חדשות קולנוע וסרטים

חדש בדי וי די - מארזי סדרות טלוויזיה

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מאת: מערכת "סרט"

אחד היתרונות הגדולים בסרטי די וי די שמופצים בארץ היא העובדה שניתן לקחת עונה שלמה של סדרה אהובה או סדרה ששמענו עליה ואנחנו רוצים לראות ולצפות בכל הפרקים בזמן שנוח לנו, בלי לחכות שבוע אחר שבוע, בלי להעמיס על היס מקס ובלי להשתעבד ל- VOD.

ישנם כמה חברות בארץ שמתמחות בהוצאות מארזי סדרות כשחברת הד ארצי מובילה בכמות הסדרות (ולעיתים גם באיכות).

החלטנו לקבץ עבורכם את הסדרות המובילות שיצאו בתקופה האחרונה. שלא תגידו שאנחנו לא דואגים לכם לתעסוקה בסופי השבוע.

החיים על פי נד, עונה ראשונה (הפצה "הד ארצי")

[*]

הסדרה זוכת האמי מספר את סיפורו של נד, אופה עוגות בודד, שמגע ידו יכול להחיות את המתים. נפלא, אך אליה וקוץ בה, אם נד נוגע באדם שנית, הפלא מתבטל. אם לא כן, מישהו אחר נאלץ למות. מה לעשות? אין בעיה: לעבוד יחד עם בלש פרטי, להחזיר לחיים קורבנות רצח לזמן מספיק כדי לגלות מי עשה זאת ולאסוף את הפרסים. הכול פועל כשורה עד שאהובת נעוריו של נד היא הגופה הבאה, והוא אינו יכול להימנע מלהחזירה לחיים, לתמיד! גלו את השנינות, הסגנון והרומנטיות המוזרה: אם אינכם צוחקים, תזדקקו ודאי לביקור של נד.

שליחות קטלנית יומני שרה קונור, העונה הראשונה (הפצה "הד ארצי")

[*]

אומנם את שווארצנגר לא תמצאו כאן, אבל הסדרה, שזכתה לביקורות נהדרות וקהל צופים נאמן בהחלט עוסקת ב...איך נגדיר אותה...אם כל הגורלות. בנה הוא המנהיג לעתיד של האנושות. המגן שלהם, מחסלת מהעתיד (טרמינטור). יחד הם חייבים לקחת את העתיד בחזרה בעת ששרה קונור (לנה הידי, "300") מכינה את בנה לקרב, במלחמה נגד המכונות הנחושים להשמיד את הגזע האנושי.

המארז מגיע תוספות מיוחדות הכוללות: שלושה ערוצי פרשנות עם המפיק ג'וש פרידמן, הצוות והשחקנים, יצירת היומנים: מבט בשלושה חלקים על תהליך הפקת הסדרה, הגרסה המשודרת והגרסה המורחבת של פרק 7, "יד השטן", מבחני הבמה של צוות השחקנים, קטעים שהוצאו בעריכה, לוח סיפור אנימאטי, פספוסים.

זרע אנדרומדה, מיני סדרה (הפצה "הד ארצי")

הפקה טלוויזיונית אפית בהפקתם של האחים טוני ורידלי סקוט, המבוססת על רומן מאת מייקל קרייטון שכתב בין הייתר את "פארק היורה".

מייקל סלומון ("אחים לנשק"), שהיה מועמד פעמיים לפרס האוסקר, מביים צוות שחקנים מרשים הכולל את בנג'מין בראט ("חוק וסדר"), כריסטה מילר ("סקרבס"), אריק מק'קורמק ("וויל וגרייס"), ריקי שרודר ("NYPD Blue"), אנדרה ברואר ("עיר של מלאכים"), ויולה דיוויס ("דיסטרביה"), ודניאל דיי קים("אבודים") במותחן מדע בדיוני זה.

כאשר וירוס מסתורי מגיע לכדור הארץ על ידי לוויין שהוחזר אליו, קבוצת עילית של מדענים מסורים מתאספת על מנת לגלות את האמת ולעצור את המוטציה הרצחנית לפני שתגרום להשמדת כל החיים על פני כדור הארץ.
בטלסטאר גלקטיקה, עונה ראשונה יחד עם המיני סדרה המקדימה (הפצה "הד ארצי")

[*]

בטלסטאר גלקטיקה 2004, המבוססת על הסדרה הנודעת משנות השבעים, מעלה את הרף בכל הנוגע לפעולה, להרפתקה ולדרמה, אשר הפכו את הסדרה המקורית לפופולארית כל כך. הסיפור המקורי של האדם נגד המכונה נותר בעינו, אבל הפעם, הרובוט הסיילוני אינו עוד אויב הניתן לזיהוי... הוא יכול להתערות בקרב בני האדם.

לאחר ש-12 המושבות נחרבו בשיאה של מלחמת מאה השנה עם אימפריית הסיילונים, הנשיאה רוזלין (מרי מקדונל) וקומנדר אדאמה (אדוארד ג'יימס אולמוס) אוספים את בני האדם הנותרים בשנים עשר העולמות, ופותחים במסע למציאת כדור הארץ האגדי, המושבה ה-13 של המין האנושי, שקיומה הוא בגדר השערה.

בטלסטאר גלקטיקה 2004 מעניקה חיים חדשים לסיפורים ולרעיונות שהיו בלב ליבה של הסדרה המקורית, עם עלילה מרתקת, אפקטים מיוחדים עוצרי נשימה והרפתקה מלאת התרחשויות, הפונה אל המעריצים הותיקים והחדשים כאחד!

הפמליה – עונה 4 (הפצה "הד ארצי")

[*]

העונה הרביעית של "הפמליה" עומדת בסימן הפקת "מדיין" – פרויקט החלומות של וינסט צייס שהופך לחלום בלהות למגינת ליבו של אריק (ומי שהשם "מדיין" לא אומר לו כלום, שיפסיק את הקריאה בזה הרגע וירוץ להשלים את שלושת העונות הראשונות). הפתעה נרשמת לחבורה כשהסרט מתקבל לפסטיבל קאן הישר לתחרות הרשמית ומעניק סיכוי אמיתי לחבורה הצוהלת מקווינס לנפוש ברברייה הצרפתית ובדרך להוכיח לעולם כי הם עשויים מחומרים ממנו מייצרים את הדבר החמקמק שקרוי "הצלחה".

"הפמליה" מהווה מבט ציני ואכזרי על תעשיית הקולנוע והחלום האמריקאי. והעונה כוללת הופעות אורח של: גארי ביוסי, סנופ דוג, אנה פאריס, אנתוני מייקל הול, ג'ון הרד, דניס הופר, פיטר ג'קסון, סידני פולאק, מ' נייט שאמאלן, קניה ווסט ועוד.

המארז כולל תוספות מיוחדות: מאחורי הקלעים של "מדיין", קדימון לסרט "מדיין", שלושה ערוצי פרשנות עם היוצר/המפיק דאג אלין, קווין קונולי, קווין דילון , ג'רי פררה ואדריאן גרנייה

תגיד לי שאתה אוהב אותי (הפצה "הד ארצי")

הסדרה המקורית מבית HBO, "תגיד לי שאתה אוהב אותי", היא סיפור על שלושה זוגות אשר מנסים לתקן את זוגיותם ומאמציו של מטפל מיני להראות להם את הדרך.

מנקודת מבט של זוג בני 20 ומשהו, נבחן נושא הנאמנות והבעיות לפני הנישואים, בעוד שזוג בני 30 מתעמת עם ניסיונותיו הכושלים להקים משפחה וההשפעה שיש לכך על חיי הסקס שלהם. ולאחר שני ילדים ו-12 שנות נישואים, זוג בראשית שנות ה-40 תוהה מדוע האהבה והמסירות שלהם לא תורגמו לאינטימיות פיזית במשך קרוב לשנה. זה סיפור על סקס... אינטימיות... נישואים... חיים.

טיסת הקונקורד, העונה הראשונה (הפצה "הד ארצי")

פגשו את ג'ימיין קלמנט וברט מקנזי - המוכרים גם כצמד המוזיקלי 'טיסת הקונקורד'. אמנם הם זכו להיות "הצמד הרביעי הכי פופולארי בתחום הפרודיה העממית בניו-זילנד", אבל עכשיו הם נמצאים בעולם חדש ומוזר - ניו-יורק סיטי - והם נחושים לכבוש את אמריקה מעריץ אחד אחרי השני...תרתי-משמע!

מהדורת שני התקליטורים הזו מכילה את כל 12 הפרקים של הסדרה עטורת השבחים מבית HBO. ראו כיצד הגיבורים שלנו מתמודדים עם אהבה חד-צדדית, מסיבות של אנשי הבוהמה המקומית, פושעים טיפשים והמעריץ האובססיבי (והיחידי) שלהם, הפוצח בשירה בכל פעם שהם מנסים בגמלוניות לפרוץ לתוך הסצנה הניו-יורקית.

האנטומיה של גריי- העונה השניה (הפצה פורום פילם)

[*]

הסדרה שריגשה,הצחיקה ובעיקר גרמה להתמכרות- מגיעה ל-DVD בעונה שנייה מוצלחת וגדולה מהחיים במארז מיוחד של 7 דיסקים עם תוספות הכוללות ראיונות עם צוות השחקנים, יוצרי הסדרה ועוד.

בטי המכוערת- העונה הראשונה (הפצה פורום פילם)

[*]

בטי סווארז (זוכת האמי- אמריקה פררה) מבקשת למצוא את דרכה בעולם האופנה הניו יורקי, הבעיה היא שהמראה שלה לא זועק אופנה...לאחר שהיא מתקבלת לעבודה במגזין "מוד" הנחשק היא מראה לעצמה ולסובבים אותה שלא הכל קשור למראה וכי גם האנשים הקטנים יכולים להצליח בגדול! סדרת הקאלט עטורת הפרסים מגיעה ל-DVD במארז מהודר בן 6 דיסקים!
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט