חדשות טלוויזיה / סדרות

עשר הסדרות הישראליות המסקרנות של HOT לשנת 2018

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
חברת הכבלים השיקה את הסדרות הישראליות החדשות שיעלו במהלך השנה. מסדרה על עלייתו ונפילתו של דודו טופז, לסדרות שכתבו אביב גפן וליאור דיין ומבוססות על חייהם ועד סדרת פשע ישראלית בכיכובה של ריטה - אלו הסדרות הישראליות המעניינות ביותר לשנה הבאה
חברת HOT השיקה היום (שלישי) את הסדרות הישראליות החדשות שלה לשנת 2018 בנמל רידינג בתל אביב והציגה כמה סדרות מסקרנות ביותר שעומדות על הפרק. בעוד ש-yes מתמקדים בהצלחה בסדרות ובסרטי רכש והשיקו לאחרונה את ערוץ yes EGGE המרשים (לצד מספר סדרות מקור מוצלחות כ"פאודה", "רון" ו"האחיות המוצלחות שלי"), נראה כי HOT תמשיך להיות המובילה מבחינת כמות הסדרות הישראליות, כאשר מדי שנה משקיעה החברה 150 מיליון שקל בתוכן מקורי ולפי הנתונים שהוצגו במסיבת העיתונאים עשר הסדרות הנצפות ביותר ב-VOD שלהם הן ישראליות ("שבאבניקים", "ג'ודה" ו"מטומטמת 2" בראש).

אז בואו נראה מה יהיה לנו בשנה הקרובה מהסדרה המסקרנת ביותר מבחינתי לאלו שפחות:

1. דודולנד – הסיפור של דודו טופז הוא מסוג הסיפורים שאם היו מוצגים כתסריט היו נפסלים על הסף כמופרכים ולא אמינים. זהו סיפור העלייה הגדולה ביותר לצמרת והנפילה התלולה ביותר לתחתית. אסף הראל יביים ויכתוב בשמונה פרקים את הסיפור הגדול בתולדות תעשיית הבידור הישראלית. במסיבת העיתונאים הודה הראל באנקדוטה כי בזמנו הציע לטופז יחד עם אבי ניר לככב בסדרה אחרת שהוא יכתוב, אך הוא סירב כי רצה להמשיך בתכנית "הראשון בבידור". מי יודע לאן הסיפור של טופז היה מגיע אם היה מסכים להצעה הראשונית?

2. אוטונומיוֹת - סדרת הדיסטופיה ראשונה בישראל של היוצרים יהונתן אינדורסקי ואורי איילון מתרחשת בשנת 2019 בה ישראל קרועה ומפולגת בין מדינת ישראל החילונית לבין האוטונומיה החרדית. מאורעות תשמ״ט (1989) העקובים מדם, הביאו להקמתה של פדרציה חרדית בתחומי ירושלים וגלילותיה הפועלת לפי חוקי ההלכה היהודית. בְּרוֹידֶא (אסי כהן) הוא מאכער חרדי המתגורר באוטונומיה החרדית ומתפרנס מהברחות קטנות ואסורות. הוא מקבל הצעת עבודה שתשנה את חייו: לחטוף ילדה קטנה עליה מתנהל מאבק משפטי בין שתי משפחות – חרדית וחילונית, ולהעביר אותה מהמדינה החילונית לטריטוריה החרדית.

אין ספק כי בעקבות "סיפורה של שפחה" העניין בדיסטופיות טלוויזיוניות עלה והחומר הנפיץ של העיסוק בקונפליקט הדתי הבוער בימים אלו בישראל יכול לשמש יופי של כר לסדרה שכל המדינה תדבר עליה. עוד משתתפים בקאסט: שולי רנד, רותם סלע, דב נבון, דאנה איבגי, וטלי שרון.



3. איש חשוב מאוד 2 - ארבע שנים אחרי ההצלחה הגדולה של עונת הבכורה שקטפה את פרס סדרת הדרמה הטובה ביותר, העונה השנייה מצטלמת בימים אלה בלוס אנג'לס בה יהודה לוי מנסה להגשים את החלום האמריקאי. . במהלך העונה הוא יפגוש את אלי שיין (נטע ריסקין), ישראלית לשעבר ומפיקה קשוחה שחיה שם כבר 20 שנה ועשתה הכול כדי להתרחק מהמקום ממנו היא באה. המפגש בין האמריקאיות הקפוצה המנומסת והצבועה לבין הגבר הישראלי יכריח את שניהם לבדוק האם החלום האמריקאי הוא באמת מה שהם רוצים. 4. מלכות - אחרי סדרת הקאלט "הבורר" חוזרים ב-HOT לעולם הפשע הישראלי, אלא שהפעם מי שמולך בכיפה הן הנשים. אחרי שבעיצומה של מסיבת הרווקים של אייל מלכה, עולים מתנקשים ליאכטה המשפחתית של משפחת מלכה, אימפריית פשע מקומית, ומחסלים את כל הגברים של המשפחה, הנשים של המשפחה נשארות להתמודד לבד בלי הגברים שלהן. המלכות, ובראשן דורי (ריטה), מסוכסכות בינן ועם עצמן, איבדו את מעמדן וכוחן באבחה אחת, נזרקות אל מציאות חדשה בה עליהן להיאבק על מקומן בעולם גברי המקדש רק כוח. התפקיד הראשי הראשון של ריטה בסדרת טלוויזיה לצד הצוות שמאחורי ה"מלכות" שכולל את גל זייד, רותי זייד ודרור נובלמן מעלים ציפיות לממתק כיפי במיוחד, יחד עם חשש מסוים להשתטות יתר סטייל "הבורר".



5. הביטים – חובבי ההיפ-הופ ישראלי, שזוכה לפריחה מחודשת בשנים האחרונות, ייהנו בוודאי מהסדרה הדוקומנטרית החדשה של אילן עבודי במרכזה 7 צעירים בני 15-30 ששואפים להצליח בתעשייה ההולכת וגדלה של ההיפ הופ הישראלי. חלק מהם יהיו מוכרים לחובבי הסצנה כמו חברי הרכב ההיפ הופ המצוין אורגונייט, הראפרית אקו ואפילו אחיה של כוכבת הנוער נועה קירל, עופרי.



6. שנות הירח – אביב גפן כותב ומשחזר את סצנת הרוק של שנות ה-90 ואת ימי ילדותו בישראל שלפי דבריו "הייתה אופטימית ונדמה כי הולכת לכיוון אחר לגמרי". הבמאי יהיה תומר שני ("איש חשוב מאוד") וגפן הוציא היום הודעה בה הוא קורא לשחקנים "מגמגמים ונמוכים עם קול לא משהו" להיבחן לתפקיד שלו.



7. נורמלי – כמו אביב גפן, גם ליאור דיין הוא בן לאב מפורסם ובעייתי שמנסה למצוא את מקומו בעולם. הסדרה, באופן לא מפתיע, עוקבת אחר נעם אשכנזי, עיתונאי צעיר ובנו של המשורר המפורסם אודי אשכנזי, המנסה להרגיש שייך בעולמו הפרטי ולא באמת מצליח - חוץ מאשר במציאות האלטרנטיבית של מחלקה ג', בקרב היוצאים מדעתם. הסדרה נפתחת ביום בו אבא של נעם מבין שהגיע הזמן לשחרר את בנו לחופשה האולטימטיבית מהחיים במחלקה פסיכיאטרית ג' בבית החולים שערי תקווה. אסף קורמן ("את לי לילה") יביים את הסדרה.

8. מצולמים – עיבוד מוקומנטרי ל"מחוברים" שפוגש את שלישיית "מה קשור" מאחורי הקלעים וגם את שלל דמויותיהם אותן נלמד להכיר בצורה עמוקה יותר מאשר במערכונים. רעיון מעניין על הנייר של השלישייה המוכשרת, שחזרה על עצמה פעמים רבות מדי בשנים האחרונות ונקווה שתצליח להמציא את עצמה מחדש.
9. שלטון הצללים – אחרי "פולישוק", "ילדי ראש הממשלה" ו"ויקי ואני", עולם הפוליטיקה הישראלי ממשיך לככב בסדרות מקומיות, כשהפעם מדובר בדרמת מתח פוליטי שמראה את מאחורי הקלעים של הכנסת וגיבוריה הם יועציהם של חברי הכנסת. אביב אלוש, חן אמסלם, תום אבני ונועה קירל (כן) יככבו, כשלצידם יופיעו בהופעות אורח חברי כנסת, מה שמעלה חשש שהעוקץ הסאטירי של הסדרה לא יהיה מספק.



10. אלפרוניות – עשור חלף מאז מותו של יעקב אלפרון, ראש משפחת הפשע המפורסמת בישראל, בפיצוץ מטען חבלה במכוניתו. אהובה, אלמנתו, גידלה לבדה את שבעת ילדיהם ועשתה כל שביכולתה על מנת להרחיק אותם מעולמו של בעלה המנוח. כמי שמכיר את אהובה ואת אישיותה האופטימית והקורנת, הסדרה מעלה בין עניין מיוחד ואין ספק כי החום שלה וביתה המלא תמידית יכבשו גם את הצופים.

סדרות נוספות עליהן הכריזה HOT: "השלישי" - סדרת דרמה דיסטופית מסקרנת נוספת בה ישראל נחרבה ובמקומה קמה ממלכה דתית שבנתה את בית המקדש השלישי (הסדרה טרם ברשימת המסקרנות שלי כי היא רק בשלבי כתיבה כעת), "נחמה" סדרה חדשה בה מגלם רשף לוי אב שנאלץ לגדל את ילדיו לבדו לאחר שאשתו נפטרה, עונות חדשות לדוקו-ריאליטי "גולסטאר" ו"היחידה", דרמה-קומית של אלי בן דוד ("בובה של לילה") בשם "הנספח" וסדרה מוקומנטרית בשם "קיסריה אקספרס" המשדכת בין המפיק אסף אטדגי לשלישייה הקומית "בערך".

אלעד שלו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט