רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret - טובי מגווייר מתגרש, ג'ניפר לורנס בזוגיות

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
המדור חוזר לאחר הפסקה קצרה והדרמות בהוליווד לא מפסיקות: טובי מגווייר הוא רווק טרי, ג'ניפר לורנס בזוגיות חדשה עם במאי מפורסם, בעלה של קייט בלאנשט בתמונות אינטימיות עם שחקנית צעירה, השחקן ג'יימס וודס יוצא משליטה בטוויטר וסקרלט ג'והנסון מוכרת פופקורן בפריז
שנת 2016 מסתמנת כמחרבת זוגות סדרתית, הפעם אלה טובי מגווייר ("ספיידרמן") ואשתו ג'ניפר מייר. השניים שחררו כמיטב המסורת הצהרה רשמית לתקשורת בחסות המגזין :People "לאחר התלבטויות רבות ושיקולים הגענו להחלטה להיפרד. כהורים מסורים העדיפות הראשונה שלנו היא לגדל את ילדינו ביחד באהבה, כבוד וחברות". טובי וג'ניפר היו נשואים מזה תשע שנים ולהם ילדה בת תשע, רובי סוויטהארט וילד בן שבע, אוטיס טוביאס.

האתר Page Six לא מסתפק בהודעה הנחמדה לתקשורת ומציג גרסה שלו למאחורי הקלעים. לטענתו מגווייר ומייר כבר חודשים לא ביחד והוא מרבה לחרוש את כל המסיבות החמות של אל-איי עם חברו הטוב (והרווק הנצחי) ליאונרדו דיקפריו. ג'ניפר לא מתרגשת מהעניין ומקורב לשניים מוסר שהם בקשר טוב ואין שום צד שלישי שהוביל לפרידה. עם או בלי קשר, תיעוד מטריד של אתר הרכילות TMZ חושף תמונות של טובי בן ה-41 משוחח באינטימיות עם בתו בת ה-18 של הזמר ליונל ריצ'י במסיבה. בוא נקווה שזה הכל.

[*]

זוגיות חדשה לג'ניפר לורנס בת ה-26 עם לא אחר מאשר הבמאי דארן ארונופסקי ("ברבור שחור") בן ה-47. עוד הקיץ התעורר חשד לקשר רומנטי בין הבמאי והשחקנית כשעבדו ביחד על סרט. לדברי מקורות פנימיים לורנס ודארן מנסים לשמור על פגישותיהם חשאיות ככל האפשר. הוכחה לקשר ביניהם הייתה תמונה מלפני חודשיים בה נראה הזוג בדייט. לורנס יצאה בעבר עם השחקן ניקולס הולט ("מקס הזועם: כביש הזעם") וסולן להקת קולדפליי כריס מרטין ולארונופסקי ילד משותף מנישואיו לשחקנית רייצ'ל וייס.

האם הנישואים של זוכת האוסקר קייט בלאנשט בסכנה? טרם ידוע בוודאות. בעלה של השחקנית האוסטרלית, אנדרו אפטון, נראה בסדרת תמונות מניח את ידיו ואוחז בחיבה יתרה בשחקנית הארייט דייר שעה שהם בילו להנאתם בבר בסידני. בלאנשט עובדת בימים אלה עם אפטון על הצגה בברודווי, שם תופיע בפעם הראשונה. בנוסף כפרזנטורית של מותג האופנה ארמני בלאנשט היא התארחה השבוע בתצוגת האופנה בפריז ושום שמץ של דאגה נראה על פניה. אולי כדאי שהשחקן האמריקאי הוותיק ג'יימס וודס ("היו זמנים באמריקה") יתרחק מחשבון הטוויטר שלו לתקופה כי הוא מאבד עשתונות. וודס תבע ב-2015 10 מיליון דולר ממשתמש טוויטר שקרא לו ברשת החברתית "מכור לקוקאין", כעת התביעה הופסקה בשל מותו של הנתבע. וודס לא בדיוק לקח את הזמן להתאבל והשתמש בטוויטר על מנת להשתלח במנוח ובעורכת הדין שלו. כשכינה את הנתבע "רפש" עורכת הדין ענתה לו בסרקסטיות "כמו שאתה יודע הלקוח שלי מת. שיהיה לך יום נפלא ותישאר עם קלאסה". השחקן אמר בתגובה: "אחרי שהוא נאלץ להקשיב לך כל הזמן, הוא ללא ספק במקום טוב יותר. המשיכי להפסיד יקירה".

[*]

תגובות המשתמשים להתבטאויותיו של וודס לא איחרו לבוא והלהיטו את הרוחות כי השחקן המשיך בשלו: "אני מקווה שהוא מת בייסורים, צועק את שמי. דע זאת, תעליל עליי שקרים, אני אתבע אותך. אם תמות, אעקוב אחריך עד למעמקי הגיהינום, הבנת?". וודס לא מתכוון לוותר והוא מעוניין להמשיך עם התביעה עד שיידע את שמו האמיתי של האיש שהעז להשמיץ אותו. השחקן בן ה-69 הוא תומך נלהב של המועמד הרפובליקני לנשיאות דונלד טראמפ ובימים כתיקונם הוא עושה שימוש בטוויטר כדי להכפיש את הילרי קלינטון.

למי שלא הספיק לטוס לחו"ל בחגים ויטוס בקרוב לפריז, לסקרלט ג'והנסון יש הצעה מפתה בשבילכם: פופקורן גורמה! הכוכבת ובעלה הצרפתי הגשימו לדבריהם חלום ישן ופתחו חנות שתגיש לכם פופקורן איכותי במגוון טעמים מיוחדים. השם של המקום נקרא "יאמי-פופ" וסקרלט לא יכלה להסתיר את התרגשותה בפתיחה החגיגית השבוע: "התקווה שלי ש'יאמי-פופ' יהפוך למצרך פריזאי מרכזי וסמל של קירבה בין שתי הערים האהובות עליי ביותר - פריז וניו יורק". אמן!

[*]
לירן בלאו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט