חדשות טלוויזיה / סדרות

חדשות הסטרימינג: טום הנקס מככב בפינוקיו ו"ברוכים הבאים לעדן" חוזרת

מדור חדשות הסטרימינג
תמונת כתב מאת
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הסטרימינג של שי שגב: זורו חוזר בסדרה חדשה, סדרת הלהיט הספרדית "ברוכים הבאים לעדן" וסדרת האנימה "מלחמת הכוכבים: ויז'נס" מחודשות לעונה שנייה וגם: מבול של טריילרים חדשים - הסרט "פינוקיו" של רוברט זמקיס, העונה השנייה של הסדרה "מלחמת הכוכבים: באד באץ'", סדרת האנימה "ספריגאן", הסדרה הקומית "פרו ורבו" והסדרה התיעודית "נופת צופים: מתפללים ושותקים"
טריילר לסרט "פינוקיו" של דיסני+ בכיכובו של טום הנקס

דיסני מפרסמת את הטיזר הראשון לסרט החדש והמקורי של דיסני+: "פינוקיו", שהוא גרסת לייב-אקשן לסרט האנימציה הקלאסי. זוכה פרס האוסקר, רוברט זמקיס ("בחזרה לעתיד", "פורסט גאמפ"), מביים את הסיפור אודות בובת העץ שיוצאת להרפתקה מרגשת כדי להפוך לנער אמיתי. טום הנקס מככב בתור ג'פטו, פסל העץ שבונה ומתייחס לפינוקיו (בנג'מין אוון איינסוורת') כאילו היה בנו שלו. ג'וזף גורדון-לויט הוא ג'ימיני קריקט, המשמש כמדריך של פינוקיו כמו גם כמצפונו.

בסרט מככבת גם המועמדת לפרס האוסקר סינת'יה אריבו בתור הפיה הכחולה; קיגן-מייקל קי בתור 'הונסט' ג'ון; המועמדת לפרס האוסקר לוריין בראקו בתור סופיה השחף (דמות חדשה), ולוק אוונס מגלם את התפקיד של המאמן. שמשון ויובב לא עברו את האודישן של דיסני+. 08 בספטמבר, 2022, בדיסני+ ישראל (עם תרגום לעברית).



זורו הולך לחתוך את המסך של אמזון פריים

מיגל ברנרדו ("אליטה") ורנטה נוטני ("ים של אהבה") יככבו בסדרה "זורו" של אמזון פריים. זהו אתחול חדש לסרטים "המסכה של זורו" ו"האגדה של זורו", שניהם בכיכובם של אנטוניו בנדרס וקתרין זיטה-ג'ונס. התסריט פותח על ידי חאווייר קינטס ("בית הנייר") וקרלוס פורטלה ("שמיים אדומים"). מיגל אנחל ויואס ("בפנים") יביים את כל עשרת הפרקים. ברנרדו יגלם את דון דה לה וגה, אציל ספרדי נהנתן למראית עין שנלחם בכיבוש הספרדי בדרום קליפורניה כגיבור העממי "זורו". נוטני תגלם את לוליטה מרקז, אהבת נעוריו של דה לה וגה. הסדרה תצולם ברחבי ספרד במהלך חצי השנה הקרובה, טרם נמסר מועד שידור.

טריילר לעונה 2 של הסדרה "מלחמת הכוכבים: באד באץ'"

במהלך היום האחרון של חגיגת "מלחמת הכוכבים" שנערכו השבוע באולפני' לוקאספילם', דיסני אירחה פאנל מיוחד לקראת העונה השנייה של סדרת האנימציה של דיסני+, "באד באץ'" והשיקה את הטריילר הראשון לעונה השנייה. הסדרה עוקבת אחר השיבוטים המובחרים והניסיוניים של הבאד באץ' (תרגום חופשי לאצווה רעה, כפי שהוצג לראשונה ב"מלחמת המשובטים"), כשהם מוצאים את דרכם בגלקסיה המשתנה במהירות לאחר מלחמת המשובטים. חברי באד באץ' - חוליה ייחודית של שיבוטים שונים גנטית מאחיהם בצבא המשובטים, כל אחד מהם בעל מיומנות יוצאת דופן שהופכת אותם לחיילים יעילים במיוחד ולצוות אדיר. דיסני+ בסתיו הקרוב.

עוד עונה שנייה בעולם 'סטאר וורס': "מלחמת הכוכבים: ויז'נס"

במהלך היום האחרון של חגיגת "מלחמת הכוכבים", דיסני ערכה פאנל מיוחד שהשיר מבט אחורה על "מלחמת הכוכבים: ויז'נס", שהיה המיזם הרשמי הראשון של דיסני בתחום האנימה, והביא סרטונים קצרים מלאי רגישות יפנית ייחודית, אשר בדרכים רבות מתיישבים עם הטון והרוח של סיפורי "מלחמת הכוכבים".

מההתחלה, הסיפורים סיפרו את המיתולוגיה היפנית והחמיאו לסרטים של אקירה קורוסאווה, בין השפעותיהם הרבות, וחזיונות (ויזנ'ס) חקרו עוד יותר את המורשת התרבותית דרך סגנון האנימציה והפרספקטיבה הייחודית של כל אולפן אנימה. העונה החדשה הולכת להפוך להרבה יותר בינלאומית, מכיוון שהסדרה לא תופק רק על ידי אולפנים יפניים, אלא גם על ידי תרבויות וסגנונות מרובים ממדינות אחרות, כמו הודו, דרום קוריאה, צרפת, דרום אפריקה, צ'ילה, אירלנד, ספרד, וזאת לצד עוד תוכן מיפן.במהלך הפאנל, הוכרז ש"מלחמת הכוכבים: ויז'נס" תחזור לעונה שנייה בדיסני+ באביב 2023.



הצצה לסדרה התיעודית: "נופת צופים: מתפללים ושותקים" | Keep Sweet Pray & Obey

הכנסייה הפונדמנטליסטית של 'ישוע המשיח וקדושי אחרית הימים', לצד הנביא המוצהר שלה וורן ג'פס, תעמוד במרכז סדרה תיעודית חדשה בת ארבעה פרקים בנטפליקס. בשנת 2008, פשיטה דרמטית בחוות ה'כמיהה לציון' במערב טקסס עוררה תשומת לב ברחבי העולם, כאשר סוכני אכיפת החוק חשפו ראיות מדהימות להתעללות מינית, פיזית ופסיכולוגית, והצילו יותר מ-400 ילדים.

המיני-סדרה, בבימויה של יוצרת הקולנוע זוכת פרסי האמי ופיבודי רייצ'ל דרצין, מעניקה לצופים הצצה מעמיקה לתוך הכת הפוליגמית הסודית של הכנסייה ועלייתו של הנביא הידוע לשמצה. הסדרה כוללת קטעי ארכיון שטרם נראו וסיפורים אישיים מחרידים של כמה מהנשים והגברים האמיצים שנמלטו. מנישואי קטינים בכפייה והריון ועד מעשים פליליים מדכאים תחת שלטונו של ג'פס, הסיפור חושף אומץ יוצא דופן הנאבק בעריצות באמריקה המודרנית. 08 ביוני, 2022, בנטפליקס ישראל (עם תרגום לעברית).



נטפליקס מחדשת את "ברוכים הבאים לעדן" לעונה נוספת

מוקדם יותר החודש נטפליקס השיקה את סדרת המדע בדיוני בספרדית, וזה עתה נודע שהיא חודשה לעונה שנייה. סדרת הדרמה המסתורית עוקבת אחר קבוצה של משתמשי מדיה חברתית פעילים המוזמנים לאי סודי כדי לנסות משקה חדש לגמרי במסיבה אקסקלוסיבית. אבל מסתבר שאולי גן העדן לא היה כל מה שהם חשבו.
הסדרה בילתה את שלושת השבועות הראשונים שלה בעשרת המובילים בעולם (כולל ישראל), וצברה כמעט 117 מיליון שעות צפייה. בעונה החדשה, המסתורין והסכנה באי ממשיכים לגדול וקרן עדן תקבל בברכה דמויות חדשות, בגילומם של קרלוס טורס ונונה סובו, שמצטרפות לצוות הסדרה. טרם נקבע מועד הפקה או שידור בנטפליקס ישראל.

טריילר לסדרת הקומית הדנית "פרו ורבו | Baby Fever"

נטפליקס מפרסמת טריילר לסדרת דרמה-קומית רומנטית בת שישה פרקים המגיעה מדנמרק, ומתרחשת סביב חייה של רופאת הפוריות, ננה (ג'וזפין פארק), והלקוחות שהיא פוגשת ומטפלת. ננה מזריעה את עצמה בשכרות עם הזרע של החבר לשעבר. המהלך הפזיז הזה מוביל להריון וננה צריכה עכשיו להבין איך להסביר את מצבה - שאי אפשר להסתיר לנצח - ולזכות בחזרה בחבר לשעבר ובאהבה שאבדה מזמן. הבעיה היא רק שהוא לא נראה מעוניין במיוחד לחזור. לפחות לא עם ננה...

ההיריון הסודי מאפשר לננה לראות את הלקוחות שלה באור אחר, אבל ככל שהשקרים שלה גדלים, קשה לה יותר ויותר לנווט בהם, ולראשונה בחייה, ננה צריכה לומר את האמת - ואולי לחשוף סוד שעלול בסופו של דבר לעלות לה בכל מה שיקר לה. 08 ביוני, 2022, בנטפליקס ישראל (עם תרגום לעברית)



טריילר לסדרה האנימה "ספריגאן"

כבר ב-2019 נטפליקס החלה לעבוד על סדרת אנימה חדשה בשם "ספריגאן", מהאולפן שמאחורי "ההרפתקה המוזרה של ג'וג'ו". עכשיו יש טריילר חדש לסדרה בת השישה פרקים. "ספריגאן" מבוסס על המאנגה הקלאסית משנות ה-90 שכבשה את העולם בסערה וכעת עוצבה מחדש הן באנימציה דו-ממדית וגם ב-CGI תלת ממד.

הסדרה מספרת על ציוויליזציה גדולה שהתקיימה פעם על כדור הארץ. עם ידע ויכולת מדעית העולים בהרבה על זה של האדם המודרני, השרידים של הציוויליזציה העתיקה הזו נשארים חבויים ברחבי העולם אפילו כיום. צבאות האומות הגדולות מתנגשים כשהם מבקשים לחשוף ולחקור את החפצים הללו, בעלי "כוח" בלתי נתפס.

חבר בציוויליזציה עתיקה זו חצב מסר בצלחת לוויינית: "הגנו על השרידים שלנו מעושי הרשע". כשהוא לוקח את המסר הזה ללב, ארגון אחד שואף לאטום את הציוויליזציה העתיקה הזו לתמיד. הסוכנים החשאיים המובחרים של הארגון הזה ידועים בשם - ספריגאן. 18 ביוני, 2022, בנטפליקס ישראל (עם תרגום לעברית).

שי שגב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט