רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret - כוכבי הטלוויזיה מסתבכים בשערוריות

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
השבוע בהוליווד: הסלבס חמומי מוח, צ'ארלי שין מתנקש, שר מתנגדת, אליזבת טיילור עוזרת וגם כוכבת הטלוויזיה שמכה ושורטת.

נראה כי כוכבת "כתום הוא השחור החדש" לוקחת את תפקידה בסדרה צעד אחד קדימה. דאשה פולנקו המשחקת את האסירה ההריונית דיאנרה בתכנית המצליחה מואשמת בתקיפה של נערה בת 17. השחקנית בת ה-33 נעצרה בקיץ האחרון ונאלצה להופיע בבית המשפט בשל האשמות. לטענת הנערה, פולנקו הכתה אותה באגרופים, שרטה אותה ומשכה בשיערה. התקרית אירעה בביתה של הנערה בניו יורק ב-29 ליולי. עדיין לא ברור מה הרקע או הסיבה לתגרה. עורך דינה של השחקנית הגיב שאין כל שחר בהאשמות ושהכל נעשה במטרה להוציא כסף מלקוחתו. פולנקו שוחררה ללא ערבות ונדרשת לחזור לבית המשפט בינואר. אחרי יום סוער בבית המשפט, חברותיה של השחקנית מצאו לנכון לארגן לה בערב מסיבת הפתעה לכבוד יום הולדתה. פולנקו מיהרה להעלות תמונות לאינסטגרם וכתבה "אני לוחמת, האמת תצא לאור. הטוב תמיד ינצח".

[*]

כוכבת העבר אליזבת טיילור אמנם כבר לא בין החיים אבל פרטים חדשים אודות פעילותה ההומניטרית הסודית עולים כעת לכותרות. טיילור, שבעשורים האחרונים לחייה הקפידה להקדיש את זמנה למטרות צדקה ולמלחמה באיידס, הפעילה בביתה רשת מחתרתית לייצור תרופות ניסיוניות לטיפול בחולי האיידס, ממש כמו בסרט "מועדון הלקוחות של דאלאס". הכל התרחש בשנות השמונים, תקופה שלא היה מספיק מידע על המחלה ורבים מהחולים נזנחו בעקבות הפחד ששרר. חברתה קטי אירלנד סיפרה ל"אנטרטיימנט טונייט": "בזמנו מה שעשתה נחשב ללא חוקי אבל היא הצילה חיים. שותפים לעסקים התחננו בפניה שתניח לזה, היא קיבלה איומי על חייה אבל אם יש משהו שאני אהבתי אצל אליזבת זה האומץ שלה". עיקר מעורבותה של טיילור בתרומה למלחמה באיידס התחילה כשחברה הטוב השחקן רוק האדסון נפטר מהמחלה בשנת 1985. מסתמן ששר תומכת במדיניות נגד פליטים. הזמרת שחוטאת מדי פעם במשחק ("מוכת ירח", "מסכה"), מצאה זמן פנוי בין ההופעות שלה לכתוב בטוויטר על פוליטיקה ומצב בטחוני בעקבות אותו טבח מזעזע שבוצע השבוע בקליפורניה על ידי זוג חמוש שתמך בארגון ה"מדינה האסלאמית". בציוץ כתבה: "היתר הוויזה הוא לא בטוח לארצות הברית. אנחנו במלחמה עם אנשים שרוצים להגיע לפה ולהרוג אותנו, למה לעשות את זה כל כך קל?!". מאוחר יותר היא מחקה את הציוץ והעלתה ציוץ חדש בו ניסתה לרכך את דבריה ואמרה שאולי היא הגזימה אבל יש לבחון את תכנית הוויזה מחדש. המדור לא רוצה לחשוב מה אמא שלו הייתה כותבת בטוויטר, אם הייתה יודעת להשתמש בו.

[*]

ולפינה השבועית "תאונת רכבת" על שם צ'ארלי שין. והפעם מה לא כדאי לעשות אם אתה רוצה להרשים את חברה שלך. ארוסתו לשעבר של שין, ברט רוסי, סיפרה בראיון לרדיו המקומי ששין אמר לה שהוא רוצה להרוג את בעלה לשעבר, אך היא הניחה שהוא רק עצבני ולא מעבר לכך. מאוחר יותר גילתה הודעות בטלפון שבהן שין משוחח עם אדם אחר ומעוניין לאתר את בעלה לשעבר. לדבריה באחת ההודעות נאמר: "אתה יכול לעזור לי? יש לי בעיה, אני רוצה להעלים את בעלה לשעבר של ארוסתי". רוסי עוד הוסיפה שהתעמתה עם שין לגבי הכוונות שלו והוא איים עליה שאם תיגש למשטרה הוא יספר שהיא שיתפה פעולה עם כל הרעיון והיא תירקב בכלא כי לו יש את כל הכסף והכוח. לטענת רוסי, שין חשב שהיא שוכבת עם בעלה לשעבר, למרות שהיא ובעלה היו בתהליכי גירושין בזמן שהכירה את שין. ברט רוסי כבר תבעה את שין במיליונים על כך שסיכן אותה בהיחשפות לנגיף ה- HIVושהכריח אותה לעבור הפלה אבל הוא מצדו מתעקש שהיא ידעה שהוא נשא וששכבה איתו בהסכמה ללא אמצעי מניעה.
לירן בלאו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט