חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך - שרה מישל גלר חוזרת לתפקיד הישן (ולא הטוב)

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
השבוע מדור "שובר מסך" מקבל כתב חדש: אז תגידו שלום ליוחאי גורלי, שיסקר את חדשות הטלוויזיה החמות ביותר מהשבוע החולף. יאללה נתחיל?

שרה מישל גלר חוזרת לתפקיד ישן (וזה לא התפקיד הטוב)

שרה מישל גלר, הידועה בעיקר בשל תפקידה בסדרה האהובה "באפי קוטלת הערפדים", שיחקה פעם גם בסרט בשם "משחקי הפיתוי". "משחקי הפיתוי" היה מבוסס על הספר הצרפתי מהמאה ה-18 "יחסים מסוכנים" ולקח עליו "טוויסט מודרני". כן, טוויסט מודרני. הדבר הזה שכמעט כולם כבר שונאים היום. הסרט הרוויח בשנים שמאז יציאתו מעמד קאלט אצל אנשים מסוימים, אבל מאז ועד היום, מעטים הטיפוסים הנדירים שאהבו אותו. בכל זאת, NBC חשבו שזה רעיון טוב לעשות לסרט סדרת המשך בה מישל גלר משחקת את דמותה מהסרט קת'רין (שאגב, היא דמות "רעה", וזה כמעט משעשע לראות את שמ"ג המלאכית מנסה לשחק מרשעת).

אם אתם ממש שונאים מקוריות, אתם כנראה תאהבו את הסדרה הזו כי חוץ מזה שהיא מהווה המשך טלוויזיוני לאדפטציה קולנועית לרומן צרפתי קלאסי, היא גם כאמור עוד "טוויסט מודרני", שמביא את הדמויות לימינו שלנו. אז זה טוויסט מודרני על טוויסט מודרני. נהדר.

[*]

Powerless

חברת הקומיקס די-סי יוצרת עוד ועוד סדרות (כרגע רצות למשל "הפלאש", "סופרגירל", ו"החץ"), רוב הסדרות האלו עשויות וכתובות טוב. מסתמן שלרשימה של הסדרות הטובות שלהם תצטרף בקרוב "Powerless" ("מחוסרי כוחות", בתרגום חופשי). "Powerless" היא סיטקום-מקום-עבודה ("המשרד" ו"מחלקת גנים ונוף" הם הדוגמאות הקלאסיות לכאלה). הסדרה תתרחש ביקום הקומיקס של די-סי עם גיבורי על והכל. וואו, כמה שזה נשמע כמו רעיון מרענן. ומלבד הרעיון עצמו, זו סדרה שמתרחשת בתוך יקום הקומיקס המוכר במקום למהר למגמת ה"להרחיב את היקומים שלנו כמה שיותר מהר כדי להתחרות במארוול".

מקום העבודה עליו מספרת הסדרה הוא חברת ביטוח, שכנראה תתמודד עם מקרים של גיבורי על. מהסדרה הזו עשויות לעלות שאלות כמו "מה עושים כשסופרמן זרק את המכונית שלך על רובוט ענקי?" ,"האם ביטוח בריאות מכסה את ההשפעות של גז הצחוק של הג'וקר?" או כל רעיון אחר מהסביבה מלאת ההזדמנויות הקומיות הזו. בין הסיבות שזה נראה מצוין יש בין השאר את הקאסט: וונסה הדג'נס ("סאקר פאנץ'", "ספרינג ברייקרס") בתפקיד הראשי, וגם דני פודי (עאבד מ"קומיוניטי") בתור החבר הטוב ביותר שלה, ואלן טודיק ("פיירפליי", "דולהאוס") המצוין בתור הבוס החדש והמפונק של שניהם. בקיצור, זה נשמע מעולה לחובבי קומיקס וטלוויזיה כאחד. ליהוק שנוי במחלוקת ל"איירון פיסט"

שיתוף הפעולה “מארוול/נטפליקס” יוצר מין עולם טלוויזיוני קטן בתור העולם הקולנועי הגדול של “מארוול”, וזה הולך להם נהדר בינתיים עם "דרדוויל" ו"ג'סיקה ג'ונס". פורסם כבר מזמן שגם "איירון פיסט" - דמות הקומיקס של המומחה האסיאתי באומנויות לחימה- תצטרף לסדרות הנטפליקס בקרוב, ותקבל גם סדרה משלה.

ממש לאחרונה שיחררו ברשת את הליהוק ל"איירון פיסט". פין ג'ונס - שחקן לבן לחלוטין (ולא אסיאתי), המוכר כלוראס טיילר מ"משחקי הכס", ישחק את הדמות הזו, שיבשת אסיה היא חלק ענק מהסיפור שלה. לי זה מזכיר את החלטות הליהוק של סרטים כמו "אקסודוס: אלים ומלכים" ו"מלחמת האלים", בהם כל הדמויות המצריות משום מה נראות ממש כאילו יש להם שורשים אירופאיים חזקים.

[*]

פרק לייב לסימפסונס!

כן, כן. זה דבר אמיתי לחלוטין שישודר ברביעי למאי. בפרק נראה בעיקר את הומר יושב על הספה ועונה לשאלות של מעריצים בזמן אמת. איך? דן קסטלנטה, המדבב של הומר, יישב בחליפת מו-קאפ, ומחשב יתרגם מיידית את התנועות שלו לאנימציה. מעריצים יוכלו לשאול את הומר שאלות דרך הטוויטר, וקסטלנטה/הומר יאלתרו תשובות, כנראה עם צוות כותבים שיעזרו בזמן אמת. והיי, זו סדרה שעשתה Jumping the shark כבר מזמן, אז מכאן והלאה זה בעיקר מבדר.
יוחאי גורלי - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2016
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט