רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret - מי הבמאי שגרם לכוכבת הקולנוע לבכות?

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
השבוע המדור עומד לצידן של נשות הוליווד וחושף התעללויות נפשיות מעציבות מצד קולגות והתקשורת, וגם ג'ורג קלוני אחד שלא מרוצה מהפנים שלו יותר.

השאיפה של כל שחקן הוא לעבוד עם במאים גדולים ומצליחים, כמו דיוויד או ראסל למשל, אבל נראה שלא צריך למהר כל כך בלקנא באלה שכן התמזל מזלם, תשאלו את איימי אדמס שחוותה על בשרה את העונג המפוקפק הזה ונפגעה מאוד מהבמאי על סט "חלום אמריקאי". או ראסל קידם מאוד את הקריירה של ג'ניפר לורנס והביא לה שתי מועמדויות לאוסקר וזכייה אחת. יחד עם זאת היו לא מעט שמועות על צעקות וסכסוכים בזמן צילומי הסרט, עכשיו השחקנית המוערכת איימי אדמס חושפת פרטים מחוויות אישיות שלה על מה שקרה. בראיון ל-"GQ" הבריטי סיפרה: "הוא גרם לי לבכות, הייתי הרוסה...לא כל יום אבל רוב הזמן. ג'ניפר (לורנס) לא הושפעה ממנו, היא כמו טפלון, אני לא כזאת. אני גם לא אוהבת לראות שמתייחסים לאנשים אחרים גרוע, זה לא בסדר מבחינתי. החיים יותר חשובים לי מהסרטים. זה באמת לימד אותי להפריד בין העבודה לבית. אמרתי לעצמי שאני לא יכולה להביא את התחושות האלה איתי כשאני חוזרת הביתה אל הבת שלי".

[*]

יום האישה חל בשבוע שעבר וזה היה זמן מצוין לאנדי ואשובסקי לצאת מהארון ולהכריז על עצמו כאישה, לילי ואשובסקי. לילי היא החצי השני בזוג האחים-יוצרים (עכשיו האחיות) של סדרת סרטי "מטריקס" האגדית, שאחת מהם היא טרנסג'נדרית בעצמה בשם לנה. לילי דיווחה שלא הכל היה שושנים בדרך לשיתוף הציבור עם התהליך שעברה כי מגזין החדשות הבריטי ה"דיילי מייל" ניסה לעשות לה אאוטינג ולגלות לעולם על שינוי המין שלה עוד לפני שהייתה בשלה לכך. במכתב שהעלתה לרשת ציינה לילי שיש להיזהר באאוטינג שעושים לטרנסג'נדרים ולהשלכות ההרסניות שיכולות להיות למעשים שכאלה. "ידעתי שמתישהו אני אצטרך לצאת מהארון באופן פומבי. כשאתה חי כטרנסג'נדר זה די קשה להסתיר את העובדה הזאת. אני רק רציתי עוד קצת זמן להרגיש בנוח אבל מסתבר שאני לא יכולה להחליט על כך. כשאתה טרנסג'נדר אתה מתמודד כל חייך עם מציאות קשה של עוינות תמידית מצד הסביבה. עם זאת אני ברת מזל ויש לי תמיכה מהמשפחה ויכולת לעמוד בהוצאות על רופאים ומטפלים שעזרו לי לשרוד את התהליך. רבים מהטרנסג'נדרים ללא כל הפריבילגיות האלה לא שורדים". ה"דיילי מייל" שיחררו הצהרה שהם מגנים כל הוצאה מהארון בכוח ושבשום אופן לא היה מצידם ניסיון לעשות זאת ללילי.

[*] קמתם בבוקר, הסתכלתם במראה ולא הייתם מרוצים ממה שראיתם? אתם לא לבד כי גם גורג' קלוני לא מסוגל להסתכל על עצמו יותר. הכוכב בן ה-54 מעדיף עתה לעבור לאחורי הקלעים ככל שסימני הזמן מכים בו, ל-BBC סיפר זאת כך: "המצלמה היא כלי מאוד לא מתנצל, אז ההתבגרות היא דבר שאתה מנסה לעשות פחות ופחות על המסך. אתה מנסה לבחור סרטים שיעבדו בצורה הטובה ביותר בשבילך וככל שאתה מתבגר הם מתמעטים. כשאתה מתבגר מול המצלמה אתה מגיע למצב שבו אתה מבין שאתה לא יכול להישאר בקדמת הבמה כל חייך". קלוני אמר בעבר שהוא לא מתכוון לעשות ניתוחים קוסמטיים. המדור דווקא מאוד אופטימי לגבי גורג' ובטוח שאין סיכוי שהמעריצות ההדוקות שלו ינטשו אותו לעת זקנה.

[*]

כוכב "ילדי האנרכיה" צ'ארלי האנם יוצא בפנייה נרגשת ל"נשות הרשתות החברתיות" להפסיק עם התגובות השליליות וההטרדות כלפי בת זוגו מורגנה מקנליס. השחקן הבלונדיני פרסם מכתב יוצא דופן ברשת החברתית ובו נאמר בין השאר: "הובא לתשומת ליבי שיש קבוצה של בחורות ילדותיות שמפרסמות מספר רב של הודעות קשות המכוונות לבת הזוג שלי. אני מבקש מכן בצורה מכובדת להפסיק לעשות את זה. היא אדם אינטליגנטי, יפה ואדיב שרק מנסה לחיות חיים פשוטים ושאין לו שום חלק בתעשיית הבידור. אם אתן רוצות ללכלך תלכלכו עליי, תשאירו אותה מחוץ לזה. מה שהכי מבלבל שההתקפות האלה מגיעות מאנשים שקוראים לעצמם מעריצים. למה שתתקפו אותה מתוך הערצה אליי?. אולי כדאי שעדיף שתשקיעו את הזמן שאתן מבזבזות על להתקיף אותה בלעשות משהו שיקדם אתכן וישפר את איכות חייכן. זה ידוע ששנאה חסרת כל בסיס שכזאת בדרך כלל נובעת מאומללות עצמית עמוקה. אני מבטיח שאם הייתן מכירות אותה הייתם מרגישות מאוד מטופשות. אין בה שום דבר שמצדיק את היחס הזה". אולם היו כאלה שלא האמינו באותנטיות של המכתב אז כדי להפריך כל מקום לספקות האנם גם שיגר קטע וידאו בו הוא מאשר שאכן המכתב היה שלו עם מסר חינוכי שהרשתות החברתיות הן דרך ליצור חברויות חדשות ולא להציק אחד לשני.

[*]
לירן בלאו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט