רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

סיכום 2017: הפרידות, החתונות והמבוכות של כוכבי הוליווד

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
2017 הגיעה לסיומה. זו הייתה שנה בה בכל שבוע זכינו לשמוע רכילויות חדשות מהוליווד. חלקן טובות יותר, חלקן קצת פחות, מה שבטוח - משעמם לא היה. לכבוד סיום השנה, החלטתי לסכם לכם את כל הדברים החשובים והמעניינים שקרו לנו השנה, מהפרידות הכי כואבות, הלידות המשמחות, פרשת ההטרדות והרבה הרבה גל גדות
נתחיל מהחדשות הפחות מהנות שהיו לנו השנה ונפתח את הסיכום במצעד הפרידות (שלא) עשו לנו את השנה וריסקו לנו את הלב.

1. אנה פאריס וכריס פראט - צמד השחקנים הכריז על פרידה לאחר 8 שנות זוגיות וילד משותף. הזוג פרסם את ההודעה הרשמית על הפרידה ברשתות החברתיות והותירו מיליוני מעריצים עם לב שבור. אנה וכריס התחתנו ב-2009 אחרי שנפגשו על הסט של "קח אותי הביתה הלילה" וחולקים ילד משותף, ג'ק בן ה-4.

2. היידן כריסטנסן ורייצ'ל בילסון - כריסטנסן (אנקין סקייווקר בסרטי "מלחמת הכוכבים") ובילסון ("האו.סי") הודיעו כי הם נפרדים לאחר 10 שנים יחד. השניים נפגשו על סט הצילומים של סרטם המשותף "ג'אמפר" בשנת 2007, התארסו בשנת 2008, אבל ביטלו את האירוסים ב-2010 וחזרו זה לזה אחרי הפסקה קצרה. לשניים ילדה משותפת, בריאר רוז, שנולדה ב-2014.

[*]

3. טיילור לאוטנר ובילי לורד - כוכב "דמדומים" והשחקנית בילי לורד, בתה של קרי פישר המנוחה, הכירו על הסט של הסדרה "מלכות הצעקה" ויצאו במשך כמה חודשים. מקור סיפר כי בזמן האבל על אמה וסבתה הוא היה שם בשבילה, תמך ועזר. לצערנו זה לא החזיק מעמד והזוג הודיע על פרידה לאחר 8 חודשים.

הלכו לעולמם:

לצערנו במהלך השנה נפרדנו מלא מעט שחקנים רבים שהשפיעו רבות על עולם הקולנוע והטלוויזיה. חלקם גילמו תפקידים ידועים שנחקקו בספרי ההיסטוריה של תרבות הקולנוע כמו רוג'ר מור (סרטי ג'יימס בונד), ג'ון הארט ("הנוסע השמיני"), אדם ווסט ("באטמן"), ביל פקסטון ("טיטניק"), מיגל פרר ("רובוקופ") ורוברט הארדי (סרטי הארי פוטר). נפרדנו גם מלא מעט שחקנים שדאגו לחייך ולגרום לנו לחייך לאורך כל שנות הקריירה שלהם וביניהם גם פיטר סאליס ("וואלס וגרומיט"), ג'ון הרד ("שכחו אותי בבית"), ג'רי לואיס ("הפרופסור המטורף") ומרי טיילר מור ("המופע של מרי טיילר מור").

אהבה וזוגיות:

אבל השנה הזו לא הייתה מלאה רק בחדשות רעות. מדי שבוע זכינו לשמוע על אירוסים נוצצים, זוגיות לוהטת חדשה והודעות משמחות על הריונות ולידות. בין המפורסמים שזכו ללילות ללא שינה, החלפות חיתולים ומוצצים שזרוקים ברחבי הבית, תוכלו למצוא את קווין הארט שקיבל לעולם את ילדו הראשון מאשתו החדשה, התינוק הראשון של ברדלי קופר ובת זוגו הדוגמנית אירינה שייק וג'סיקה בייל שהודיעה שהיא בהריון שלישי. גם הרווק הנצחי ג'ורג' קלוני, זכה יחד עם אשתו לחוות חוויה כפולה וקיבל לעולם זוג תאומים.

אין ספק שהשנה הזו הייתה מלאה באהבה וזוגיות. זכינו לראות זוגות חדשים כמו כוכבי "ספיידרמן", טום הולנד וזנדאיה, כוכבי "דברים מוזרים" - נטליה דייר וצ'ארלי היטון, קייטי הולמס וג'יימי פוקס שלאחר שמועות רבות אישרו את הזוגיות ביניהם, אליזבת אולסן, האחות הקטנה לבית משפחת אולסן שיוצאת עם הזמר רובי ארנט וסקרלט ג'והנסון שהחלה לצאת עם מנחה SNL, קולין ג'וסט כמה חודשים לאחר שנפרדה מבעלה הקודם ואב בתה.

[*] מלבד הזוגות החדשים זכינו לשמוע את פעמוני החתונה מצלצלים כשזוגות רבים הודיעו על אירוסים או התחתנו. אליסיה ויקנדר ומייקל פסבנדר, שלאחר שלוש שנים של זוגיות הידקו את הקשר, קיילי קווקו כוכבת "המפץ הגדול" שהתארסה וגם קיט הרינגטון הלא הוא ג'ון סנואו מ"משחקי הכס" ורוז לזלי שלאחר שבמשך שנים השאירו אותנו במתח הספיקו להתארס. כנראה שהשניים היוו השראה לכוכבת נוספת מ"משחקי הכס," סופי טרנר שהתארסה לבן זוגה, הזמר ג'ו ג'ונאס. אבל רגע אל תמהרו לשמוח, הפקת הסדרה הודיעה כי יש השלכות לכך ובזכות החתונות הנהדרות שהולכות להיות, נזכה לעוד כמה חודשים של המתנה לעונה השמינית והאחרונה של סדרת המופת.

קייט אפטון התחתנה עם בחיר ליבה וגם ג'סיקה צ'סטיין התחתנה באיטליה והזמינה את חברותיה הטובות, אן הת'אווי ואמילי בלאנט. לפי השמועות קייט האדסון גם היא עומדת להתחתן בקרוב עם בן זוגה בשנתיים האחרונות. ואיך אפשר לשכוח את השיא של השנה - האירוסים המלכותיים של מייגן מרקל, כוכבת "Suits", לנסיך חלומותיה (וחלומותיהן של כל נשות העולם), הנסיך הארי שהספיקו כבר להודיע על תאריך לחתונה המלכותית ב-19 במאי.

ואם אנחנו כבר מדברים על זוגות שווים, במהלך השנה היו זוג בולט במיוחד שדאג לספק לנו רגעים של צחוק והוא בהחלט זוכה בתואר "זוג השנה" - בלייק לייבלי וראיין ריינולדס. במהלך השנה השניים לא הפסיקו להתבדח אחד על חשבון השני ברשתות החברתיות, לספק לוקים משגעים על השטיח האדום ולשתף אותנו ברגעים קורעים מחיי ההורות.

זה התחיל כשראיין העלה ברכת יום הולדת עם תמונה שלו ואשתו בצד התמונה. כמובן שהנקמה הגיעה כשבלייק העלתה תמונה דומה אך במקום ריינולדס, השחקן ריאן גוסלינג. הם המשיכו להתבדח על הלוק המוזנח של לייבלי כחלק מצילומי סרט חדש, וצחקו גם על כישורי ההורות של ראיין. הם דאגו לפרגן אחד לשני לאורך כל הדרך ואם אתם רוצים להמשיך ליהנות מהזוגיות של השניים, ממליצה בחום לעקוב אחריהם במדיה, הנאה מובטחת.

[*]

שערוריות וסקנדלים

איזו מין שנה זו תהיה אם לא יהיו בה גם כמה שערוריות וסקנדלים שיתפסו את תשומת הלב של כולנו וישאירו את כולנו המומים

#metoo

השנה לצערי נוצרה פינה קבועה במדור בה נחשפות עוד עדויות על הטרדות מיניות נגד אנשי תעשייה בהוליווד. שמענו על אנשים בעלי כוח רב בתעשייה כמו הארווי ווינשטיין, הקומיקאי לואי סי קיי ושחקנים כמו קווין ספייסי וסטיבן סיגל. נשים רבות, חלקן מפורסמות וחלקן לא, הודו שהוטרדו מינית בתעשייה הזו. הן אזרו אומץ יחדיו, תוך כדי שהן תומכות אחת בשנייה ומעודדות נשים נוספות להתוודות, ויחד החליטו להילחם בתופעה בה אנשים בעלי מעמד מנצלים את כוחם לרעה ופוגעים בהן.
הפרשי השכר בתעשייה בין גברים לנשים

פרשה נוספת שעלתה במהלך השנה עוסקת בהפרשי השכר המגוחכים בין נשים לגברים בהוליווד. בחודש אוגוסט פורסמה רשימת "השחקנים המרוויחים לשנת 2017". ההפתעה הלא כל כך מפתיעה היא שהשחקנית שהרוויחה הכי הרבה השנה, אמה סטון, לא נכנסה אפילו לעשיריית השחקנים המרוויחים וכפי שניחשתם בצמרת הרשימה התברגו גברים בלבד. סטון הרוויחה כ-26 מיליון דולר אך עדיין דורגה רק במקום ה-15.

19 שחקנים גברים הרוויחו השנה מעל ל-15 מיליון דולר בשנה האחרונה כולל ראיין ריינולדס, מאט דיימון, ג'רמי רנר, כריס אוונס וכריס פראט, אך רק 5 נשים (אמה סטון, ג'ניפר אניסטון, ג'ניפר לורנס, מליסה מקארת'י ומילה קוניס) הגיעו לאותו הישג, אף על פי שמספר שוברי הקופות שעשו היה שווה כוכבות רבות סיפרו כי גילו שהשחקן ששיחק איתן קיבל יותר מהן וחלק אף חשפו כי הגברים הסכימו להפחית משכרם על מנת ששכרן של השחקניות יעלה.

הטעות בהכרזת הזוכה בפרס האוסקר לסרט הטוב

המבוכה הגדולה של השנה התרחשה דווקא בטקס הגדול ביותר בתחום בו אין מקום לטעויות והחזרות הן אינסופיות. ברגע השיא של הטקס המתוקשר בעולם, התרחשה תקלה בהכרזת הזוכה בקטגוריית סרט הטוב ביותר – ההכרזה שכמובן מסיימת את הטקס. וורן בייטי ופיי דנאווי, שהגישו יחד את הפרס לסרט הטוב ביותר, הכריזו בטעות כי הזוכה הוא "לה לה לנד"' במקום הזוכה האמיתי, "אור ירח", סרטו של בארי ג'נקינס.

הטעות התבררה רק לאחר דקות ארוכות, שבהן מפיקי "לה לה לנד" נשאו את נאומי התודה. ההסבר לתקרית הוא שבשני צדי הבמה מוצבות מעטפות זהות עם מעטפות הזוכים, המחולקות למגישי הפרסים עם עלייתם. מה שקרה זה שהמעטפה השנייה שמכריזה על סטון כשחקנית הטובה ביותר, ניתנה בטעות למגיש. / בהודעה שהפיצה האקדמיה לאחר הטקס, לקחה על עצמה חברת רואי החשבון שפיקחה על התחרות את האחריות והתנצלה עמוקות על הטעות.



השנה של גל גדות

ולסיום היא כיכבה כמעט בכל שבוע אצלי במדור ולכן זה מובן שהיא תופיע גם בסיכום השנה כי בלי שום ספק זו הייתה השנה שלה! אף אחד לא הצליח לעמוד בקסמיה של ה"וונדר וומן" הישראלית, עם החיוך הרחב, החינניות המשעשעת ועם מה שהיא מכנה "החוצפה הישראלית", היא הפכה לכוכבת הכי מבוקשת ואהובה בהוליווד והיוותה סמל לכוח הנשי כשנרשמה בספרי ההיסטוריה על גילום דמותה של וונדר וומן.

היא התראיינה בכל תכנית אירוח אפשרית וגרמה לקהל ולמנחים להשתגע, הספיקה לככב בשניים משוברי הקופות הגדולים של השנה וכבר עכשיו רצות שמועות על חתימות בסרטים גדולים נוספים. היא הפכה להיות הכוכבת הישראלית הראשונה להנחות את SNL, לזכות בפרסים שונים ובתארי כבוד מסביב לעולם, כבשה כל שער אפשרי וכל מקום ראשון ברשימות השחקנים האהובים, הטובים והמשפיעים של השנה.

[*]
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט