רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

טרנטינו: "התאונה של תורמן ב'קיל ביל' - החרטה הגדולה בחיי"

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
הבמאי הנודע הגיב לטענות של כוכבת "להרוג את ביל" אומה תורמן שטענה כי הכריח אותה לבצע סצנת נהיגה שהסתיימה בתאונה וכי הוא זה שירק עליה וחנק אותה בסצנה מתוך הסרט. "החניקה הייתה הרעיון שלה, את היריקה עשיתי כי לא סמכתי על אף חבר אחר בצוות שיעשה את העבודה בצורה שתכבד אותה", אמר טרנטינו
טרנטינו מגיב לטענות של אומה תורמן על צילומי "להרוג את ביל"

קוונטין טרנטינו הגיב לראיון של אומה ת'ורמן ל"ניו יורק טיימס", בו היא חשפה שהארווי ווינשטיין הטריד אותה מינית אחרי שעשתה את "ספרות זולה" ודיברה על הפגיעות שחוותה בזמן הפקת "להרוג את ביל", תחת בימויו של טרנטינו.

בראיון חדש טרנטינו מספר את הגרסה שלו לאירועים ומתייחס לחלקים בהם הזכירה תורמן שירק עליה וחנק אותה במהלך סצנה. טרנטינו אינו מכחיש שירק על השחקנית במהלך סצנה בה דמותו של מייקל מדסן יורקת על תורמן ומגן על הבחירה שלו בכך שאמר ש"לא סמך על אף חבר צוות אחר שיעשה את העבודה בצורה שתכבד את תורמן". לדברי טרנטינו, הוא אמר לאומה שהם יצלמו את הסצנה 3 פעמים מקסימום וכי הדבר האחרון שהוא רוצה היה שאדם אחר יעשה את העבודה בצורה לא טובה, מה שיגרום לצילומים נוספים של אותה סצנה פוגענית.

"אני אוהב את מדסן, הוא שחקן נהדר, אבל אני לא סמכתי עליו שיצליח בעבודה מסובכת מהסוג הזה," אמר טרנטינו על סצנת היריקה. "אז הרעיון הוא שאני עושה את זה, אני לוקח אחריות. כמו כן, אני הבמאי, אז אני יכול לדייק יותר כי אני יודע איפה אני רוצה שזה ינחת, אני ליד המצלמה. אז, בום! אני עושה את זה. אם אני דופק את זה ואני מפספס, ברגע שאנחנו מגיעים לטייק השלישי, אם היא לא רוצה לעשות את זה יותר, אז זה עליי".



ובאשר לחניקה אמר: "זאת הייתה הצעתה של אומה. רק לכרוך את הדבר סביב צווארה ולחנוק אותה", אמר טרנטינו. "לא לנצח, לא הרבה זמן. אבל זה לא ייראה נכון. היא אמרה לי 'אני יכולה להתנהג חנוקה, אבל אם אתה רוצה שהפנים שלי יהפכו לאדומות וירדו לי דמעות מהעיניים, אז אתה צריך לחנוק אותי. אני הייתי בצד השני של השרשרת ועשינו את זה רק בשביל כמה קלוז אפים ואז משכנו את זה החוצה. זה היה הרעיון שלה".

אבל החשיפה הגדולה ביותר של תורמן ב"טיימס" נוגעת לפעלול מכונית שהשתבש במהלך הימים האחרונים של הצילומים. השחקנית שמעה כי הרכב שמשומש בסצנה היה פגום, ולכן היא ניגשה לטרנטינו ואמרה לו שהיא מרגישה לא בנוח עם הנהיגה במכונית. "קוונטין בא לקרון שלי וכמו כל במאי, לא אהב לשמוע את הדברים הללו," אמרה תורמן ל"ניו יורק טיימס". "הוא כעס כי הייתי עולה להם בהרבה זמן. אבל אני פחדתי. הוא אמר: 'אני מבטיח לך שהמכונית בסדר. זו פיסת כביש ישרה'.

לפי תורמן, טרנטינו הורה לה "להגיע ל-40 קמ"ש או שהשיער שלך לא יתנופף בדרך הנכונה ונצטרך לעשות זאת שוב." המכונית סטתה מהכביש והתנגשה בעץ. תורמן ספגה פציעות שלפי דבריה "עדיין לא החלימו כראוי". בעקבות פרסום הסיפור תורמן פירסמה באינסטגרם סרטון מאותם הצילומים וכתבה שהיא כבר לא מאשימה את טרנטינו בתאונה. היא אמרה שטרנטינו "הצטער מאוד ונשאר עם הרבה חרטה על האירוע הזה". טרנטינו כינה את התאונה "החרטה הגדולה ביותר בחיי". הוא הודה שראה את אומה "מפוחדת לעשות את הצילומים", ולכן החליט לנסות לנהוג במכונית בעצמו רק כדי לוודא שהמכונית הייתה מוכנה לצילומים. טרנטינו אף אמר שהוא מעולם לא ראה את הסצנה כ"פעלול". בזמן שנסע במורד השביל הישר של הדרך, הגיע למסקנה כי ביצוע נהיגה עצמה צריך להיות "בסדר עבור תורמן".

[*]

"אומה הייתה בעלת רישיון. ידעתי שהיא לא הנהגת הכי טובה בעולם, אבל יש לה רישיון", אמר טרנטינו. "כשסיימתי את הכל, הייתי מאושר מאוד. חשבתי שזו לא תהיה בעיה. הלכתי לקרון של אומה ואמרתי, 'את לגמרי יכולה לעשות את זה. את נכנסת למכונית בנקודה מספר אחת, ונוסעת למספר שתיים וסיימת'. תגובתה של אומה הייתה, 'בסדר'" המשיך. "כי היא האמינה לי, היא סמכה עלי. אמרתי לה שזה יהיה בטוח וזה לא היה. טעיתי. לא הכרחתי אותה להיכנס למכונית. היא נכנסה לזה כי היא סמכה עליי והאמינה לי".

למרות שהתאונה לא הרסה את היחסים בין השניים, טרנטינו אמר כי זה שבר את האמון ביניהם. תורמן נלחמה הרבה זמן כדי לקבל גישה לסרטון של התאונה, אבל זה נמנע ממנה במשך 15 שנים על ידי ווינשטיין, למרות הניסיונות של תורמן וטרנטינו. ווינשטיין רצה למנוע מתורמן את האפשרות לתבוע את ההפקה. בסופו של דבר טרנטינו עזר לה להשיג גישה לצילומים לפני שהיא ישבה לראיון.

סטן לי שב לביתו לאחר אשפוז בעקבות בעיה בנשימה ובלב

סטן לי, ראש מארוול לשעבר והיוצר של חלק מהדמויות המוכרות ביותר של החברה, אושפז בבית חולים לכמה ימים, בעקבות בעיה בקצב הלב וקוצר נשימה, לאחר שלקח חלק בפרמיירת הסרט החדש מבית מארוול "הפנתר השחור". אך כעת הוא שב לביתו ולפי דבריו הוא "מרגיש נפלא". לי אף הוסיף כי הוא "שמח שבילה את הלילה בבית החולים." לי בן ה-95 ידוע לא רק בזכות תרומתו הגדולה לעולם הקומיקס, אלא גם בזכות הופעות האורח הקצרות והמשעשעות שלו בסרטים.

גל גדות צהובה מתמיד

הכוכבת הודיעה שהיא עומדת להופיע בתפקיד אורח בקומדיית האנימציה של פוקס "משפחת סימפסון". גדות שיתפה סרטון שלה חותמת על מגדל השיער הכחול והמפורסם של מארג' סימפסון בחשבון הטוויטר שלה וגרמה למיליוני מעריצים להשתגע משמחה. לפי הדיווחים גל תופיע בפרק בשם "בארט לא מת", כשהסדרה תחזור לעונתה ה-30 בסתיו הקרוב.

כוכבי "הסקס של מאסטרס", שרה סילברמן ומייקל שין, נפרדו

סילברמן בחרה ביום הולדתו של שין בכדי להודיע על פרידתם. היא צייצה על הפרידה ביום שני וחשפה שהסיבה לפרידה לא הייתה "מריבה מכוערת" כפי שנטען בשמועות שהופצו. "אין ריב", כתבה. "אנחנו פשוט חיים במדינות שונות וזה נעשה קשה". הקומיקאית המשיכה ואמרה שהיא רצתה להודיע זאת כדי שאנשים יפסיקו לשאול אותם מה שלום השני.

שין, שעבר לגור בבריטניה לאחר יום ההולדת ה-18 של בתו, עדיין לא הגיב על הפרידה מסילברמן, שחיה באל. איי. השניים יוצאים מאז 2014, לאחר שהכירו על סט הצילומים של "הסקס של מאסטרס". שנה לאחר מכן סילברמן התבדחה על הדינמיקה בין השניים בראיון וסיפרה כי "הוא מעלה אותי ברמה ולצערו אני מורידה אותו ברמה."

כוכבת "משפחה מודרנית" ובעלה מתגרשים

ג'ולי בואן, שידועה בתור קלייר דנפי מהסדרה "משפחה מודרנית", ובעלה סקוט פיליפס (שבאופן משעשע גם הוא עוסק בנדל"ן כמו בעלה בסדרה), הודיעו כי הם נפרדים לאחר 13 שנות נישואים. השניים התחתנו בספטמבר 2004 וחולקים 3 בנים יחד. מקור סיפר למגזין "פיפל" כי הזוג חווה לאחרונה קשיים בחיי הזוגיות. השניים צולמו יחד לאחרונה עם בניהם במשחק כדורסל בפברואר 2017.
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט