חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך - תיקים באפלה ו-24 חוזרות

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הטלוויזיה השבועיות של כתב הטלוויזיה שלנו יאיר פרי: והפעם - האם 24 ותיקים באפלה יחזרו לעונות חדשות? מה קורה מאחורי הקלעים של משחקי הכס? פרטים חדשים על העונות החדשות של פארגו ו-Veep ומכת ספין אופים - סדרות בת לשובר שורות, המתים המהלכים, לואי ומחשבות פליליות.

24

תאמינו או לא: "24" חוזרת, בלי ג'ק באואר! לאחר ההצלחה האדירה של "24: לחיות עוד יום", רשת Fox הזמינה עונה נוספת של (נחשו כמה?) 24 פרקים שתעלה לאוויר כבר בשנה הבאה. אלא שהפעם, קיפר סאת'רלנד כנראה לא יהיה מעורב. לא מפתיע במיוחד בהתחשב בכך שסאת'רלנד הצהיר שוב ושוב ש"לחיות עוד יום" היא הסגירה הסופית של הדמות אותה הוא מגלם מאז 2001. עם זאת, יש הטוענים שאלו רק דיבורים של שחקן המנסה לסגור עסקה טובה יותר.

תיקים באפלה

מלבד ענייני "24", רשת Fox עוד הפתיעה השבוע כשהכריזה שלוח השידורים שלה מתחיל להראות כמו שיר הלל לנוסטלגיה עם חזרה אפשרית של "נמלטים" וחידוש ל"תיקים באפילה". מסתבר שמנכ"לי הרשת נמצאים במגע עם יוצר הסדרה כריס קארטר להשבת הסדרה, שהייתה להיט של הרשת מהשנים 1993-2002 (ולאחר מכן עברה לקולנוע). התרגשות מיוחדת עלתה כשהזכירו שהם מקווים להחזיר את דיוויד דוכובני וג'יליאן אנדרסון לתפקידיהם האגדיים כסוכנים מאלדר וסקאלי. החדשות מגיעות זמן לא רב לאחר שאמאזון סירבה להפיק את הסדרה הפוסט אפוקליפטית החדשה של קארטר "The After".

[*]

משחקי הכס

כפי שציינו בעמוד הפייסבוק שלנו, העולם נרעש ונרגש השבוע כש"משחקי הכס" הכריזו על ספיישל דוקומנטרי של חצי שעה בשם "משחקי הכס: יום בחיי" אשר יעקוב, במשך יום אחד ובשלוש מדינות שונות, אחר ההפקה המורכבת ביותר בטלוויזיה בעודה נכנסת לעונתה החמישית. הספיישל יציג דמויות משמעותיות בצוות וידגיש את "הסטים האפיים, צוות השחקנים המהולל וסדר הגודל הגלובלי של הסדרה, כמו גם את הרגעים האינטימיים והאינדווידואלים של ההפקה", כפי שנאמר על ידי המפיקים. הספיישל יעלה בשמיני לפברואר ויספק למעריצי הסדרה טיזר עד לשובה של הסדרה ב-12 לאפריל למסך.



פארגו

עוד פרטים על העונה החדשה של "פארגו": העונה השנייה תתרחש ב-1979 ותציג את שובו הביתה ממלחמת ויאטנם של לו סולברסון, מי שיהיה אביה של השוטרת מולי סולברסון מהעונה הראשונה. בעונה הראשונה גולם לו על ידי קית' קאראדין, ובעונה הנוכחית יהיה זה פטריק ווילסון הנהדר ("מלאכים באמריקה", "השומרים", "בנות")! סולברסון יגרר במהרה לחקירת כנופייה מקומית והסתבכותה עם משפחת מאפיה גדולה. מנכ"ל רשת FX אמר שזאת תהיה עונה קומית יותר מהקודמת, עליית הפמיניזם תהיה נוכחת כמו גם קמפיין הנשיאות של רונלד רייגן, אשר יגולם על ידי שחקן ולא יוצג באמצעות חומרי ארכיון. עוד יככבו בעונה הקרובה: טד דנסון ("חופשי על הבר", "בקר"), ניק אופרמן ("מחלקת גנים ונוף"), ג'ין סמארט ("24"), ג'פרי דונובן ("סוכן מחוק") וכמובן- קירסטין דאנסט ("ספיידרמן", "חמש ילדות יפות", "מלנכוליה").

Scream Queens


ראיין מרפי מניע גלגלים לקראת קומדיית האימה החדשה שלו "Scream Queens" והודיע שליהק אליה את ג'ו מנגנילו ("דם אמיתי"), ליאה מישל ("גלי"), אביגייל ברסלין ("מיס סאנשיין הקטנה") וקיקי פאלמר ("הסקס של המאסטרס"). על פי צו האופנה, גם "Scream Queens" תהיה אנתולוגיה, כאשר החלק הראשון שלה יעסוק במכת רציחות בקמפוס קולג' אמריקאי. גם ג'ימי לי קרטיס ואמה רוברטס יככבו בסדרה, כפי שפורסם בעבר.

Veep


רגע של שמחה: טיזר חדש לעונה הרביעית של "ויפ" מציג את סלינה מאייר האהובה מתמוגגת בשמחה מתפקידה החדש כמנהיגת העולם החופשי. אנה כלומסקי, המשחקת את איימי, אמרה בראיון השבוע ש"למרות שחשקה בתפקיד מאוד, דברים יהפכו להיות מוזרים למדי עבור סלינה, אשר נשארת סלינה". העונה הרביעית תעלה ברשת HBO ב-12 לאפריל, בדיוק באותו תאריך כמו "משחקי הכס".



מכת ספין אופים (סדרות בת)

המתים המהלכים

הספין-אוף (סדרת בת) המצופה של "המתים המהלכים" יוצא לצילומים והיוצר, רוברט קירקמן, חושף השבוע פרטים חדשים: "זאת הולכת להיות סדרה על משפחה, אבל מאוד שונה מזאת שב'מתים המהלכים'. הצופים יקבלו את הדברים שהם אוהבים ב'מתים המהלכים' אבל בצורה מאוד שונה עם דמויות שונות בסיטואציות שונות שייצרו סדרה מאוד שונה. גם האווירה והמראה יהיו מאוד שונים, היא תעמוד בפני עצמה ותוכלו לצפות בה גם אם לא צפיתם בסדרה המקורית", אמר קירקמן.
שובר שורות

הספין אוף המדובר של סדרת המופת "שובר שורות", Better Call Saul מגיע בקרוב למסכים והשבוע בשורה משמחת לקהל הישראלי – שלושת החברות הגדולות – Hot, Yes וסלקום TV, הודיעו כי הן קנו את הסדרה לשידור בארץ. הסדרה תחזיר למסך את דמותו של העו"ד החלקלק והמושחת סול גודמן, כשעלילתה תתרחש בשנת 2002 מספר שנים לפני שסול פגש את הדמויות שישנו את חייו - וולטר וג'סי. נכון לעכשיו יוצר הסדרה וינס גילגן (שעמד גם מאחורי "שובר שורות") הודיע כי דמויותיהן של וולטר וג'סי לא יופיעו בעונה הראשונה. הסדרה תעלה לאוויר בארה"ב ב-8.2



מחשבות פלילות

ועוד בעולם הספין-אופס: גארי סיניז, מי שכיכב ב"CSI: New York", יהיה הגיבור הראשי בספין אוף ל"מחשבות פליליות", אשר תעסוק במחלקה מיוחדת של ה-FBI העוזרת לאמריקאים שנקלעו לצרות מחוץ לתחומי המדינה. הפיילוט, אשר נכתב על ידי יוצרת "מחשבות פליליות" אריקה מסר, יצולם בחודש הקרוב וישודר בצמוד לסדרת האם במהלך העונה הנוכחית.

לואי

קומדיית הקאלט "לואי" קיבלה השבוע מועד שידור, ה 9 באפריל, וכן הוכרז על סדרה חדשה של העומדים בראשה. טוב אולי זה לא ממש ספין אוף אבל פמלה אדלון, אשר הייתה מועמדת לאמי על תפקידה בסדרה, תעמוד בראש סדרה חדשה ביחד עם סי.קי. בעצמו. הסדרה "Better Things" תעלה ברשת FX ובה אדלון תגלם את סם, שחקנית המנסה לנווט את הקריירה שלה עם גידול שלוש בנות לבדה תוך ניסיון לקיים סוג כלשהו של חיי מין.

ומה קרה בפרקים השבוע:

- כוכב "יומני הערפד" פול ווסלי ביים את הפרק האחרון ששודר השבוע, ומתוכו שוב חתך את הסצינות בהן הוא מופיע ללא חולצה, כפי שעשה בפרק שביים שנה שעברה. ביישן הערפד.

- "מחלקת גנים ונוף" הרשתה לעצמה לקחת את הקרב בין לסלי ורון עד הקצה, רק כדי לאחד אותם בשנית, מה שמגדיר אותם שוב כצמד הלא רומנטי המוצלח ביותר על המסך.

- ב"נקמה", ויקטוריה ואמילי נחטפות ונאלצות לחלוק כלוב סגור בחסותו של מלקולם, המתכנן מיני משחקי מוחות על שתי הצ'ילבות

- "גלי" הכריזו שוב שהם אחראים על כל התוכן הגאה האפשרי ברשת כאשר קיבלנו בפרק אחד לא רק הצעת נישואים לסבית, אלא יציאה מהארון של דמות מרכזית כטרנסג'נדר. צפו:

יאיר פרי - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט