רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

טור הרכילויות של שרון גל

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
השבוע נתעסק בשדיים של הכוכבות (לפחות אלו של כרמן אלקטרה ואנה ניקול סמית'), הרגלי המיטה של הכוכבים (אלו של דמי מור, אשטון קוצ'ר ובילי בוב ת'ורנטון) ונגלה מי המניקוריסטית שזרקה את ניקול קידמן מהחנות.אולי תשכרו חדר במלון?!

דמי מור ואשטון קוצ'ר ממש לא יכולים להסיר את הידיים זה מזה ובכל פעם שהם מוצאים הזדמנות הם חייבים להתחרמן, אפילו אם זה באמצע חנות רהיטים באחד הקניונים בבברלי הילס. בעלי המקום שהיו בהלם, לא ידעו מה לעשות בהתחלה כשראו את שני השחקנים היפים והסקסים קופצים על אחת המיטות שמשמשות לתצוגה ומציגים לראווה מה שיש להם ומה שהם יודעים לעשות. מאוחר יותר אמרו השניים שהם בסך הכל רצו "לבדוק את איכות המזרן", מה שלא מסביר את כמות המיצים שהוחלפה שם. מסתבר שהשנים נכנסו לחנות ומיד ניגשו למוכר, שכמובן נורא התלהב, הם הסתובבו ובקשו לנסות את המזרנים, כמובן שהמוכר הסכים, העניין הוא שאחרי שגילו שהמזרן מספיק יציב, הם התחילו לקפוץ על המיטה, להתגלגל ולהתמזמז. מיותר לציין כי הקונים האחרים בחנות היו בהלם וממש לא ידעו מה לעשות עד שאחד מהם צעק לעבר הזוג הנוצץ "אולי תשכרו חדר בבית מלון?!" באותו הרגע נשבר המוכר וביקש באדיבות מקוצ'ר ומור לעזוב את המקום.

במיטה עם החברה והגרושה

בילי בוב ת'ורנטון מנסה לשמור על העוגה שלמה מאז התגרש מאנג'לינה ג'ולי. בימים אלו הוא מצפה לילד מחברתו הנוכחית, אבל נראה כי עדיין יש לו רגשות לאשתו הקודמת (לא ג'ולי, זו שלפניה). לפני מספר ימים הציע ת'ורנטון לגרושתו הצעה מקורית, אך משונה. "בואי תגורי איתנו, ככה נהיה משפחה מאושרת של שתי נשים, גבר ושלושה ילדים". פייטרה, שהיא אשתו הרביעית של תורנטון (ובוודאי לא האחרונה) היא חברה מאוד טובה שלו, והיו הרבה שמועות כי הם עדיין פוקדים את חדר המיטות מידי פעם. מכיוון שבימים אלו עובר הבית שלה שיפוצים, היא מתגוררת בבתי מלון יחד עם שני ילדיה, אולם לאחר הצעתו של ת'ורנטון היא כעת מתגוררת בביתו הענק במליבו, בית אותו קנה עם אנג'לינה, וחולקת אמבטיה עם חברתו הנוכחית, קורי אנגלונד.

כרמן רוצה להקטין השדיים

בחורים, בשורה קשה בפי היום, כרמן אלקטרה, ללא ספק אחת הפצצות הכי שוות שיש, רוצה ללכת בעקבות פמלה אנדרסון ולהקטין את שדיה הענקים המלאים בסיליקון. את אלקטרה, ושדיה, ראינו לאחרונה בסרט "סטארסקי והאץ'". אלקטרה, שנשואה לזמר דייב נאברו, הגדילה את החזה בשנות התשעים ומאז צורתם של השדיים שלה הלכו לפניה. היא אפילו קיבלה תפקיד בסדרה "משמר המפרץ" אולם כעת, היא מתחרטת שעשתה את הניתוח והייתה רוצה לחזור למימדים הטבעיים שלה. "היו לי שדיים נורא יפים עוד לפני הניתוח, הם לא הכי גדולים בעולם אבל היו יפים מאוד. אני פשוט חשבתי שזה היה מעין טרנד הוליוודי להגדיל את השדיים אז עשיתי את זה". ומה לבעל יש לאמר בעניין: "האמת היא שהוא רוצה שאני אפילו אגדיל אותם יותר, סרבתי!"
ניקול מתפשטת כדי להשתיק את הרכילויות

אנה ניקול סמית ממש מעוצבנת בימים האחרונים. לא מעט כתבות התפרסמו בעיתונים על כך שהיורשת הצעירה, והסקסית, עם השדים הענקיות, עברה סדרה של ניתוחים. הדוגמנית והשחקנית, שפעם נחשבה לשמנמונת, נראית בימים אלו דקיקה וחתיכה מתמיד. ניקול חזרה ואמרה שהיא הצליחה להגיע לגרזה הדקיקה באופן טבעי, תוך עשיית דייטות קפדניות ולא ניתוחים, אבל אף אחד לא האמין לה. אז מה עשתה הבחורה ה'חכמה', התקשרה לאחד המגאזינים הנחשבים והציע לו לצלם אותה בעירום כדי שכוווללללםםםם יראו שהגוף שלה הוא 100% טבע. עורך המגאזין Fashion Week כמובן לא סרב ומייד שלח את הצלם הטוב ביותר שלו. ביחד הם שחזרו את תמונותיה המפורסמות ביותר של מרילין מונרו.

המניקוריסטית שהעיפה את ניקול קידמן מהחנות

ניקול קידמן מצלמת בימים אלו בניו יורק את הסרט "המתרגמת", בסרט היא מגלמת מתרגמת בבניין האומות המאוחדות שמצוטטת לשיחה ושומעת מזימה לרצוח את אחד הדיפלומטים החשובים. לצידה של קידמן משחק שון פן ונראה כי הוא שבה אותה לחלוטין והיא לא מסוגלת להפסיק לחשוב עליו. לפני מספר ימים, כשלניקול היו כמה שעות חופשיות, היא החליטה להסתובב בניו יורק ולהיכנס למניקורסטית. היא שאלה על המקום היוקרתי ביותר ולאחר שקיבלה את הכתובת נגשה לשם. בעלי המקום נדהמו ומייד שרתו את הכוכבת ההוליוודית, הם הצמידו לה את המניקוריסטית הטובה ביותר שלהם וזו החלה לעבוד על הידיים של ניקול. אולם, כאשר נשאלה איזה צבע לק היא רוצה, ניקול לא ענתה, היא נראתה מרחפת מתמיד. המניקוריסטית לא התייאשה, הרי בסופו של דבר מדובר בזוכת אוסקר שיושבת מולה, ושאלה אותה שוב באדיבות, ניקול לא ענתה, אחרי עוד כמה ניסיונות התייאשה המניקוריסטית ופשוט אמרה לה: "מותק, אין לי את כל היום בשבילך". ניקול שנעלבה, עזבה את המקום.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2004
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט