חדשות טלוויזיה / סדרות

ג'ינג'י: ביקורת פתיחת העונה השנייה וראיון עם השחקן הראשי

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
הכתבת ליטן לשינר הגיעה להשקה של העונה השנייה של סדרת הילדים המצליחה ופגשה את השחקן עידו ישראלי, המגלם את ג'ינג'י, לשיחה קצרה. • וגם: מה חושבת המבקרת על פתיחת העונה החדשה?
ביום שני, התכנסו עשרות הורים וילדים בקולנוע יס פלאנט איילון, לחגוג את עליית העונה השנייה של הסדרה "ג'ינג'י". סדרת הילדים האהובה, שכבשה את הילדים בשנה שעברה, מבוססת על סדרת הספרי הילדים שכתבה גלילה רון פדר. ג'ינג'י, כפי שקוראים לו בסביבתו, הוא ילד סקרן שאוהב לפתור תעלומות יחד עם חבריו מושיק ושגית. אליהם מצטרפת איזבלה - רובוטית בצורת ילדה, אשר ברחה מהפרופסור שהמציא אותה ומסתתרת אצל ג'ינג'י.

להקרנה הגיעו כוכבי הסדרה: עידו ישראלי (ג'ינג'י), ריקי בליך, עירית קפלן, אסף הרץ (שהצטרף העונה), נעמה שטרית, טל לוי ועוד. בין כל המעריצות הצורחות שביקשו סלפי, הצלחתי לתפוס את כוכב הסדרה עידו ישראלי לראיון קצר. השחקן הצעיר נכנס לנעליו של ג'ינג'י לאחר שנבחר מתוך מאות מועמדים שהשתתפו בתחרות של Yes. ישראלי הצטלם עם כל ילד וילדה ודאג שכולם יהיו שמחים ומרוצים. בהחלט מהווה דוגמה למפורסמים רבים בתעשייה.

אתה חדש לעולם הטלוויזיה ועוד בגיל מאוד צעיר, איך מרגיש המעבר מתלמיד רגיל לשחקן מוכר שעוצרים אותו ברחוב לתמונות?

"זה מיוחד. בדיוק התחלתי ללמוד בתיכון אז הכל חדש לי. זה מגניב ומרגש כי יש תגובות טובות מהקהל וחברים שלי מאוד תומכים".

האם אתה מרגיש קשר מסוים וקווי דמיון לדמות? חוץ מהמראה כמובן

"תראי ג'ינג'י זה לא רק מראה, זה אופי אז אני מרגיש מאוד קשור אליה".

מה אתה יכול לספר לנו על העונה החדשה של ג'ינג'י?

"היא עולה ממש בימים האלו ושווה לחכות. היא עונה טובה, מצחיקה ומעניינת. תמשיכו לעקוב ותקבלו הרבה הצצות שוות ומגניבות, ומקווה שתיהנו מהעונה החדשה".

[*]

(בתמונה: טל לוי, נעמה שטרית, עידו ישראלי, ריקי בליך ועירית קפלן. קרדיט צילום: רפי דלויה) לאחר הראיון נכנסנו לצפות בשני פרקי הבכורה של העונה החדשה. עלילת העונה השנייה ממשיכה מהנקודה בה עצרנו בעונה הקודמת. שבתאי הנבל הוקפא לאחר שניסה להשמיד את איזבלה, החבורה שפתחה חברת חקירות (ועדיין מתווכחת על השם) מחכה בציפייה ללקוחות שיבואו, מקס מחפש עבודה בתור מהנדס רובוטים, שוקו ומוקה עושים צרות וכמובן איך אפשר לשכוח את דניאלה, שממשיכה להתעסק בעניינים של אחרים.

העניינים מתחילים להסתבך כאשר איזבלה מתחילה לחלום. בחלום היא מוצאת את בחור חלומותיה שמגולם על ידי החיזוק החדש לקאסט, אסף הרץ הכובש. נשאלת השאלה האם הרובוטית תתגבר על הבלתי אפשרי והאהבה תנצח בסוף? בנוסף החבורה מגלה כי שבתאי ברח מהמקפיא וכעת הם צריכים לתפוס אותו, שוב. כל הסיפור מתרחש בזמן שדמות מסתורית שמושכת בחוטים מנסה להשתלט על עולמו של ג'ינג'י. החבורה מרגישה שמשהו לא כשורה ומנסה לפתור את התעלומה.

[*]

(בתמונה אסף הרץ והילד עידו ישראלי המגלם את ג'ינג'י. צילום: רפי דלויה)

הסדרה מהווה עיבוד ראוי לסדרת הספרים אף על פי שאינה דבקה בעלילתם, אלא מבססת את הסדרה על הדמויות המקוריות. דבר הבולט יותר בסדרה מאשר בספרים הוא ההומור הציני. היא מלאה בשחקנים מצוינים, חלקם ותיקים בעולם המשחק והילדים וחלקם נותנים את הופעת הבכורה שלהם. עירית קפלן, שהצחיקה אותנו מוקדם יותר השנה ב"מתים לרגע", ממשיכה לגלגל אותנו מצחוק גם כשהיא מגלמת שכנה חטטנית. נעמה שטרית שמגלמת את איזבלה הרובוטית מצליחה לשלב מצד אחד בין אטימות רובוטית ואילו מהצד השני מראה את הרגש והאנושיות שמתפתחים כאשר היא מבלה עם בני האדם.

הבעיה היחידה הייתה בניסיון ליצור זווית צילום "בלשית" בצורה שלא נראתה הכי מוצלחת ומקצועית. כשיוצרים סדרה או סרט הכל צריך להיות מאוד מדויק. כל טעות הכי קטנה נראית ובולטת לעיניו של הצופה ולכן כאשר בוחרים לצלם בצורה מסוימת, יש לוודא כי עושים זאת בצורה נכונה אחרת המשמעות מתפספסת.

בסופו של דבר, נהניתי מאוד. הסדרה אף על פי שהיא לילדים הצליחה להציף אצלי זיכרונות מפעם. "ג'ינג'י", למרות שלא נאמנה במיוחד לעלילות המקור, הצליחה לעורר גם אצלי את יצר הסקרנות ואת אותה התחושה שהרגשתי כאשר קראתי את הספרים הללו לראשונה.

הסדרה משודרת החל מה-2.11 ב-yesVOD והחל מה- 5.11 בערוץ ג'וניור ב-yes

לביקורות סדרות נוספות: לחצו כאן
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2017
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט