רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: וולברג תורם, אנסרי מתנצל וג'ון סנואו משתכר

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים: לאחר חשיפת הפרשי השכר בין מארק וולברג למישל וויליאמס- וולברג תורם 2 מיליון בשמה, עזיז אנסרי מגיב להאשמות על הטרדה מינית, גל גדות כובשת גם את 2018, כוכב "משחקי הכס" עושה צרות בבר בניו יורק וכוכבת "זרה" מאורסת
לאחר חשיפת הפרשי השכר בין מארק וולברג למישל וויליאמס - וולברג תורם 2 מיליון בשמה

מארק וולברג והסוכנות שלו תרמו יחד כ-2 מיליון דולר בשמה של השחקנית מישל וויליאמס, לאגודת "Time’s Up". התרומה באה לאחר שנחשפו הפרשי השכר בין השניים בצילומי ההשלמה של הסרט "כל הזמן שבעולם". לפי הדיווחים, וויליאמס קיבלה 80 דולר ליום (1,000 דולר בסה"כ) בעוד שוולברג קיבל 1.5 מיליון דולר לכל ימי ההשלמה.

וולברג הודיע כי יתרום את כל רווחיו מצילומי ההשלמה לקרן, שעלתה לאחרונה לכותרות לאחר מחאת "Me Too#" וההופעה בשחור על השטיח האדום בטקס פרסי גלובוס הזהב. בנוסף הסוכנות שלו הודיעה כי תתרום חצי מיליון דולר נוספים בשמה של מישל וויליאמס. "השיחה הנוכחית מזכירה לאלו מאתנו שבעמדת כוח ובעלי יכולת להשפיע, שיש עלינו אחריות רבה לדאוג לשוויון במיוחד בהפרשי השכר בין גברים לנשים", אמרה הסוכנות.

[*]

עזיז אנסרי מגיב להאשמות על הטרדה מינית

כוכב "Master of None"' וזוכה גלובוס הזהב עזיז אנסרי, הואשם בהטרדה מינית על ידי צלמת בת 23, שסירבה לחשוף את שמה האמיתי. המתלוננת טענה שאנסרי התעלם באופן מוחלט מבקשתה להאט את טיב מערכת היחסים הפיזית בין שניהם בערב בו יצאו בספטמבר האחרון. "אני מאמינה שנוצלתי על ידי עזיז," אמרה. "הוא לא הקשיב לי והתעלם ממני. זו הייתה החוויה הכי גרועה שאי פעם חוויתי עם גבר".

אחרי ארוחת ערב, אמרה המתלוננת שכוכב "מחלקת גנים ונוף" לקח אותה לדירתו. היא הרגישה מאוד לא בנוח עם הצורה בה הדברים התקדמו ברגע שהגיעו. היא שאלה אם יוכלו להאט את הקצב וטענה שהשתמשה ברמזים פיזיים ומילוליים כדי לבטא את חוסר הנוחות שלה. הוא ניסה לכפות עליה יחסים פעם נוספת ואז היא עזבה. ביום שלמחרת, אנסרי סימס לה וכתב "נהניתי לפגוש אותך אתמול בלילה," גרייס אמרה לו שבשבילה זו הייתה חוויה קשה ולא חיובית. "אני רוצה לוודא שאתה מודע לכך שאולי הבחורה הבאה לא תהיה חייבת לבכות בדרך הביתה," כתבה.

הקומיקאי זוכה גלובוס הזהב, שחרר השבוע את הצהרתו בנוגע להאשמות. הוא אמר שהוא האמין שמערכת היחסים ביניהם הייתה הדדית ומוסכמת. "זה נכון שהכל נראה בסדר מבחינתי, לכן כששמעתי שזה לא היה המקרה בשבילה, הופתעתי והייתי מודאג," אמר. " לקחתי את הדברים שאמרה ללב והגבתי לה בפרטיות, לאחר שלקחתי את הזמן לעכל את מה שהיא אמרה", הוסיף. "אני ממשיך לתמוך בתנועת Me Too ובשינוי שמתרחשים בתרבות שלנו. זה הכרחי."

[*] גל גדות כובשת גם את 2018

שנת 2017 אמנם הסתיימה אבל הבאזז סביב גל גדות לא עומד להסתיים בקרוב. השבוע נודע כי הכוכבת נבחרה להיות הפרזנטורית של שתי חברות גדולות. בשבוע שעבר גדות הודיעה באינסטגרם כי היא השגרירה החדשה של הקמפיין "לחיות בצורה נועזת" של חברת מוצרי הקוסמטיקה "רבלון". "רבלון זהו מותג אייקוני וחוצה גבולות, מסמל ניצחון של נשים, ואני גאה להיות חלק מהמשפחה הזו כעת." אמרה גדות. באותו היום נודע כי חברת הסלולר הסינית "וואווי" בחרה בגדות להיות הדוברת המפורסמת של החברה. מהחברה נמסר כי "גברת גדות תעזור לעצב את החברה ותהווה חלק מהותי בסיפוק רעיונות שיהפכו את חווית השימוש בטלפון לטובה ביותר."

אבל זה לא הכל, בטקס פרסי בחירת המבקרים בהוליווד זכתה גל בפרס #SeeHer המוענק לשחקנית פורצת דרך שהוענק זו השנה השנייה. בנוסף "וונדר וומן" בכיכובה זכה בטקס בפרס סרט האקשן הטוב של השנה. גדות הוזמנה לבמה על ידי הבמאית פטי ג'נקינס ואמרה בנאומה: "כאמנים וכשחקנים בתעשיית הקולנוע, אני מאמינה שהתפקיד שלנו לא מסתכם רק בלספק בידור, אלא יש לנו חובה נוספת – לעורר ולחנך לאהבה ולכבוד. בשבועות ובחודשים האחרונים אנו עדים לתנועה חיובית בחברה שלנו. אני רוצה לחלוק את הפרס הזה עם כל הנשים והגברים שנלחמים על הערכים הנכונים, אלה שאינם מסוגלים לדבר בשם עצמם. ההבטחה שלי לכולכם היא שלעולם לא אשתוק אנחנו נמשיך להתקדם ולהתאחד למען שוויון". כבר אמרנו שהיא וונדר וומן אמיתית?

כוכב "משחקי הכס" עושה צרות בבר בניו יורק

כנראה שבניגוד לטיריון, כשג'ון סנואו שותה הוא לא במיטבו. מלך הצפון נכנס השבוע לבר בניו יורק, שם השתכר, שיחק פול ועורר מהומה לאחר שהחל לריב עם כולם. הסרטון שפורסם, צולם בשישי בערב, בבר מקומי בניו יורק, והראה את כוכב "משחקי הכס", קיט הרינגטון מתווכח עם בעל המקום ולאחר מכן מגורש בכוח החוצה. אנחנו מניחים שאחרי 6 עונות בהן הוא צעק "Winter is coming" הוא היה מוכן לקור שבחוץ.



כוכבת "זרה" מאורסת

לכל מעריצי הסדרה שקיוו שסאם יוהן וקטריונה באלף יהיו יחד גם במציאות, צר לי לאכזב אתכם אבל באלף רשמית מחוץ לשוק! כוכבת "זרה" התארסה לבן זוגה בשנים האחרונות, טוני מקגיל. למרות שהשניים נהגו לשמור על מערכת היחסים שלהם בפרטיות, הם נראו יחד לאחרונה מספר פעמים. השמועות אושרו כשהיא נצפתה עונדת טבעת נוצצת בטקס גלובוס הזהב בראשון האחרון ואישרה את השמועות למגזין "פיפל". "אני מאוד מאושרת", אמרה.
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט