רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret - שון פן מסייע ללכידת ברון סמים וליאו נפרד

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
פלייבוי מפורסם ששוב נפרד מחברה שלו, כוכב קולנוע מסייע ללכידת סוחר סמים, זמרת שחוזרת לאהבה ישנה, במאי שמחלק את כל כספו, תאומות שמסרבות לשחק בסדרה שהפכה אותן לכוכבות ומתולתלת אחת שמצפה לילד. השבוע בעיר המלאכים.

אם בימים האחרונים השמיים בלוס אנג'לס נראו מעט קודרים מהרגיל זאת מהסיבה הפשוטה שליאונרדו דיקפריו ובת זוגתו הדוגמנית הבלונדינית (אלא מה) קלי רורבך נפרדו. ליאו בן ה-41 ורורבך בת ה25 יצאו מזה מספר חודשים והדבר שהביא לפרידה הוא ששניהם מאוד עסוקים. מקורב לזוג ניסח זאת כך למגזין "פיפל": "הם לא ביחד כבר כמה חודשים. הם נשארו ידידים קרובים וההחלטה להיפרד הייתה הדדית. הם מאוד עסוקים, לו יש סרט גדול שיוצא והיא אחת מדוגמניות העל הגדולות בעולם. בהחלט לא היה צד שלישי כלשהו שגרם לפרידה". חבל, כי זה אומר שליאו ילך לבד על השטיחים האדומים בעונת הטקסים הנוכחית, למרות שאנחנו בטוחים שהוא יסתדר. וקלי? אין צורך גם לדאוג לה, היא כבר לוהקה לתפקיד ששיחקה פמלה אנדרסון בגרסה החדשה שמצולמת כעת לסדרת הקאלט "משמר המפרץ". נו, גם זה משהו.

[*]

הסיפור הבא נראה כאילו הוא לקוח מסרט אבל הוא אמיתי לחלוטין. כוכב הקולנוע שון פן, סייע שלא ביודעין, לתפוס את סוחר הסמים המכסיקני חואקין "אל צ'ופו" גוזמן. פן, שידוע בפעילותו הפוליטית ברחבי העולם, ראיין בראיון בלעדי למגזין "רולינג סטון" את אל צ'ופו, לאחר שזה נמלט מהכלא המכסיקני והסתתר מהרשויות. ממשלת מקסיקו הייתה מודעת לראיון שפן עומד לקיים עם ברון הסמים המבוקש גוסמן ועקבה מקרוב אחר תנועותיו של כוכב הקולנוע. ביום שישי האחרון נתפס גוזמן, שבעה חודשים לאחר שנמלט בפעם השנייה מהכלא באמצעות מנהרה שחפרו לו חבריו מהקרטל.

צפו בקטע מהראיון של פן עם גוסמן:



לילדי הניינטיז והאייטיז מביננו הנה כמה פרטים על סדרת ההמשך לסדרה שאהבתם מאוד בזמנו - "צער גידול בנות". לאותה סדרה ידועה שהכירה לנו את התאומות אולסון, יש עכשיו סדרת המשך בשם "Fuller House" וג'ון סטאמוס (הדוד ג'סי) היה נחמד כדי לנדב לנו מידע על איך חשב לפתור את המחדל שהוא אי חזרתם של התאומות לסט הצילומים. הפיתרון היה להציע את התפקיד לאחותם הקטנה, השחקנית המבטיחה אליזבת אולסון. סטמוס התראיין אצל אנדי כהן וסיפר, "דיברנו עם הסוכן שלה והוא אמר שהיא לא מתכוונת לעשות את זה". גם התאומות אמרו את אותו הדבר רק בצורה עדינה יותר. הן טוענות שהן לא מחשיבות את עצמן כשחקניות יותר ולא מרגישות בנוח מול המצלמות. השתיים לא הופיעו על המסך מאז 2010. "זאת הייתה צריכה להיות אני כי אשלי לא רוצה לעשות את זה. אבל מעבר לכך התזמון של הדברים הוא גרוע בשבילנו" אמרה מרי קייט. בשנים האחרונות התאומות מנהלות מותג אופנה מצליח ולוח הזמנים עם צילום התוכנית הוא פשוט בלתי אפשרי מבחינתן.

[*] מייקל ביי, במאי ה"רובוטריקים" ו"פרל הארבור" הוא הוכחה שלא תמיד איכות היא הדרך להתעשר. ביי, שמייגן פוקס אמרה עליו שהוא מתנהג כמו היטלר על הסט, ישב עם מגזין "רולינג סטון" ופירט כמה כסף הוא שווה ומה הוא הולך לעשות עם כל המיליונים. אולי. על מכוניות הספורט הרבות שבבעלותו אמר "אין שום מקום באזור שאפשר לנסוע איתן במהירות. אני משתמש בUber (אפליקציית תחבורה) רוב הפעמים". וכשנשאל כמה הוא שווה "כחצי מיליארד. אבל אני אחסוך את הכסף ואתן אותו. זה מה שאני הולך לעשות, כנראה אקים קרן גדולה לשמירת על הסביבה וחיות הבר באפריקה". וכמה הוא הולך לנדב? "את הכל. אבל עדיין לא, יום אחד".

מיילי סיירוס בילתה את ערב הסילבסטר אם לא אחר מאשר ארוסה לשעבר, שחקן "משחקי הרעב" ליאם האמסוורת'. השניים שהו באוסטרליה לשנה החדשה והספיקו להוציא לעוברים ושבים את העיניים בסשן נשיקות בפסטיבל מוזיקה. בנוסף מיילי ואשתו של האח, כריס האמסוורת', פינקו את עצמן בסבב קניות משותף וסיירוס אף הייתה מוזמנת למסיבה של המשפחה של ליאם. השניים הכירו על סט סרטם המשותף ב-2009, התארסו ב2012 ונפרדו כשנה לאחר מכן. אנחנו מריחים קאמבק.

[*]

שנים אחרי היסטריית "דמדומים" הגיע זמנה של קריסטן סטיוארט לזרוח שוב. הכוכבת קוטפת פרסים ומקבלת מועמדויות על תפקידה בסרט "העננים של סילס מריה". בפברואר זכתה בפרס הסזאר הצרפתי, מה שהפך אותה לאמריקאית הראשונה שזכתה בכבוד. למרות שהגולדן גלובס לא העניקו לה מועמדות השנה, בפרסי המבקרים היא הצלחה ברורה. בנאום התודה שלה על זכייה בפרס שחקנית המשנה הטובה בטקס המבקרים של ניו יורק אמרה בגיחוך ובהתרגשות, "קיבלתי לא מעט פרסי פופקורן של MTV. הסרט יצא לפני שנה, זה מטורף בעיני".

ולסיום איחולים לבביים לקרי ראסל ("פליסיטי") שנמצאת בחודש הרביעי להריונה. זה הולך להיות הילד השלישי שלה והראשון שלה עם בן זוגה השחקן בן ה-41 מת'יו ריס אותו הכירה בסדרה "האמריקאים".
לירן בלאו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט