רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

ממש לפני הסוף...עוד כמה סיכומים

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
אז כן, 2004 כבר מאחורינו, אבל עדיין נותרו כמה סיכומי שנה שכדאי לפרסם. על הסרטים הכי ריווחים כבר סיפרנו ואפילו על הכוכבים הכי מעצבנים והכי פופולארים. עכשיו מגיעה אביבית החורש ומדרגת את הכוכבים המתרסקים של השנה והרגעים מטורפים ביותר שתועדו במצלמה השנה.

הכוכבים המתרסקים של השנה.

היו כאלה שהתרסקו השנה, לא בתאונות דרכים אבל עם המון כישלונות מסחריים מביכים.

בן אפלק זה שם שאסור להשקיע בו: כל הסרטים השחקן מעורב בהם נכשלים: "ג'רזי גירל" ו"לשרוד את חג המולד" התרסקו בקופות וצריך לזכור את הכישלונות מלפני שנה "צ'ק פתוח" ו"דרדוויל" - בהחלט אסור להשקיע בסרטים שהוא משתתף בהם.

טום הנקס פעם כוכב גדול היום רעל בקופות, הקומדיות "טרמינל" ו"לחסל את הליידי" נכשלו כשלון חרוץ למרות הבמאים הגדולים שעמדו מאחוריהם (שפילברג, האחים כהן) ו"רכבת לקוטב" התחיל להתניע רק כשחג המולד תפס תאוצה.

האלי ברי מאז שהשחקנית זכתה באוסקר היא לא השתתפה בסרט מוצלח אחד. הבחירות שלה במקרה הטוב רעות מאוד. גם "גותיקה" וגם "אשה חתול" לא הביאו גאווה לכוכבת האפרו-האמריקאית הזו וכולם נכשלו בקופות.

ג'וד לאו השחקן הבריטי החתיך לא עושה את זה לאמריקאים. גם "סקיי קפטן" וגם "אלפי" נכשלו בגדול בקופות. ב"סקיי קפטן" השתתפו גם גווינת פלטרו ואנג'לינה ג'ולי שהשתתפה בעוד אסון קופתי שנקרא, "אלכסנדר".

הסרט "יום בניו-יורק" היה אמור להפוך את התאומות אולסון לכוכבות קולנוע, בסופו של דבר נסגר שהן לא. לא יודעת עם אפשר להגדיר זאת ככישלון או אחד הרגעים המביכים של השנה, ניקול קדמן בסצנת אמבטיה חשופה לחלוטין עם ילד בן עשר בסרט השערורייתי, "לידה". שיהיה במזל טוב.הרגעים מטורפים ביותר שתועדו במצלמה השנה.

סלבריטאים לפעמים לא שמים לב או כן שמים לב ועושים שלל שטויות מול המצלמות. לפניכם רשימה משעשעת ומטורפת של הרגעים המשוגעים ביותר של השנה האחרונה שתועדו בזמן אמת מול המצלמה.

כוכבת סרטי "אמריקן פאי" טרה ריד מגיעה לאירוע יחסי ציבור ולא שמה לב שרואים לה את השד כי המחשוף החליק לה, אף אחד מחבריה או הסלבריטאים סביבה לא טרח לבשר לה שהיא ערומה מול עשרות מצלמות טלוויזיה ועיתונות.

עלייתו המטאורית של ויליאם האנג בחור חביב ונטול כשרון, שניסה להתקבל לתוכנית "אמריקן איידול" ונכשל כשלון חרוץ. הזייפן תועד על ידי המצלמות של התוכנית. מפיקים חכמים שראו את התוכנית, חתמו איתו על הסכם והזמר הזייפן כבש את המועדונים בביצוע כושל לשיר של ריקי מרטין. מה שמוכיח שלא צריך להיות זמר מוצלח כדי להצליח. מדונה, בריטני ורוני כבר יודעות את זה.

אנה ניקול סמית רזתה מאוד אבל נראה שהיא חזרה להשתמש בחומרים שונים שגורמים לה להתנהג בצורה מאוד משעשעת עבורנו ולא חכמה בשבילה בטקסים שונים שהיא משתתפת בהם, כל עוד לה זה לא מפריע אותנו זה מבדר.

סטיב ארווין המוכר לנו כ"צייד התנינים" מערוץ החיות הוא אישיות טלוויזיונית מאוד פופולארית בארה"ב, אפילו עשו עליו סרט קולנוע. השנה הוא החליט לקחת את התינוק שלו לתפוס תנין. חוץ מהמעשה המסוכן הזה הוא עשה זאת מול קבוצה של תיירים שתעדו הכול והעבירו את החומר לתוכניות טלוויזיה. סטיב היה צריך להסביר את מעשיו ולהתנצל בעשרות תוכניות אירוח.

ג'ים קארי וג'ק בלאק השתתפו בסרטים רבים השנה, השניים ידועים כספקי בידור מוצלחים במיוחד לכתבים שעומדים על השטיח האדום ושואלים את השאלות. השניים לא עונים על שאלות ובעיקר מקשקשים שטויות וגורמים לכולם לצחוק ולהיות מאושרים. בהחלט המרואיינים המטורללים של השנה.

בתואר האשה המטורפת ביותר שסיפקה את הרגע המשוגע ביותר של השנה האחרונה שתועד בזמן אמת מול המצלמת זוכה קורטני לאב בתוכניתו של דיוויד לטרמן שם היא טיפסה על השולחן שלו וחשפה את שדיה תוך כדי ריקוד. היא הגיעה לאולפן מסוממת במקצת וכשיצאה מהאולפן המשיכה להשתולל ברחובות מנהטן, תקפה אנשים, התפשטה ולבסוף נלקחה לבית המעצר.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2005
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט