רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

הרווקים המבוקשים של 2005

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מתה על סיכומי שנה, הכי כיף זה לשוטט באינטרנט לחפש תמונות של גברברים יפים ומפורסמים (ועם כמה שפחות בגדים) ופשוט לעשות אן-דן-דינו בין הגברים תוך שאני בוחרת את הרווקים הגדולים, היפים, והסקסים של 2005. בנות, מקווה שתהנו מהרשימה והטעם שלי, בנים, חכו לתור שלכם ולרשימת עשרת הרווקות של 2005. אז בואו נתחיל:

ג'ייק גילנהול

כן, כן, הבחורון שחגג ממש לפי שבוע (ב- 19 בדצמבר) יומולדת 25 הוא הרווק שלי. הוא בדיוק בגיל הנכון, המראה נכון, ואישיות מקסימה ובייחוד מסתורית. למרות שמידי פעם יש לו התפרצות זעם (למשל כאשר היכה ניצב בזמן צילומי ג'ארהד) הוא נחשב לייצור מיני לחלוטין והסיפורים של קיום יחסים במסעדות, מטוסים וחדרי שירותים ציבורים לא מפסיקים להגיע למערכת. כמו כן הבחור נוהג מידי פעם להסתובב בלי חולצה ולהציג לראווה את גופו שהוא ממש במידה הנכונה. לא שרירי מידי, לא צעיר מידי, לא חלק מידי. נכון להיום אגב, הוא כנראה בלי חברה צמודה למרות שתקופה ארוכה הוא הסתובב עם קירסטין דאנסט. בשבועות הקרובים נוכל לראות אותו בקולנוע בשני סרטים שונים בתכלית "ג'ארהד", ו"הר ברוקבק".

אורלנדו בלום

אורלנדו, למרות שהוא קצת יותר גדול מג'ייק (הוא בן 28 בינואר הקרוב) עדיין שומר על מראה נערי חלוטין, עם גופו החלק והחטוב, חיוכו הכובש ויחסו האוהד לכלבים עזובים, אורלנדו הוא הבחור שמייד הייתי מכניסה הביתה, מציגה להורים, ומשריינת מקום באולמי נפטון בבת ים. למרות שהוא מסתובב לא מעט עם חברתו, קייט בוסוורת', עדיין הוא נחשב לרווק, ועד שאני לא רואה טבעת או תמונות מהחתונה אני אכניס אותו לרשימה שלי. השנה ראינו אותו, לצערי, בשני כישלונות מהדהדים, "אליזבט-טאון" ו"ממלכת גן עדן" נקווה ש"שודדי הקריביים 2" שייצא בשנה הבאה יהיה טוב יותר. בינתיים נוכל להתענג על תמונה חושפנית שלו מהסרט "טרויה" (בתמונה הגדולה).

אשר

בין אורלנדו ל'גייק החלטתי להכניס את זמר הראפ אשר (27) ולא בגלל שאני רוצה להיות פוליטקלי קורקט אלא בגלל שאני מחבבת את הבחור הצעיר והמאמין, אוהבת את השירים שלו ויותר מכך את הריבועים שיש לו בבטן. לא הרבה ידוע על חייו האישים חוץ מהעובדה שהוא יצא עם אלישיה קיס לא מזמן. בקיצור, אני כאן.

ג'ורג' קלוני

טוב, צעיר הוא לא, אבל חתיך ומקסים הוא כן ומסתבר שיש לו גם כמה עקרונות ואידאות שעל פיהן הוא חי. קלוני הוא גבר ייצרי, פוליטי וחד כזה שייקח שליטה על מערכת היחסים. אז מה אם הוא בן 44?! בינתיים הוא יוצא עם ליסה סנודון (למרות שגם על מערכת היחסים הזו יש שמועות סופניות) ובעבר היו לו לא מעט נשים. הוא אפילו היה נשוי תקופה מסויימת לשחקנית טליה באלסם. בקרוב נוכל לראות אותו בארץ בשני סרטי םשכבר יצאו ברחבי העולם וזכו לתשבוחות: "סיריאנה" ו "לילה טוב ובהצלחה".

לוק וילסון

אחיו הצעיר (והיפה יותר לפחות לטעמי) של אואן וילסון (לדפוק חתונה). את לוק החמוד ראינו בעיקר בקומדיות מפגרות אבל בשבוע הבא הוא יעלה כאן עם סרט לא רע בכלל, "עד שהמשפחה תפריד ביננו" (גם שרה ג'סיקה פארקר דיאן קיטון וקלייר דיינס נמצאות שם). לוק נולד ב- 21 בספטמבר 1971 מה שהופך אותו לבן 34 (אבל נראה פחות). בינתיים הוא מסתובב עם הדוגמנית הצרפתית סונדיס ברדו אבל שמעתי שהצרפתים לא ממש מאמינים ביחסים לתקופות ארוכות אז אני רגועה. בעבר היו ללוק מערכות יחסים עם גווינית' פאלטרו (תגידו, יש גבר בהוליווד שלא יצא איתה?!) ודרו בארימור.

בראד פיט

אפרופו גווינית' פאלטרו, פיט כמעט והתחתן איתה אבל אז פגש את ג'ניפר אניסטון. הוא באמת התחתן עם אניסטון אבל התגרש ממנה ועכשיו הוא מסתובב לו עם אנג'לינה ג'ולי. השנה ראינו אותו (ואת אנג'לינה) רק בסרט אחד "מר וגברת סמית'" אבל ב- 2006 נוכל להתענג על פניו החסונות ושערו ה...שחור! בשלושה סרטים שונים. "בבל", "צ'אד שמידט" ו "רציחתו של ג'סי ג'יימס". מיותר לציין שבימים אלו פיט יוצא עם אנג'לינה ג'ולי, נכון?

ליאורנדו דיקפריו

למרות שהוא כבר בו 31! ליאונרדו דיקפריו יישאר תמיד אותו בחור צעיר בין 23 שטבע יחד עם הטיטניק וככזה הוא מקבל מקום נכבד ברשימת הרווקים של 2005. אני חייבת לציין שממש אהבתי את ההופעה שלו בסרט "הטייס" ואני כבר מחכה לראות את שיתוף הפעולה השלישי שלו עם הבמאי מרטין סקורסזה The Departed שייצא במהלך 2006. לגבי חייו האישים לא ממש ברור עם הוא עדיין יחד עם הדוגמנית הבראזילאית ג'יזל בונדשן או שהוא מתחיל מערכת יחסים עם קירסטין דאנסט איתה הוא נראה לאחרונה.

מתיו מקונוהי

נכון שהמגאזין "פיפל" בחר בו בתור הגבר הכי סקסי שיש היום, וזו הסיבה שהוא גם נכנס לרשימה שלי, אבל אני לא מהאוהדות הכי גדולות שלו (אני יותר אוהדת את שריריו ומסכימה עם הסקר שטוען שיש לו את החזה הכי יפה). מקונוהי כבר לא צעיר וחגג יומולדת 36 לפני כחודש. נכון לכתיבת שורות אלו הוא מסתובב עם פנלופה קרוז אבל לכו תדעו מה יביא מחר? בעברו יש לא מעט שחקניות שחלקו את מיטתו ואני רק אזכיר את סנדרה בולוק, אשלי ג'אד, ופטרישיה ארקט. השנה לא ממש הלך למקונוהי בקולנוע ושני הסרטים ששיחק בהם "סהרה" וTwo for the Money די נכשלו, נקווה שבשנה הבאה יילך לו טוב יותר.

זהו, אלו הבחירות שלי, אתם מוזמנים לצרף לכתבה את הבחירות שלכם. ושתהיה לנו שנה אזרחית טובה.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט