חדשות קולנוע וסרטים

סרטי הילדים בחופש הגדול - כל ההמלצות

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
החופש הגדול הגיע ולילדים יש זמן פנוי והרבה. מפיצי הקולנוע בארץ מנצלים את הצורך של ההורים להעסיק את ילדיהם ומוציאים בתקופה זו מגוון עצום של סרטי ילדים מהבכירים והמוצלחים שבהם, עד לסרטים שוליים וזניחים, שמגיעים למסכים כדי לנסות ולמשוך את ההורים שמחפשים נואשות כל סרט אנימציה אליו ניתן לקחת את הילדים לקולנוע. כדי לעזור לכם לסנן את הסרטים אנו מצרפים את דירוג סרטי הילדים המוצגים כעת בקולנוע על פי ציון הגולשים באתר סרט וציוני המבקרים. בנוסף אנו ממליצים לכם ללכת בימים הקרובים לפסטיבל סרטי הילדים בסינמטק ת"א (פתוח עד ה-8 ביולי) בו מציגים עשרות סרטי ילדים איכותיים מרחבי העולם. חופש נעים!

[*]

(התמונה מתוך הסרט "אדוננו הרובוט", שמשתתף בפסטיבל תל אביב הבינ"ל לסרטי ילדים ונוער בסינמטק ת"א)

המיניונים

ציון גולשי אתר סרט: 9.2

ציון ממוצע של מבקרי קולנוע: 63

תקציר: ספין אוף לסרט "גנוב על הירח". לאחר שהמיניונים הופכים למדוכאים בעקבות חוסר בנבל-על אותו ישרתו, יוצאים במהלך 1960 שלושה מיניונים לחפש נבל-על על חדש. הם מגיעים לכנס נבלי-על ושם מתחרים על הזכות לשרת את סקרלט אוברקיל, השואפת להשתלט על העולם.



הדב פדינגטון

ציון גולשים: 9

ציון מבקרים: 77

שחקנים: ניקול קידמן, קולין פירת'

תקציר: הדב פדינגטון מגיע ללונדון אחרי שהיער בו הוא התגורר נחרב ודודו הקשיש נהרג. עכשיו הוא צריך לבנות חיים חדשים בג'ונגל העירוני ולהתמודד עם מפחלצת שתנסה להוסיף אותו לאוסף החיות המפוחלצות שלה.

דבר המבקר: "סרט קסום, משעשע, שנון ונוגע ללב. התוצאה היא חוויה קולנועית איכותית, אלגנטית, אינטליגנטית, מצחיקה ונדירה מסוגה המתאימה באופן שווה לכל המשפחה". (יאיר הוכנר)



הקול בראש

ציון גולשים: 8.8

ציון מבקרים: 93

[*]

תקציר: הסרט החדש של אולפני פיקסאר ודיסני. עלילת הסרט מתרחשת בתוך ראשה של נערה צעירה, ריילי, המובלת בחייה על ידי חמשת רגשותיה: שמחה , פחד, כעס, גועל ועצב. לרגשותיה יש מפקדה בתוך ראשה שבעזרתה הם שולטים בריילי ומדריכים אותה. בין הרגשות פורץ ריב והם מנסים להישאר יחד על מנת להוביל את ריילי בדרך הטובה ביותר בחייה החדשים עם אביה בסן פרנסיסקו.

דבר מבקר אתר סרט: "סרט אנימציה סוחף ומרגש, שידבר אל קהל בוגר ולא רק אל צעירים. סרט שהוא מסע פנימי מורכב אל זכרונות הילדות שלנו." (יאיר הוכנר)



אסטריקס באחוזת האלים

ציון גולשים: 7.6

תקציר: שנת 50 לספירה. כל גאליה נכבשה על ידי הרומאים חוץ מכפר קטן שתושביו הגאלים עומדים באומץ לב מול הצבא הרומאי. היות והצבא של יוליוס קיסר לא מצליח למחוץ את "מעוז ההתנגדות האחרון", הוא מחליט על שינוי טקטי ומנסה פלישה שקטה , ולכן בונה רומא חדשה מסביב לכפרו של אסטריקס במטרה ללחוץ על הגאלים להיטמע או להיעלם. האזרחים הרומאים שפולשים לסביבה הקרובה, מביאים מהומה ובלגן לכפרו של אסטריקס.

דבר מבקר אתר סרט: עיבוד משעשע ונאמן למקור של אסטריקס לקולנוע, אבל בעיני מדובר באחד הסיפורים הפחות מעניינים של אסטריקס" (רון פוגל)



גויאבות:

ציון גולשים: 6

שחקנים: חנה לסלאו, יובל המבולבל, יהורם גאון, עודד מנשה, עדן הראל, הדוד חיים

תקציר: בבניין המשותף במועצה מקומית קטנה, גרים פרצי'ק המנקה, ג'ובאני הספר והכלב שליכטה, ירדוס החופף הרגזן , עדנה השכנה הרכלנית וגם דייר מסתורי שאף אחד לא ראה מעולם. אל הבניין עוברת משפחה חדשה עם ביתם בילי, שנהנית לגלות את הפינות הקסומות בבניין המשותף ובעיקר את עץ הגויאבות. מי שפחות אוהב את העץ הוא ראש המועצה העשיר שגר בבית הסמוך, והגויאבות הבשלות נופלות היישר בשטחו. ראש המועצה והעוזרת האישית שלו מחליטים לעקור את העץ ובילי יוצאת למאבק מולם.





מגיעים בקרוב:

המסע לכוכב המינימקים

תאריך יציאה: 16/7

ציון גולשי אתר סרט: 9.1

תקציר: הוצאה שנייה לסרט האנימציה הישראלי, שכבר הוצג בבתי הקולנוע לפני שנתיים. מבוסס על סדרת הטלוויזיה "מיקמק" עם הדמויות של מקס השובב והאמיץ, זואי המתוחכמת והיפה, ג'ימבו הפזיז והקול וסנאי החנון והגאון. הסיפור מתרחש ביום המינימיקים השנתי שהוא יום חג. אך הגברת מיקיאוולי, האישה החזקה והעשירה במיקמק סיטי לא יכולה לסבול את המינימיקים ורוקחת שיקוי ההופך את היום השמח ליום של סכנה. האם יצליחו החבורה להציל את העיר שלהם?



שון כבשון הסרט

תאריך יציאה: 23/7

ציון גולשים*: 7.7

ציון מבקרים: 77

תקציר: הסרט מבוסס על סדרת הטלויזיה המפורסמת, מהיוצרים של וואלאס וגרומיט. כאשר מעשה קונדס גורם לכך שפארמר צריך לעזוב את חוות מוסיבוטום, שון כבשון ושאר העדר יוצאים לעיר הגדולה על מנת להציל אותו.



עולם מופלא

תאריך יציאה: 30/7

ציון גולשים: 7.4

קריין: גידי גוב

תקציר: דוקומנטרי. מסע מרהיב לכל המשפחה באפריקה - סרט טבע שאפתני בתלת מימד בו יוצא הצוות לטבע הפראי באפריקה בין משפחה של גורילות, להקות ענקיות של פלמינגו ויצורי מדבר מדהימים.



לעוף על זה

תאריך יציאה: 9/7

ציון גולשים: 5.3

תקציר: גיבור הסרט הוא ציפור קטנטן, שמעולם לא עזב את הקן ושנותר ללא משפחה, למעט פרת משה רבנו נבונה מאד כחברתו הטובה ביותר. ביום סתיו אחד מצליחה פרת משה רבנו לגרום לו לצאת מהבית . כשהגיבור מעז בהססנות לצאת לתוך היער, הוא נופל על דריוס הפצוע, מנהיגה של משפחת ציפורים נודדות אשר עומדות לצאת לנדידת החורף דרומה . לאחר מותו של דריוס מוצא את עצמו הציפור בלי להתכוון כמי שמוביל את משפחת הציפורים בנדידה לאפריקה .



אופססס, בול הגיע המבול

תאריך יציאה: 9/7

ציון גולשים: 4.6

דייב ובנו פיני הם יצורים פרוותיים, שלא הוזמנו להצטרף לתיבת נח. כשכל החיות מתחילות להיכנס אליה, הם מנסים להתגנב פנימה, בעזרתן של הייזל וליאה, אם וביתה ממשפחת חתולי הבר. הילדים מוצאים שפה משותפת ויוצאים להסתובב בתיבה ולהביט במבול מקרוב. . כשהמים שוטפים את הארץ התיבה מזדעזעת, ושני הילדים מוצאים עצמם מחוץ לתיבה. בזמן שהוריהם עושים הכל כדי לסובב את התיבה אחורה ולחפש אותם, עוברים הגורים הרפתקת הישרדות בניסיון לחזור לתיבה.



אדוננו הרובוט:

תאריך יציאה: 16/7 (יוקרן מחר 6/7 בפסטיבל סרטי ילדים בסינמטק ת"א)

ציון גולשים: 4.5

ציון מבקרים: 47

שחקנים: בן קינגסלי, ג'יליאן אנדרסון

תקציר: גזע רובוטים אכזר שולט בכדור הארץ. בני האדם מסתגרים בבתיהם כאשר שבב אלקטרוני שמושתל בצווארם מאותת לרובוטים על כל תנועה חשודה. חבורת ילדים מצליחים להתל בשבב האלקטרוני ולהסתובב ברחובות לאחר שעת העוצר ומתגלה כסיכוי היחיד שנשאר למין האנושי להחזיר מלחמה.



* ציוני הגולשים לסרטים שטרם יצאו בישראל הם לפי אתר דירוג הסרטים IMDB
אלעד שלו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ המיניונים (עמוד סרט)
חץ הקול בראש (עמוד סרט)
חץ אסטריקס באחוזת האלים (עמוד סרט)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט