חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך: טריילרים לפרקי העונה החדשה של "מראה שחורה"

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הטלוויזיה: טריילרים לכל ששת הפרקים בעונה הרביעית של הסדרה המדוברת של צ'רלי ברוקר, העונה השנייה של "ג'סיקה ג'ונס" נחשפת בטריילר חדש וגם "שקרים קטנים גדולים" זוכה לחידוש לעונה נוספת
טריילרים לעונה החדשה של "מראה שחורה"

בתהליך המתמשך של הסדרה להיות יותר ויותר סדרה של סרטים קצרים שלא קשורים זה לזה בשום אופן, "מראה שחורה" שחררו השבוע טריילרים נפרדים לכל אחד מהפרקים שבעונה. הנה הטריילרים בסדר השחרור שלהם: "ארקאנג'ל", הפרק בבימויה של ג'ודי פוסטר, שאין לי הרבה מה להגיד עליו כי נראה לי שהוא יכול להיות מצוין, גרוע או כל דבר באמצע.



אחריו הועלה הטריילר ל"קרוקודיל", שנראה לי מעט מבטיח יותר.



אולי המסקרן ביותר הוא הבא בתור, "המוזיאון השחור" שאשכרה מתעסק בנושאים לא הכי חרושים בעולם שזה תמיד מעניין.



ואז "תלה את הדיג'יי" (ראינו כבר את "הלובסטר", למה לעשות גרסה משעממת יותר שלו?).



אחר כך "מטאלהד", שנעשה בשחור -לבן מלנכולי אבל נראה אם יש לפרק עוד מה להציע.



מקנח את הרשימה הוא הפרק שתכל'ס גורם לי לחכות לעונה הזו יותר מכל פרק אחר, וזו המחווה לסטאר טרק "U.S.S CALISTER". צ'ארלי ברוקר מרפרר "סטאר טרק" זה רעיון נפלא שאני תומך בו לגמרי.



מעבר לפרק המסוים הזה, מעניין אם הסדרה תישאר רעננה ורלוונטית בעונה החדשה שלה. היו לי הרבה בעיות שדיברתי עליהן בעונה הקודמת, ואני חושב שכדי להיות סדרה באמת נהדרת כמו מה ש"מראה" מנסה להיות, היא צריכה בהחלט להתגבש מחדש על זהות כלשהי, משהו קבוע שהיא מספק לצופים או מטרה קוהרנטית ואמיתית. כרגע, זה סתם מגרש משחקים ליוצרי סיי-פיי להראות שהם מוכשרים, שזה מגניב, אבל לא סדרת מופת. נחכה ונראה מה יקרה לסדרה בעונה הזו, שתעלה לנטפליקס ב-29 לדצמבר השנה. טריילר לעונה השנייה של "ג'סיקה ג'ונס"

"ג'סיקה ג'ונס" היא אחת הסדרות האהובות עליי, ובכן, אי פעם. העונה הראשונה הייתה מופתית. היא הייתה נוגעת ללב, כתבה את הדמויות שלה (ג'סיקה, לוק וקילגרייב במיוחד כמובן) באופן ביקורתי, רחום ומיומן, היא הייתה נפלאה ואקספרסיבית מבחינה ויזואלית ודיברה על נושאים רציניים באופן חכם ומשמעותי. זו סדרת גיבורי העל הכי פגיעה שראיתי, שהשתחררה באמת לחלוטין מכל ניסיון להיות קולית באופן לא אותנטי. זו קודם כל דרמה, קודם כל סיפור אנושי. אז מה קורה עם הטריילר החדש הזה?!



אז כן, זו נראית כמו סדרת גיבורי על הרבה פחות ייחודית מהעונה הראשונה. אני אומר את זה בהסתייגות רבה, כי יכול מאוד להיות שזה פרסום מטעה או שזה שלב כלשהי שהסדרה תעבור בדרך למקומות מעניינים יותר, לכן אני כן מחכה בקוצר רוח לעונה הזו. אבל כרגע זה נראה כמו סדרה סטייל "הפלאש". שאין שום דבר לא בסדר עם להיות "הפלאש", זה אפילו מעולה. אבל יש חוסר בסדרות וסרטים שמשתמשים במדיום גיבורי העל באופן כל-כך מרגש ואנושי כמו העונה הראשונה של ג'סיקה ג'ונס, ואני מקווה שהמגמה הזו תחזור לסדרה שתעלה ב-8 למרץ, 2018.

"שקרים קטנים גדולים" מקבלת עונה שנייה!

הסדרה מבית HBO היא באמת סדרת מופת. העונה הראשונה של הסדרה סיפרה על הדרמות, האלימות הקשה הנסתרת ואף תעלומת הרצח בעיירת חוף הכי קטנה, הכי שקטה והכי ליברלית שיש. בסדרה מככבות ומשחקות פשוט נפלא שיילין וודלי ("מפוצלים"), ניקול קידמן (בערך כל הסרטים) וריס ווית'רספון ("לא רק בלונדינית"). אני יכול לדבר שעות על גבי שעות על הסדרה הנפלאה כל-כך הזו, ואיזה כיף שהיא קיבלה עונה שנייה. הסוף של העונה הקודמת אמנם היה מושלם גם כסוף לסדרה, אבל אני רוצה עוד מהסדרה היפהפייה הזו וסומך על כל המעורבים שהיא תהיה המשך ראוי לגמרי.
יוחאי גורלי - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ מראה שחורה (עמוד סדרה)
חץ שקרים קטנים גדולים (עמוד סדרה)
חץ ג'סיקה ג'ונס (עמוד סדרה)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט