חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך: מבול של טריילרים לסדרות חדשות

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הטלוויזיה השבועי: טריילרים חדשים לסדרות מארוול, נטפליקס משחררים את האתר החדש שלהם, סדרה חדשה על "Interworld", טריילר ראשון ל"אלים אמריקאיים" ועוד טריילר לקינוח לעונה הרביעית של "שרלוק"
טריילרים חדשים לסדרות נטפליקס/מארוול

כנס הבידור והקומיקס "קומיקון" הסתיים השבוע. זה אומר שלא מעט חדשות, טריילרים ותמונות חדשות יצאו לאור בימים האחרונים. אבל כנראה שכמה מהמסקרנים ביותר בינתיים הם הטיזרים הנדיבים במיוחד (עד לשלב בו הם כבר למעשה יותר טריילר מטיזר) לסדרות המתקרבות של מארוול. קיבלנו אחד ל"איירון פיסט":



אחד ל"לוק קייג'":



והמלהיב יותר מכולם, גם אם אין בו קטעים מהסדרה עצמה בכלל, "דיפנדרס":



הציוות המוצלח נטפליקס/מארוול עובדים פה על מעין עולם קטן ובועתי בתוך העולם הגדול של מארוול של גיבורי על "קטנים" יותר. הגיבורים הקטנים יותר האלו יוצרים לדעתי סיפורים יותר נגישים לבני אדם רגילים מאשר האפוסים האדירים והמגוחכים לעיתים של סרטי ענק כמו "הנוקמים" או אפילו סדרות כבלים של מארוול כמו "סוכני ש.י.ל.ד".

לא שיש לי בעיה כלשהי עם אפוסים, הסרטים ה"גדולים" של מארוול הם אכן ברובם נהדרים ו"הנוקמים" הוא דוגמא נהדרת באיך לבנות תסריט. אבל אלו אכן אפוסים - לא סרטים שמתמחים בדברים כמו חיבור רגשי עמוק לדמויות או במסרים נוקבים יותר מדי. נטפליקס, לעומת זאת, נותנים בית ליצירות מארוול מופלאות שסיפורי גיבורי על כמותן כמעט ולא ראינו מחוץ לקומיקס. "ג'סיקה ג'ונס" ו"דרדוויל" הם סיפורים אישיים ואפלים, והם נותנים את הזמן ואת הדגש שהקהל צריך כדי להזדהות עם הדמויות.

נראה שהמגמה הזו בהחלט תמשיך גם אל הסדרות הבאות, וזה נהדר שבתוך המגה-תאגיד שנקרא "היקום הקולנועי של מארוול", תאגיד שמרוויח כל-כך הרבה כסף ולא ברור מאליו שהוא עוצר לחשוב על יושרה אמנותית, יש עוד מקום קטן לאינטימיות.

נטפליקס משחררים את האתר החדש שלהם, "פליקסטייפ"

שירות הסטרימינג הפופולרי שחרר השבוע פיצ'ר חדש בשם "פליקסטייפ", המאפשר למשתמשים ליצור מעין קלטות מיקסטייפ וירטואליות של סדרות הטלוויזיה והסרטים האהובים עליהם, ולשלוח את הקלטות האלו לחברים. זה רעיון נחמד מאוד וממכר מאוד, וכיף ליצור עם האתר הזה "פליקסטייפים". תהנו מההתמכרות החדשה שלכם. סדרה חדשה על "Interworld"

עוד ספר של ניל גיימן יעובד לטלוויזיה. בנוסף ל"אלים אמריקאים" הבאה עלינו לטובה ו"בשורות טובות" שנמצאת בשלבי פיתוח מוקדמים, גם ספר המדע הבדיוני לנוער "interworld" מקבל אדפטציה טלוויזיונית. הסדרה, כמו הספר, תספר על ג'ואי הארקר, טינייג'ר שמגלה יום אחד שהוא חלק ממולטיוורס ענק וצריך לעבוד עם הגרסאות שלו מיקומים מקבילים. הספר מכיל גם מדע משוכלל וגם קסם, ומהווה דוגמא בעיני רבים לשילוב מוצלח בין מד"ב לפנטזיה.

מעניין שאת הסדרה מייצר דווקא ג'פרי סלרס, שעבד על תיאטרון בלבד עד עכשיו, ועל תיאטרון מוזיקלי בפרט. הוא הפיק כמה ממחזות הזמר האהובים ביותר של השנים האחרונות- "רנט", "אבניו קיו" וגם את "המילטון", המחזמר הנהדר שהפך לאחרונה לתופעה עולמית של ממש. ראינו בעבר כבר יוצרים שעברו מתיאטרון לקולנוע, או מקולנוע לטלוויזיה, אך מעבר מתיאטרון לטלוויזיה הוא דבר שלא יוצא לראות הרבה, ודווקא בגלל זה מסקרן אותי לראות מה ייצא.

טריילר ראשון ל"אלים אמריקאיים"

אני מאוד מחכה לסדרה הזו. אני מעריץ גדול של הספר, וקשה לי לכתוב כאן פסקה עיתונאית מנוסחת ברהיטות ולא פשוט טוקבק מאושר אחד גדול. אבל אני אנסה.

"אלים אמריקאיים" היא סדרה המבוססת על ספר באותו השם של ניל גיימן. על הסדרה עובדים גיימן עצמו ובריאן פולר ("חניבעל", "מתים במשרה חלקית"). לאחר חודשים ארוכים שבהם כמעט כל שבוע הודיעו לנו על חבר נוסף בקאסט או הוציאו תמונה חדשה, סוף סוף הטריילר הראשון הגיע לכאן, לצד שלל מטורף של תמונות חדשות שיצאו גם הן בקומיקון.

וזה נראה מצוין. מלבד לגשם הכמעט בלתי פוסק של דמויות אהובות, הסגנון הוויזואלי נוטף מהאטמוספירה שהספר משרה. בלתי אפשרי בשבילי להתנתק לחלוטין מהמעריץ האובססיבי שבתוכי, אבל ככל שאני מצליח בכל זאת, זו פשוט נראית כמו סדרה מצוינת בלי קשר לספר. הקאסט המרשים, הצוות מכובד והטריילר המלהיב הזה יוצרים ביחד הייפ ענק בשבילי.

טריילר ראשון לעונה הרביעית של "שרלוק"

העונה השלישית של "שרלוק", הסדרה המוערכת והאהובה של ה-BBC המגוללת את עלילותיו של שרלוק הולמס בן ימינו, נגמרה בקליף-האנגר רציני. בלי יותר מדי ספוילרים, אומר רק שסטיבן מופאט (כותב הסדרה) עשה את מה שהוא אוהב כל-כך לעשות, וגילה שדמות שחשבנו שמתה לא הייתה מתה כל הזמן הזה. זה מהלך תסריטאי עצלני לדעתי, אבל למי אכפת, כי אכן התגעגענו לדמות הזו. אחרי העונה השלישית, שודר גם ספיישל קריסמס שריכך קצת את המכה המוזרה של הקליף-האנגר בעזרת סיפור נהדר שכתוב היטב, שגם סגר כמה קצוות עלילתיים, ופתח כמה חדשים.

והנה, הגיע הטריילר לעונה הרביעית, עונה שלחשושים ושמועות נוטים לטעון שהיא עלולה להיות העונה האחרונה, ועונה שכנראה תסגור את המסתורין של זו שקדמה לה.



הטריילר נראה שונה מאוד מכל מה שראינו מהסדרה בינתיים. אפל יותר, מותח יותר, אקשני יותר, נראה קצת יותר כמו סרטי ג'יימס בונד האחרונים מאשר כמו "שרלוק". זו גישה שיכולה להיות נהדרת אם תבוצע ממש היטב או לאכזב קשות אם תבוצע לא בצורה טובה.

אנחנו מקבלים בטריילר גם קצת מבט על הדמות שטובי ג'ונס ישחק. אנחנו יודעים כבר מדיווחים שג'ונס יהיה קלאוורטון סמית', אחד מהנבלים של ספרי הולמס המקוריים של ארתור קונאן דויל. הוא הופיע בספר "הרפתקאותיו של בלש גוסס", ספר שמהווה חלק מ"סיפור הפרישה" של הולמס. אם מחברים את זה עם מצבו המנטלי הרעוע של הולמס מסוף העונה השלישית ומספיישל הקריסמס, סביר לחלוטין להניח ששרלוק לא יהיה במיטבו בעונה, מה שיכול להיות מעניין מאוד.
יוחאי גורלי - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ שרלוק (עמוד סדרה)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט