רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: האם בראנג'לינה לא יתגרשו?

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור רכילות הכוכבים: הסיבה לגירושי פראט-פאריס נחשפת, גל פציעות על סטים של סרטים, איאן סומרהולדר ואשתו מקבלים לעולם בת בכורה, גל גדות זוכה בטקס פרסי הנוער של ניקולודיאון וג'ניפר לורנס מתוודה על הגילטי פלז'ר שלה
גירושי פראט-פאריס: הסיבה נחשפת

רק לפני כשבוע דיווחנו על פרידתם של זוג השחקנים לאחר 8 שנות זוגיות וילד משותף וכעת נחשפת הסיבה לגירושיהם. למרות השמועות הקושרות את ג'ניפר לורנס לכריס פראט, אין צד שלישי המעורב בסיבה לכך, והפרידה היא בעקבות דעות שונות לגבי עתיד המשפחה.

בראיון חשפה פאריס כי היא "מאוד רצתה להרחיב את המשפחה ושנהיה משפחה מסורתית שנמצאת יחד רוב הזמן בבית באל איי." דבר שלא מתאפשר בעקבות הקריירה הקולנועית המוצלחת של פראט, המתקשה לאזן בין משפחה לקריירה באופן שאינו תואם את החזון של פאריס."אני מתגעגעת לימים האלה שכריס היה שם מים על הגז והיינו יוצאים החוצה לשתות ביחד תה ולהריח את העצים. הייתה הרגשה של משפחתיות ומאוד קשה לי למצוא את עצמי כל הזמן לבד", אמרה פאריס.

בראנג'לינה עוצרים את הגירושים

למרות הריאיון האחרון של אנג'לינה בו היא מספרת על ההחלטה להיפרד מבראד, מקורבים מספרים כי הזוג החליט לעצור את תהליך הגירושין. כמעט שנה עברה מאז שהשחקנית הגישה בקשה לגירושים מבן זוגה במשך 12 השנים אחרונות וכעת מקורות מספרים כי "הגירושים לא מתקדמים. הרבה השתנה והם מחכים לראות מה יקרה. הם רוצים לוודא שהם עושים את הדבר הנכון."

[*]

גל פציעות על סטים של סרטים

טום קרוז נפצע במהלך פעלול על הסט של "משימה בלתי אפשרית 6" במהלך ביצוע פעלול הכולל קפיצה בין בניינים גדולים, לאחר שפספס את הסימן שלו, התרסק ופגע בקיר. צוות הסרט עדיין לא פרסם תגובה רשמית לגבי מצבו של השחקן .הסרט עתיד לצאת בקיץ 2018 אם הפציעה לא תעכב את הצילומים.

ובינתיים גם רבל וילסון הובהלה לבית החולים לאחר שסבלה מזעזוע מוח קל. מוקדם יותר השבוע נפלה השחקנית האוסטרלית במהלך צילומי הסרט החדש שלה “Isn’t It Romantic?”. כבר בשלישי הרגיעה את המעריצים הדואגים כשנצפתה בריאה על הסט להמשך הצילומים.

גן העדן הוא מקום מלא בפרקי הקרדשיאנס, לפחות לפי ג'ניפר לורנס

בראיון ל"ווג" לכבוד סרטה החדש "אמא!", דיברה הכוכבת על הצילומים של סרט המתח\מסתורין בבימוי בן זוגה דארן ארונופסקי. למרות שלא יכלה לספר יותר מדי פרטים על הסרט, סיפרה הכוכבת כי הצוות הכין לה אוהל "קרדשיאן" עם תמונות, מגזינים וטלוויזיה עם פרקים של המשפחה המפורסמת, כדי לעזור לה להירגע על הסט בגלל שהסרט היה מאוד אינטנסיבי. "הייתי צריכה להגיע למקום חשוך יותר משהייתי בחיים שלי", אמרה לווג "לא ידעתי אם אצליח לצאת". לפי לורנס זה היה "המקום השמח שלה".לורנס, בת 26, מעולם לא הסתירה את אהבתה לתוכניות ריאליטי, ולעתים קרובות דיברה על כמה היא נהנית לצפות בתכניות "עקרות הבית" למיניהן. "אתה יכול להסתכל על החיים של מישהו אחר ולומר להם," טוב, את לא צריכה להתחתן עם הבחור הזה, זה גורם לך להרגיש כמו אלוהים במשך 30 דקות." היא אומרת. אבל לורנס מודה כי החבר שלה ובמאי הסרט, דארן ארונופסקי, לא משתתף בצפיות הבינג' שלה. "הוא פשוט מוצא את זה כל כך מאכזב." היא מתבדחת.

[*]

איאן סומרהולדר ואשתו מקבלים לעולם בת בכורה

כוכב "יומני הערפד" ואשתו ניקי ריד קיבלו לעולם את בתם בודהי סולייל ריד סומרלדר ב-25 ביולי בשעה 10:26. בראיון למגזין "Fit Pregnancy" סיפר הזוג כי הם מתכננים לקחת חודש הפסקה לעצמם כדי להתמקד בבתם. "רק שלושתנו, ללא מבקרים, ואנחנו מכבים גם את הטלפונים שלנו, אז אין לנו שום ציפיות שנוכל לתקשר עם אנשים. אתה לא מקבל את החודש הראשון בחזרה, ואנחנו רוצים להיות נוכחים לגמרי".
היא משלנו - גל גדות זוכה בטקס פרסי הנוער של ניקולודיאון

כוכבת "וונדר וומן: זכתה בפרס "שחקנית האקשן של השנה" בטקס פרסי הנוער שנערך ביום ראשון בלילה. הסרט זכה גם בתואר "סרט האקשן הטוב ביותר" וכריס פיין בתור "שחקן האקשן של השנה" על תפקידו בסרט. גל לא יכלה להגיע לטקס ולכן הוצג על המסכים הסרטון בו היא מקבלת את הפרס ומודה למעריצים.

הסרט, שנחשב לשובר הקופות של הקיץ, פתח את עונת הפרסים ב-8 מועמדויות בטקס ומתוכן 3 זכיות בקטגוריות החשובות. בהתבסס על השמועות האחרונות, טקס פרסי בחירת הנוער לא יהיה הטקס היחיד בו הסרט ישלוט בכמות הזכיות. על פי הדיווחים, אולפני האחים וורנר מתכננים מסע פרסום כדי להשיג מועמדות בפרסי האקדמיה של השנה הבאה.



היא חוזרת! שאנון דוהרטי חוזרת למסך אחרי מאבק במחלת הסרטן

לאחר מאבק בן שנתיים הצטרפה דוהרטי לצוות של "Heathers", עיבוד טלוויזיוני לסרט משנת 1988, שגם בו היא כיכבה. הכוכבת בחרה לשתף את העוקבים בתמונה של התספורת החדשה שלה ביום שלישי, וציינה שהיא אסירת תודה "להרגיש קצת יותר כמו אישה." "אני אסירת "אסירת תודה על כל יום", כתבה. דוהרטי אובחנה עם סרטן השד במרס 2015. בחודש פברואר היא השלימה את הטיפול בהקרנות וטיפול כימותרפי, ובאפריל הודיעה כי היא במצב של הפוגה.
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט