה השנייה" (פורום פילם) "נמלטים" העונה השנייה (גלובוס יונייטד) והעונה השנייה של "המשרד" הגרסה הבריטית שהיא גם פרי מוחו של ריקי ג'רביס.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט