רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-seret: "רוזאן" מבוטלת בגלל ציוץ גזעני של הכוכבת

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים: רשת ABC הודיעה על ביטול הסדרה לאחר שהכוכבת השוותה את עוזרתו של אובמה לקוף, המפיק הארווי וינשטיין מסגיר את עצמו למשטרה, מורגן פרימן מואשם בהטרדות מיניות על ידי 8 נשים והחתונות של יו גרנט וכוכב "הארי פוטר"
"רוזאן" מבוטלת בגלל ציוץ גזעני של הכוכבת

רק כמה ימים לאחר ההודעה על חזרתה של הסדרה "רוזאן" שכבשה את פסגת טבלאות הרייטינג לעונתה ה-2, הודיעה רשת ABC כי היא מבטלת את הסדרה לאחר ציוץ גזעני של רוזאן בר. השחקנית צייצה בחשבון הטוויטר שלה ביום שלישי בבוקר תמונה של העוזרת של אובמה, ולרי ג'ראט כשהיא משווה אותה לשימפנזה. "בת של האחים המוסלמים וכוכב הקופים", כתבה בר.

רשת ABC מיהרה לשחרר הצהרה בנושא וכתבה "ההערה בטוויטר של רוזאן היא מתועבת, דוחה ולא עולה בקנה אחד עם הערכים שלנו ולכן החלטנו לבטל את תכניתה". כמה דקות לאחר פרסום הציוץ, אנשי צוות רבים שלוקחים חלק בסדרה הודיעו כי הם מתכננים לעזוב וחלקם אף חשפו את ההודעה על ביטולה. בנוסף לאנשים המקושרים לסדרה, כוכבים רבים כמו שונדה ריימס ("האנטומיה של גריי") וויולה דייויס ("המדריך לרוצח"), שעובדות ברשת, שמחו ועודדו את הרשת על המהלך.

בר מחקה את הציוץ שלה זמן קצר לאחר הפרסום. בנוסף צייצה התנצלות בה היא מבקשת סליחה מג'ראט ומכל האמריקאים והוסיפה כי היא עוזבת את הטוויטר, לא לפני שהתנצלה בפני כל אנשי הצוות שעבדו על הסדרה וכעת יאבדו את עבודתם בעקבות הטעות שלה.

[*]

הסוף לפרשת הארווי וויינשטיין?

יותר משבעה חודשים לאחר התפוצצות הפרשה, הארווי ויינשטיין הסגיר את עצמו לידי משטרת ניו יורק. עשרות עיתונאים חיכו מחוץ לתחנת המשטרה כשהמפיק הופיע בשעה 7:25 בבוקר, לבוש בבגדים נוחים ונושא עימו ספרים על הבמאי איליה קזאן ועל רוג'רס והמרשטיין. בעוד שעדיין לא ברור מה ההאשמות מולן יתמודד ויינשטיין, השמועות אומרות כי ככל הנראה יואשם בלפחות מקרה אחד: לוסיה אוואנס, מהראשונות שהתוודו, שטענה שהכריח אותה לבצע בו מעשים מגונים אי שם בשנת 2004.

התובע המחוזי של מנהטן, פתח בחקירה לאחר שיותר מתריסר נשים האשימו את המפיק בהטרדה ואונס בשנה שעברה. יחד עם המעצר, ויינשטיין עומד מול תביעה מהשחקנית אשלי ג'אד, שהאשימה אותו בהטרדה מינית. כמה מהנשים המעורבות בפרשה מיהרו לשמוח על ההסגרה וביניהן גם השחקנית רוז מק'גוון, שצייצה בחשבון הטוויטר שלה שכבר כמה נשים ויתרו על הרעיון שויינשטיין יישא באחריות למעשה. "לפני עשרים שנה נשבעתי שאפעל לתיקון העוולות, היום אנחנו קרובים בצעד אחד לצדק", כתבה השחקנית.

[*] מורגן פרימן מואשם בהטרדות על ידי 8 נשים

אם שחשבנו שאולי עוד יש תקווה להוליווד אחרי הסגרת ויינשטיין, הוליווד יורקת לנו בפרצוף כשהשבוע האשימו במאמר ב-CNN לא פחות משמונה נשים את כוכב הקולנוע הוותיק מורגן פרימן. רבות מהנשים עבדו עם פרימן על סרטים שונים או היו חלק מחברת ההפקות שלו. אחת המתלוננות היא קלואי מלאס, העיתונאית שכתבה את המאמר שפורסם ב- CNN. היא אמרה כי פרימן פעל בדרכים לא הולמות כלפיה במהלך ראיון לסרטו "פורשים בסטייל".

מלאס, שהייתה בחודש השישי להריונה באותה עת, אמרה שפרימן בחן אותה תכופות במהלך הראיון, והעיר הערות כמו "הלוואי שהייתי שם" ו"את בשלה". היא דיווחה על האירוע למחלקת משאבי האנוש של אולפני "האחים וורנר". כשפנתה רשת CNN לקבלת תגובה בנושא, נציג מטעם האולפנים אישר כי האירוע דווח, אך לא יכל לאמת את טענותיה של מלאס.

ככל הנראה פרימן בן ה-80 פיתח מעין מוניטין על סטים של סרטים מסוימים. אחת מהמאשימות, עוזרת הפקה לשעבר בסרטו "פורשים בסטייל", טענה שפרימן ניסה להרים את החצאית שלה מספר פעמים ושאל אם היא לובשת משהו מתחת. ההטרדות, לכאורה, הופסקו כאשר אלן ארקין ששיחק לצדו ביקש ממנו להפסיק (ארקין דחה את הטענות הללו בראיון ל-CNN).



פרימן מיהר להגיב כששחרר הצהרה ובה אמר: "אני מודה שאני מישהו שמרגיש צורך לנסות לגרום לנשים, לגברים ולאנשים סביבי להרגיש מוערכים ונינוחים. כחלק מזה, לעתים קרובות הייתי מנסה להתבדח ולהחמיא לנשים, מה שחשבתי שהוא קליל והומוריסטי. אני מבין כעת שהדברים לא תמיד התפרשו בצורה שהתכוונתי אליהם". עוד הוסיף פרימן כי המאמר הרס אותו וש"אין זה נכון להשוות תקריות איומות של תקיפה מינית עם מחמאות או הומור שלא במקום".
בגיל 57 - יו גרנט נישא לראשונה לבת זוגו

בשישי האחרון, ה-25 במאי, יו גרנט נישא לבת זוגו ב-6 השנים האחרונות, אנה אברשטיין בבניין העירייה של צ'לסי מול חבריהם הקרובים ובני המשפחה. המעריצים קיבלו את ההודעה לאחר שהעירייה פרסמה באנרים של החתונה שחושפים שהזוג קבע תאריך. יו ואנה החזיקו ידיים כשצולמו צועדים במדרגות של בניין העירייה הישן, כשקונפטי נזרק לעבריהם.

לפי מקורב לזוג, החתונה אמורה הייתה להישמר בפרופיל נמוך. האורחים סיפרו שהזוג היה שמח ומלא בחיוכים ביום חתונתם, למרות שיו אמר פעם כי "הוא לא מאמין גדול בנישואים". ולא רק הזוג היה מלא בחיוכים אלא גם חבריו של יו, שאמרו שחשבו שלעולם לא יזכו לראות אותו מתחתן. "זה יום שאף אחד מחבריו של יו לא חשב שיגיע", אמר מקורב.

[*]

מת'יו לואיס התחתן

מת'יו לואיס, מי שהיה ידוע בתור הברווזון המכוער של סרטי "הארי פוטר" ומאז הפך לאחד השחקנים הלוהטים בהוליווד, נישא בסוף שבוע האחרון לבחירת ליבו. הכוכב הבריטי בן ה-28 אישר את החדשות בתמונה מהחתונה שפרסם בחשבון הטוויטר שלו. יחד עם הכיתוב המשעשע - "לא רק שפספסתי את 'ארקטיק מנקיז' בלוס אנג'לס, גם כשהם הופיעו באיטליה באותו זמן שהיינו שם, אשתי הכריחה אותי להתחתן במקום".

ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש מאי
 
חיפוש בארכיון 2018
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט