רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: הקאמבק של אמה סטון ואנדרו גארפילד

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
אמה סטון ואנדרו גארפילד נותנים סיכוי נוסף לאהבה, קייט וליאו חוזרים למים, כוכבת "משפחה מודרנית" והחבר נפרדים, אידריס אלבה מוכיח שאף פציעה לא תעצור אותו, הפדיחה האופנתית של גל גדות והאירוסים של מיילס טלר
יש סיכוי לקאמבק? אנדרו גארפילד ואמה סטון נצפו מבלים בארוחת ערב יחד

אחרי שנתיים בנפרד, דווח כי הזוג, שנפגש על הסט של "ספיידרמן המופלא" ב-2012 ונשאר יחד עד אוקטובר 2015, נצפה מבלה יחד בלונדון. מקורבים לשניים מספרים כי הזוג מבלה הרבה זמן לאחרונה יחד מסביב לעולם.

למרות הפרידה השניים נותרו חברים קרובים ותמכו אחד בשני בפומבי, חבריו של אנדרו מספרים כי: "רגשותיו כלפי אמה מעולם לא התרככו ועכשיו הם מתקרבים שוב. הם אפילו התגנבו מהדלת האחורית והחזיקו ידיים". בדצמבר 2016, גארפילד הודה כי הוא אוהב את סטון בראיון ל"הוליווד ריפורטר". כמה חודשים לאחר מכן, במהלך עונת הפרסים, בני הזוג הציתו שוב את השמועות כאשר היו מברכים זה את זה על הישגיהם. טקס גלובוס הזהב בינואר, גארפילד היה הראשון שנתן לסטון תשואות.

השמועות הגיעו לשיא בחודש פברואר, כאשר סטון וגארפילד צולמו מחובקים במסעדה לאחר אחד הטקסים. "ברגע שאנדרו סיים את הארוחה, הוא נתן לה חיבוק גדול. הם פטפטו וצחקו לפחות חצי שעה, הם נראו מאוד מאושרים להיות ביחד". היינו שמחים להכריז שאולי האהבה לא מתה אחרי הכל, אבל אחרי ניסיונות העבר אנחנו יודעים שיש סיכוי שעד שתסיימו לקרוא את הכתבה, הם כבר יכריזו על פרידה.

[*]

הפעם הוא כבר לא ישכח מצופים: ליאו וקייט מבלים בסן טרופז

לאונרדו דיקפריו וקייט וינסלט נראו רגועים ליד הבריכה בסן-טרופז שבצרפת, ב -26 ביולי. הכוכבים של "טיטניק" שוחחו מחוץ לווילה של דיקפריו לפני שנסעו לגיוס הכספים השנתי של הקרן של דיקפריו בסן-טרופז, שם גייס 30 מיליון דולר.

קייט וליאו הפכו לחברים הכי טובים מאז שהשתתפו ב"טיטניק" יחד בשנת 1997 ולעתים קרובות מצטלמים יחד בטקסי הפרסים. וינסלט משתתפת באופן קבוע במכירה הפומבית השנתית של קרן הצדקה של ליאו. מסתבר שדיקפריו היה חלק מהפרס הייחודי במכרז באירוע הצדקה שלו השנה - הזדמנות לערוך ארוחה פרטית עמו ועם וינסלט במסעדה בניו יורק לבחירת המנצח - ובעוד שאנחנו לא בטוחים מי ניצח, היינו בהחלט אוהבים את ההזדמנות לסעוד לצד קייט וליאו. מקווים שהפעם זה לא ייגמר בטביעה.

[*] שרה היילנד נפרדה מהחבר שלה, דומיניק שרווד, לאחר זוגיות של שנתיים

כוכבת “משפחה מודרנית“ (26)שמגלמת בסדרה את היילי וכוכב "ציידי הצללים" (27) יצאו במשך שנתיים ודאגו לספק למעריצים רגעים חמודים כשפרסמו תמונות שלהם מבלים יחד ברשתות החברתיות, אך המעריצים שמו לב כי לאחרונה לא הופיעו בתמונות אחד של השנייה במשך כמה חודשים, דבר שגרם להם לחשוד כי נפרדו.

הזוג הכיר והחל לצאת לאחר שכיכבו יחד בסרט בשנת 2014. הם יצאו לפומבי במרץ 2015 אחרי שנצפו יחד במשחק כדורסל. ביולי השחקנית התארחה בתוכניתו של שרווד "ציידי הצללים". "כולם התאהבו בה על הסט", סיפר הכוכב. "זה היה תענוג אמיתי. היא מגיעה לסט לבקר אותי מהעונה הראשונה. להיות איתה על הסט היה פשוט נפלא". לאחר שאישרו רשמית את פרידתם, מקורבים מספרים כי הם "הבטיחו להישאר חברים קרובים. יש להם כבוד זה לזה".

אידריס אלבה מבלה למרות הפציעה

אידריס אלבה שנפצע לפני כשבוע בתאונה מסתורית, נצפה מבלה במסעדת דגים עם הקביים ומראה לכולם שאף פציעה לא תעצור אותו מלבלות. כוכב "המגדל האפל" (44), זוהה יוצא מהמסעדה הלונדונית המפוארת ביום חמישי בלילה על קביים, לאחר שסבל מפציעה מסתורית. אלבה התייחס לראשונה לפציעה בטוויטר בשבוע שעבר, כאשר התנצל על כך שהוא נאלץ להחמיץ את פסטיבל הגלישה ומוסיקה בקורנוול בשל הפציעה.



תקלה במלתחה - גל גדות שוכחת להוריד את תג המחיר

הכוכבת הישראלית גל גדות "סבלה" מתקלת לבוש קלה, ביום חמישי בערב, כשהגיעה לארוחת ערב כשתג המחיר של הסוודר החדש מבצבץ לו החוצה. כוכבת "וונדר וומן" בת ה -32, הגיעה אל "מר צ'או" בבוורלי הילס, כשגילתה את הטעות לאחר שצלמי הפפארצי בחרו להתמקד בגבה.

לאירוע במסעדה הגיעו גם השחקנית רובין רייט ובמאית הסרט "וונדר וומן", פאטי ג'נקינס. גל הראתה לנו שהיא כוכבת אמיתית כשהתמודדה עם הסיטואציה בהומור כמו שרק היא יודעת והייתה חיננית כתמיד.

מיילס טלר מאורס!

כוכב "מפוצלים" התארס שלשום לבת זוגו קאלי ספרי. השחקן כרע ברך במהלך סוף השבוע המשותף שלהם בספארי באפריקה. אחותה של הדוגמנית ומתכננת האירועים, כריסטי יורק, סיפרה על החדשות כשפרסמה תמונה של השניים באינסטגרם.
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש אוגוסט
 
חיפוש בארכיון 2017
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט