חדשות קולנוע וסרטים

האח הגדול - חרא פי סי

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מאת: אורן קרבל

עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, דקה אחר דקה אחר דקה אחר דקה. ועם מי? סלבים? מההה'פורסמים? המובחרים במובחרים של מדינת ישראל? זה המיטב שביצתנו המעופשת היתה יכולה להפיח? באמת, זה כל מה שיש? איפה הפוליטיקאים? איפה אלו שהיו עושים גיהנום עלי אדמות למי שכבר בחר ונבחר להיכנס לוילה הכי מוכרת בישראל?

איפה המוקצנים והמוקצים, ילדי הפלא של החברה הישראלית? הגנרלים? הפושעים? הליצנים? עושי המבוכות הכי גדולים בישראל? למה לא הלכתם על הקיצון? למה לא הבאתם אנשים שקשה להם לשלוט על הפה שלהם?

כשהעונה התחילה בתחילת מרץ זה היה מעצבן. אחרי שה-13 הראשונים נכנסו הייתה סופר ציפייה שמשהו אחר ייכנס ויסנוור, אולי זה מה שקורה שחוזה סודיות הוא כקליפת השום, במיוחד אם אתה סלב, במיוחד אם יש לך אנשי יח"צ שככל הנראה לא יודעים לסתום את הפה שלהם, במיוחד כשצריך. ואולי בכלל האשמה תלויה באמן עצמו? אולי בעיתונאי הרחרחן? בטח לא בהפקה? נכון?

[*]

הצלחתם להביא יציאה אחת קרחת ועגולה, זה יינתן לזכותכם, המפטי דמפטי מדלג לו על החומה המפותלת ואין הרבה סיכוי שהוא יתגלגל וייפול בקרוב. עד כמה שקרוב נשאר. עוד שבוע הגמר.

נותרו שמונה וכל אחד מהם יקבל את הכאפה שלו בדרך אחת או אחרת, שלושה דיירים יעזבו את הוילה ביום ראשון, הם לא יידעו את זה, מקווה שיתפסו אותם עם גופייה ויום שיער רע במיוחד, שלפחות ייראו אנושיים כשהם יוצאים החוצה למצלמות ולא מתוכננים, מלוקקים וחנפנים לכל מסמס במדינה.

זהו הזמן להיזכר איך הכל התחיל: נשף הערב החל בראשון למרץ, הטמטום התחיל ברגעים הראשונים, הדרמה הקטנטונית של מליץ ובקבוק השמפנייה החסר של הדיוה בוסקילה היוותה רגע זניח ותו לא. אם זה מה שההפקה חשבה שיקרה מכך שהם מנסים להכניס זוג פרוד לוילה אחת, במיוחד למספר שבועות מצומצם וחושבים שהם ייתנו לזה באמת להתפוצץ מול כל המדינה אז טעיתם, היה רסיס אחד של הישברות של מאיה מול המצלמות ונראה כאילו היא באמת עומדת לצאת והעניין באמת יתחיל להיות משוגע מהרגע הראשון, אבל לא, כנראה שסלב יודע לשלוט בעצמו הרבה יותר טוב מכל אדם שלא רגיל למצלמות.

[*]

היו כמה ציפיות מופרזות מדניאלה פיק, כוכי והאדון מילשטיין, מבין שלושתם היחידה שביצעה את תפקידה נאמנה הייתה דניאלה וגם עדיין היא הייתה די בוסרית ואנמית, אפילו שכשהיא שרה לבד היא נשמעת יותר טוב ואפילו נראית יותר טוב מאשר כשהיא בצמד.

בכלל מהאחיות פיק הייתה ציפייה אחרת, בתור שתי הזמרות שהשיר נושא של הוילה הראשונה בישראל (פרויקט Y, יהיה זכרך ברוך) הושר בפי כל בית בישראל בזכותן. אבל מי זוכר היסטוריה. במיוחד בעידן של טלוויזיה, ועוד יותר במיוחד בעידן של אינטרנט שגורם לכל מכור לטלוויזיה להיות מכור הרבה הרבה יותר.
כוכי בתור אשת איש לא הועילה ולא תרמה, הייתה פרצוף לא ברור ולא מובן, שלא הייתה באמת הבנה בבתים בישראל על ישיבתה בקרב עמיתיה הסלבים, סביר להניח שבמקרה של כוכי ההפקה לא הצליחה להביא גנרל אז החליטו להביא את אשתו. ובמקרה של מילשטיין, היועץ עשה, היועץ ניסה, היועץ רצה, אך רק לעצמו היועץ לא ייעץ, ולכן חטף את הכאפה הראשונה. וחבל, דווקא ממנו הייתה ציפייה גדולה, במיוחד בתור איש של ספינים, והכי חבל בגלל שהוא היה יכול לעשות את הבית הזה הרבה יותר מעניין, אבל הוא לא ניסה, הוא היה עסוק בלהתלונן.

[*]

אחרי מספר הברות די ברורות של מנחם התקבלה בקרב הציבור בבית העובדה שמדובר בחולה פסיכיאטרי, איש מסוכן שלא צריך לשמוע או לאף להניד עפעף לעבר דיעותיו, הוקם מחנה "אמיר" (דבר שקורה בכל תוכנית ריאליטי שמכבדת את עצמה, אם יש דבר כזה בכלל) כנגדו, ישר קמו עליהום על כך שלא מתייחסים לאדם כמוקצה והגיעו ההחלטה להקים מחנה נגדי, נתייחס אליו כאל מחנה "מנחם", או כך לפחות טרנס ופיליפ (סליחה, בשמם הידוע בישראל אסי עזר וארז טל) קראו להם.

כור ההיתוך בוילה רק התחיל להתחמם. כל מריבה סובבת סביב ראש אחד עם קרחת, מין דיאבלו מרושע, איש מצחיק ומבושם מעצמו בצורה מלוכלכת, מאוד מתפלמס, דובר עברית צחה צחה, גם בקללותיו הוא לא משתמש בקללות הרגילות הידועות בישראל, הוא יעדיף להשתמש בנוסח יותר פוליטיקלי קורקט, אבל אני משער שזה מה שהוא, חבל שאף אחד לא הגיע איתו לשלבים של מכות.

כשמנחם הבין שהבית כמרקחה של מחנות הוא החליט שזה לא מספיק, הוא לא רצה רק לפלג את הבית, הוא רצה לעשות נזק עצום לכל השאר ולבודד את עצמו, לא פעם אמר האדון שהוא בא לבית כדי לחשוף אמיתות מסויימות, הוא עושה את זה? אולי קצת, הוא מוציא חרא מהסנובים זה הדבר שהכי ייאמר לזכותו, הוא ניסה לשאול את הגברת כוכי בטרם הדחתה אם היא הייתה מודעת לבגידותיו של בעלה ואז זנח את השאלה שזה אולי היה הדבר הכי בוטה שהוא ניסה באמת להוציא.

[*]

עיתונאי בלאי, אתה כבר נמצא בוילה עם האנשים האלה, תזיין להם את השכל 24/7. זה כל מה שעיתונאי "בכיר בישראל" יודע לעשות? חבל... אני משער כשאתה תצא העורכים של מוספי התרבות המובילים בישראל ייתנו לך או את כל השער, בטוח תקבל איזה מוספון, ואם לא אז אתה בטוח תקבל מס' עמודים לא מבוטל בו תוכל לפתוח את הפה. סביר להניח שזו תהיה הכתבה הכי מעניינת בעיתון שייצא בסוף שבוע הבא או השבוע שלאחריו. וזה בלי לדבר על איזה כתר יכינו לך במעריב אם תזכה.

ומה קורה עם שאר הדיירים?

גיא לובלצ'יק – לא ברור למה החליטו להכניס ספורטאי ילדון טרם גיוסו לצה"ל לתוכנית ריאליטי, חשבתם שהוא לא ישלוט בהורמונים שלו? איתו או בלעדיו לא קורה שם שום סקס.

עדי נוימן – לא ברורה, לא מובנת, פרצוף יפה בלי מישהו שיביים אותו, ילדותית ואפילו אפשר להגדיר אותה כילדת שמנת. היא לא בדיוק מועילה בבית והיא עדיין שם רק בגלל שאף אחד לא סופר אותה, מזל ש
קורין אלאל – "אנחנו זן נדיר, ציפור משונה" אישה נדירה וחכמה, אבל שקטה שקטה, מאוד מופנמת, לא שבירת סטריאוטיפ אידיאלית כי זה היה די צפוי שההתנהגות של קורין בוילה סגורה לא תהיה פורצת מוסכמות.

שרונה פיק – במקום לרשום על האישה והאגדה ישנה עדיפות לציטוט רב משמעות מנאומה האלמותי של קלי בנדי לאימא שלה בבחירתה למקצוע לחיים באחד מפרקי נשואים פלוס:"אימא, אני רוצה להיות בדיוק כמוך כשאני אהיה גדולה, אני רוצה להיות כלום, אני רוצה לעשות כלום".

מבסוט שעפו בוסקילה ואמיר, כל הכבוד על כך שאלו שכן טורחים לסמס למי שהם אוהבים עושים את זה יותר עפ"י תוכנית טלוויזיה ולא עפ"י מיתוס שעושה באזזז סביב סלב אחד או אחר. מי שעושה עניין בבית כן נשאר, ורואים את זה בהדחות.

[*]

מנחם מדבר לעצמו יותר, מי ששומע במקרה זה הקהל בבית. שימי תבורי מאוד לא אוהב את המקום שלו כרגע, הוא מת לעוף הביתה, רואים שנמאס לו, אבל הקהל לא ייתן לו ללכת הביתה, ההפקה צריכה איזה סלב או שניים שיהיו גם על החמישיית גמר, ובנוגע לאנונימיים שהופכים להיות יותר מפורסמים ממה שהם חשבו, יותר מפורסמים ממה שמפורסמים אחרים חשבו שהם, הם... נגיד את זה ככה, הכושי לאט לאט עושה את שלו ונכון לערב ההדחה של הדיוה, הגברת השמנה כבר שרה אבל המשחק עדיין לא נגמר.

דודי מליץ שרד את ההדחה של גרושתו לעתיד, ואפילו עקף אותה בסיבוב בדרך אל הגמר שאולי מריח כמו צפוי מראש אבל שום דבר לא סגור, וגם לא ייסגר עד הרגע האחרון. אני משער שזה מה שקורה כשהצופה המצוי מצפה מאנשים מפורסמים להיות יותר מיוחדים מאשר אנשים רגילים, אכזבה. לא מהאנשים חלילה, אלה מהפרובוקציות.

להפקה:

רוצים אווירה, תיצרו אווירה בעצמכם, תכניסו להם קצת פרומונים או מקסימום ים של בושם. זה בטוח יעורר קצת תאווה אצל חלקם.

לשנות את המראה של הבית בצורה דרסטית בין עונה לעונה.

בעונה הבאה להכניס עשרים איש, אבל להכניס רק עשרה לצד אחד של הוילה, ועוד עשרה לצד נפרד לגמרי של הוילה. לצלם איך הם מסתדרים ביניהם ואז לפתוח את הדלת בין הצדדים אחרי איזה חודש וחצי. וזה בלי לדבר עוד על ה"חדשים" שיגיחו (כמו כל קטש פריים מוצלח שכל הפקה מסרבת לוותר עליו).

לקחת את המשימות שלב אחד קדימה, אל תעשו יוצר מדי הפסקה בין תפעול הבית לתפעול הבית, תשגעו אותם על ימין ועל שמאל. תקחו דוגמאות מסרטים על בתי משוגעים אם אתם רוצים. תסתכלו בכל הצילומים שלכם בעצמכם, אומנם סטטיסטית תמיד יש יציאות שמרכיבות תוכנית לפריים טיים אבל אפשר לעשות הרבה הרבה יותר.

לסיכום: אחלה רעיון, חרא של ביצוע. כשהמפורסמים מהביצה נחשפים זה לא תמיד מריח טוב, היחיד שהתחפש בהתאם לריח המצופה בפורים היה מנחם.
תגובותהוסף תגובה
3ח"ח על הכתבה. מסכים מילה במילה. זה נהיה גרוע יותר ממפרץ האהבה :AEWSOME: פחחח באמת עצוב לראות מה עושים בשביל רייטינג ~כבוד~ LessIsSimpleThing (12) | 29/03/2009 15:28:26
2קורין אלאל אכן מהימה ומגיע לה לזכות יותר מכל אחד אחר.. ... (102) | 29/03/2009 09:43:06
1קורין אלאל היא אכן נדירה ולאנשי נדירים ואמיתיים שהצליחולהחזיק בבית הזה חודש בלי להתלכלך מגיע לזכות אני מאמינה שכל אדם שקורא את התגובה צריך מיד לסמס ולתמוך בה. נושנוש (27) | 28/03/2009 20:31:47
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט