חדשות קולנוע וסרטים

כבר לא יכולים לחכות: הסרטים המצופים של 2018

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
2017 הייתה שנה סוערת ביותר לקולנוע. 2018 נראית מבטיחה אם כי מסוכנת. עם ציפיות ענק מ"הנוקמים: מלחמת האינסוף" או באזז האוסקר שמקדם את "ליידי בירד" ו"חי בסרט". הכתב מתן יניב בחר כמה מהסרטים הגדולים המצופים של שנת 2018
מרי פופינס חוזרת

תאריך יציאה בישראל: 28.12

אני לא חושב שישנו צורך בהצגת הגברת פופינס ובית משפחת בנקס, מדובר בדמויות שדילגו בין דורות ונשארו רלוונטיות עד היום. הבמאי המצליח רוב מרשל ("שיקגו") ייקח על עצמו אתגר לא קטן, המצאה מחדש של הדמות האייקונית לעידן חדש עם קאסט חדש ותסריט שאיננו מתבסס על אף אחד מספריה של פ.ל. טרוורס.

למרות שחזרתה של פופינס למסך ביחד עם במאי מצוין וקאסט נהדר נראית מרגשת, כולנו זוכרים את ניסיונותיהם המגוחכים של דיסני לדהור על הצלחות עבר. נקווה שהפעם מדובר בעיבוד חדש ורענן ולא העתק-הדבק מודרני כפי שנעשה ל"היפה והחיה" וכד'.

[*]

אקס מן: הפיניקס האפלה

תאריך יציאה: 1.11

הסרט יעקוב אחרי אחת מסאגות הקומיקס הגדולות ביותר של מארוול, אשר תגרום לחברי האקס-מן לדילמה מוסרית כאשר כוחותיה העצומים של ג'ין גריי יוצאים מכלל שליטה ומעמידים אותם ואת העולם כולו בסכנה.

אולפני 'פוקס' (לשעבר) לקחו הימור רציני כאשר בחרו בסיימון קינברג, המפיק של רוב סרטי "אקס-מן" והתסריטאי שנושא על עצמו את הקרדיט על כתיבת "אקס-מן: העתיד שהיה", שייקח את כיסא הבמאי לראשונה. הוא יעבוד עם אנסמבל שחקנים מרשים בראשם תעמוד ג'ניפר לורנס, מאקבוי ופסבנדר הצמד חמד, סופי טרנר הסטארקית והמגויסת החדשה- ג'סיקה צ'סטיין בתפקיד המרשעת התורנית. זהו סרט שכולו הימור. הבחירה בבמאי, המתיחה יתר על המידה של הסדרה המקדימה שהייתה כבר אמורה להיפסק ב"אקס מן: העתיד שהיה" והשימוש בקונספט שנעשה בחוסר הצלחה כבר ב"אקס-מן 3".

ונום

תאריך יציאה: 4.10

לפני כשלוש שנים, נחתם לו חוזה בין אולפני סוני לאולפני מארוול המאפשר למוצלחת משתיהן להשתמש בעולמו של מטפס הקירות לצורך "ספיידרמן: השיבה הביתה". אך סוני שמרה לעצמה דמות אחת ויחידה - אדי ברוק או בשמו המוכר ונום.

למזלנו, נראה כי הפעם סוני אינם לוקחים סיכונים. הסרט כולל את הקאסט הכשרוני ביותר שצולם לסרט "ספיידרמן" עד היום בהם וודי הרלסון, מישל וויליאמס וטום הארדי המבריק בתפקיד הראשי. אך ללא ספק הדבר המסקרן ביותר הינו חזרתו של רובן פליישר ("זומבילנד") למסך הקולנוע אחרי הפסקה. הבמאי הבטיח סרט אפל, כפי שניתן לצפות ממנו ומאדי. עוד נחשף כי ונום יתבסס בחופשיות על שני הסיפורים "מגן קטלני", בו ברוקס משתמש בכוחותיו להגן על סן פרנסיסקו, ו"כוכב הסימביוטס". לפחות על הנייר, נראה כי "ונום" יהיה סרט אפל, רענן, מקורי ומבטיח.

[*] ליידי בירד

תאריך יציאה: 29.3

אחרי ש"וונדר וומן" הוכיח כי הצבת במאית מאחורי המצלמה הוא משהו שאיננו משנה, כעבור מספר חודשים התפרץ לו גל במאיות בעיקר בסרטי אינדי. אחד הסרטים שזכו להצלחה די מפתיעה הוא הסרט שזכה בפרס הקומדיה בטקס גלובוס הזהב – "ליידי בירד".

הסרט משתמש בקווי הביוגרפיה של הבמאית והשחקנית גרטה גרוויג לתיאור דמותה של כריסטין מקפירסון, המכנה את עצמה בתור 'ליידי בירד'. מקפירסון הינה נערה מתבגרת בתחילת שנות האלפיים החולמת ללמוד בבית ספר לאמנויות בחוף המזרחי, אך נשארת בעיירה קטנה בבית ספר קתולי שמרני. סרשה רונאן קיבלה את פרס גלובוס הזהב על תפקידה בסרט זה ותיארה את הנערה אותה היא מגלמת בתור "קשוחה ופגיעה, מה שכל שחקן מחפש בדמות".



חי בסרט

תאריך יציאה: 8.2

בשנת 2003 יצא "החדר", סרט כל כך גרוע שהוא נהפך ל"האזרח קיין" של הסרטים הגרועים. "החדר" של טומי וויסו, שביים וכתב ושיחק והפיק את הסרט, הוכיח שגם ליצור סרט גרוע בצורה יוצאת דופן יכול להיות מאסטרפיס. 15 שנים אחר כך, ניגש ג'יימס פרנקו לסיפורו ההזוי של וויסו בדיוק באותה צורה שוויסו ניגש ל"החדר" - כבמאי וכותב ושחקן ומפיק הסרט.

התוצאה גודשת פרסים ומחמאות ברחבי כל העולם וגם זיכתה את פרנקו בגלובוס הזהב, בו הוא הזמין את וויסו לעלות על הבמה שהוא כל כך רצה לעלות עליה במשך שנים. מעבר להיותו סרט מסקרן, "חי בסרט" הוא סרט שנועד לעשות צדק עבור האמנים, אלה שמקדישים את חייהם עבור התשוקה שלהם ולאו דווקא מתקבלים בתשואות.



דדפול 2

תאריך יציאה: 17.5

עם תקציב מועט יחסית והומור משובח, הסרט הראשון נהפך ללהיט. לכן זה איננו מפתיע כי פוקס לא האטו את הקצב עבור סרט ההמשך. בסרט החדש אל ריאן ריינולדס וחבריו תצטרף דמותו של קייבל בכיכובו של ג'וש ברולין. קייבל הינו נוסע בזמן המנסה להציל את העולם ומבקש את עזרתו של דדפול.

אם בסרט הקודם קיבלנו הומור ולב, בסרט החדש נקבל גם אקשן עשוי טוב עם צירופו של הבמאי דיוויד ליץ' ("ג'ון וויק") לכיסא הבמאי. אירועי הסרט גם כנראה יובילו ביחד עם עוד מספר סרטים ליצירת קבוצת המוטאנטים - 'אקס פורס', המשלבת את דדפול, קייבל ועוד.

[*]
האן סולו מקבל סרט סולו: סיפור מלחמת הכוכבים

תאריך יציאה: 25.5

ב-1978, כשנה לאחר צאת "מלחמת הכוכבים" המקורי חשבו להם ג'ורג' לוקאס והריסון פורד כי דרכיהם נפרדות וכי דמותו של האן סולו הייתה לא יותר מאשר דמות משנית קומית שאיננה ממשיכה בעוד מהסרטים. הם לא תיארו לעצמם כי 5 עשורים לאחר מכן הדמות שהייתה אמורה להיזרק בחלל תקבל סרט מצופה משלה.

'סולו' יעקוב אחרי פגישתם הראשונה של המבריחן הצעיר (אלדן ארנרייך,"יחי הקיסר!") והווקי הנאמן צ'ובקה. בסרט נראה גרסה צעירה של לאנדו קלריסיאן (דונלד גלובר) ועוד דמויות שכנראה יצוצו בהמשך. רון האוורד, במאי הסרט החדש, תיאר את הסרט בתור "מערבון חלל בסגנון של פעם" וגם "חלומו של כל מעריץ מלחמת הכוכבים".

[*]

אקווהמן

תאריך יציאה: 21.12

אחרי שנתיים לא קלות, די סי ניגשים לסרט בעל מספיק פוטנציאל להיות הסרט הטוב ביותר שלהם. אקווהמן זוהי דמות שנהפכה בין השנים ליותר בדיחה מוצלחת מאשר דמות רצינית. מסרט מזויף בו "כיכב" ווינסנט צ'ייס בסדרת "הפמליה" עד לפרודיה לא שגרתית כגיבורו המזדקן של בובספוג, אך אם יש משהו שהוליווד אוהבת זהו סיפור קאמבק טוב .

המושכות ניתנו לבמאי ג'יימס וואן, יוצא סרטי אימה קלאסיים כגון "המסור" ו"לזמן את הרוע". הוא תיאר את סרטו החדש כהרפתקה תת ימית בסגנון סרטי הרפתקאות קלאסיים. ניקול קידמן תיארה את הסרט בתור הרמה הבאה של סרטי גיבורי העל.

[*]

הנוקמים: מלחמת האינסוף

תאריך יציאה: 26.4

אחרי 10 שנים של עשייה, היקום הקולנועי של מארוול הוא ללא ספק המוצר המבוקש ביותר בשוק עם המוני מעריצים, שיאים שנשברים ויקומים קולנועיים נוספים שמנסים באופן עקבי לנסות לשחזר את מה שנעשה ב"הנוקמים". אחרי שחזינו בקרב של מחצית מהדמויות ב"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" הנהדר, מארוול מחזירים את צמד הבמאים המוכשרים אנתוני וג'ו רוסו (שהיו גם אחראים על "קפטן אמריקה: חייל החורף") לסיבוב נוסף, הפעם של כל הדמויות המפותחות ביקום הקולנועי.

מה שאומר שנזכה לראות את שומרי הגלקסיה, דוקטור סטריינג' וכל שאר חברי האוונג'רס שנפגשו כבר, אך גם דמויות משנה אהובות כמו לוקי, נבולה, ולקירי ועוד ועוד. כל הדמויות יתאחדו כנגד תנוס הטיטאן, הנבל שעמד מאחורי הקלעים של שני סרטי הנוקמים הקודמים והפעם יעמוד בקדמת הבמה בעודו שואף להשמיד את היקום באמצעות אבני האינסוף. צמד הבמאים סיפר כי ישנם לא פחות מ-68 דמויות ראשיות בסרט זה. כיצד זה ייתכן? ניאלץ לחכות.



הצביעו לסקר החודשי. מהו הסרט המועדף עליכם בשנת 2017?

מבין סרטי השנה של אתר "סרט", מה המועדף עליכם בשנת 2017? דנקרק תברח אור ירח טוני ארדמן פטרסון לוגאן וולברין בלייד ראנר 2049
שלח/י
מתן יניב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
1קצת מוזר שוונד וומן לא מופיעה ברשימה . אבל בכל מקרה הסרט היחיד שזכור לי מהשנה החולפת דווקה שייך למגרש הבייתי והלה הוא "מכתוב" שראיתי פעמיים בקולנוע פיני (43) | 22/01/2018 08:39:28
רלוונטי
חץ סולו: סיפור מלחמת הכוכבים (עמוד סרט)
חץ ונום (עמוד סרט)
חץ דדפול 2 (עמוד סרט)
 
חיפוש בארכיון 2018
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט