חדשות טלוויזיה / סדרות

סרטים שכיף לראות בסוכה - המלצות לסרטים בטלוויזיה

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מאת: לירן מזרחי

"בדרך לחתונה עוצרים בווגאס" - YES 2 יום רביעי ה-22.9.10 ב-22:00

[*]

רגע לפני שדאג מתחתן, חבריו מארגנים לו לילה אחרון של הוללות חסרת מעצורים כרווק, ומציעים לקחת אותו לחגיגות בלאס וגאס הנוצצת. אל שלושת החברים, מצטרף אחיה של ארוסתו של דאג בחור תימהוני ומשעשע.

מרגע הגעתם לוגאס, לחבורה יש הרבה מאוד תוכניות והם ממהרים להספיק הכול. בבוקר שאחרי, הם מתעוררים למציאות שונה בהרבה ומגלים סוויטת מלון הרוסה. בין שרידי ההרס מגלים החברים נמר באמבטיה, תינוק בארון ושן קדמית שנעקרה. אם כל זה לא מספיק בשביל לעורר תהיות, חברם דאג נעלם כאילו בלעה אותו האדמה.

"בדרך לחתונה עוצרים בווגאס" מבטיח לצופיו אין סוף לצחוק. כמיטב מסורת סרטי ה- Road trip הוא מהנה ,משעשע וחוויתי. ללא ספק, מדובר בקומדיה שמראה מה קורה עם חברים טובים, הרבה אלכוהול ובחור עם זקן חסר גבולות. זאק גליפיאנקיס הוא האיש שעושה את הסרט. אהבתי מאוד את ההומאז' המבדר שעשו איתו לסצנת הקזינו המפורסמת ב"איש הגשם" שרק מלהזכיר אותה עכשיו העלתה בי חיוך.

"קורליין ודלת הקסמים" - YES 5 יום חמישי ה-23.9.10 ב- 20:36

[*]

כאשר קראתי את רב המכר "קורליין", של ניל גיימן, ידעתי שאדפטציה שלו למסך הגדול הולכת להיות נפלאה בדיוק כמו הספר. בפרויקט מקסים באנימציית ה- stop motion , מעיר לחיים הבמאי הנרי סליק ("הסיוט שלפני חג המולד") את דמותה שובת הלב של קורליין. הסרט מתאר את מעלליה של ילדה סקרנית בת 11, בשם קורליין,שעוברת עם הוריה לבית חדש ומנסה להתאקלם בו. קורליין לא מוצאת מה לעשות במקום החדש בחופשת הקיץ, היא משתעממת מאוד ומתגעגעת לחברים שעזבה מאחור. הוריה של קורליין לא עושים מאמצים משמעותיים, כדי לעזור לבתם להתאקלם במקום החדש ואף מגרשים אותה כשהיא רוטנת שמשעמם לה.

באחד השיטוטים שלה קורליין מגלה דלת סודית קטנטנה. כאשר היא מצליחה לפתוח אותה, היא מגיעה לעולם מקביל שנראה די זהה לבית שלה. הבית מפסיק להיות דומה לביתה, כאשר היא פוגשת את אמה "האחרת" ואביה "האחר". השניים אכן זהים להוריה ,אבל להם יש כפתורים במקום עיניים. הבית החדש קוסם לקורליין והוריה "האחרים" נחמדים ומפנקים והיא מצליחה לקבל מהם כל מה שאי פעם חלמה עליו. האידיליה נקטעת כשה"הורים האחרים" של קורליין מציעים לה להישאר איתם.

אין ספק שרוח הדברים נאמנה לסיפור המקורי, הניואנסים והשינויים ממש מזעריים. אני מניחה שלרבים מכם יזכיר הסרט את "עליסה בארץ הפלאות", שגם בו הגיבורה עוברת דרך דלת קטנה שמשנה את חייה . בקורליין כמו בעליסה יש גם חתול עם תובנות מרתקות על בני האדם. כמובן שניתן למצוא בספר ובסרט חיבור ברור נוסף ל"קוסם מארץ עוץ", ותמיד נראה שרק כאשר מתרחקים מהבית מעריכים אותו על אף חסרונותיו.
"שליחות קטלנית-התעוררות"- YES 2 יום שישי ה-24.9.10 ב22:00

[*]

"שליחות קטלנית: התעוררות " הוא הסרט הרביעי בסדרת הסרטים שהחלה אי שם ב- 1984 עם מי שהיה אז שרירן ושחקן מתחיל, ארנולד שווארצנגר, ובמאי לא מוכר בשפ ג'יימס קמרון. הסרט מתרחש בעידן הפוסט אפוקליפטי של שנת 2018 ונפתח בסקירת הרגעים המכריעים ביותר עבור האנושות. השאלה המרכזית בסרט היא מי ימשיך לשרוד, הסייבורגים המחסלים או בני האדם?

ג'ון קונור (כריסטיאן בייל), הוא הגיבור שאמור להציל ולגאול את המין האנושי- ייעוד שניתן לו בטרם הגיח לאוויר העולם בכלל. בסרט זה קונור כבר בוגר ומפקד על שורות המחאה של בני האדם ששרדו את הלחימה הקשה ומנסה להוכיח את כוחה של האנושות. קונור נאלץ להתמודד כעת מול ארגון הסקיי- נט, שאינו מוכן לוותר על מכונות החיסול האימתניות שלו. הכוונה הראשונית של הארגון הייתה ליצור חלקי גוף סייבורגים חלופיים, ואילו כאשר המכונות פיתחו בינה אנושית, קמו אלו על יוצריהם והחליטו להנחיל סדר חדש על פני כדור הארץ.

הסרט קופץ מספר שנים אחורה לשנת 2003. אסיר אשר עומד בפני גזר דין מוות פוגש את ד"ר סרינה קוגאן (הלנה בונהאם קרטר המדהימה), נציגתו של ארגון שבעתיד יהפוך לסקיי-נט. קוגאן מצליחה לשכנע את האסיר לתרום את איבריו למען פרויקט סודי,אשר לדבריה, יעזור להציל את העולם.

ב- 2018 האסיר מעוניין להצטרף לשורות המאבק ולעזור לקונור במלחמה העקובה מדם כנגד המכונות האימתניות. מאוחר יותר, יתברר טיבו האמיתי (לא אכביר במילים לגביו על מנת שלא לחשוף אותכם בפני ספוילרים מיותרים). קונור והאסיר יפצחו במסע אל מפעלי סקיי- נט בו יחשפו סודות מעוררי תדהמה על הארגון וכוונותיו העתידיות בנוגע למין האנושי. האם השניים יצליחו להוכיח את גדולת האנושות, או שמא יאלצו להיכנע לכוחות הטכנולוגיה?

אני חייבת להודות, כי זהו הסרט הראשון בסדרת שליחות קטלנית בו צפיתי. אני יכולה להבטיח, שצפייה בסרט זה ללא קודמיו לא מפחיתה כהוא זה מן ההנאה (ישנה סקירה קצרה על האירועים, שקדמו לסרט זה במספר כותרות אינפורמטיביות בתחילתו). כמובן שכל המחסלים מרהיבים, ופלאי הטכנולוגיה של תקופתינו בהחלט עושים לסייבורגים רק טוב. עוד עניין, שמוסיף להנאה מן הסרט, הוא השימוש בכל אותן אנקדוטות ומשפטים ידועים גם למי שלא צפה בסדרה שהפכו מזמן לרפליקות המוכרות בקולנוע שתמיד מעלות גיחוך. בנוסף לכל אלה, הטכנולוגיה מחזירה את שוורצנגר, הגיבור בדימוס של סדרת הסרטים, להופעת אורח –אז מי אמר שאחרי שהפכת למושל קליפורניה תוכל להפסיק לכהן כמחסל המיתולוגי?
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט