חדשות קולנוע וסרטים

Seret קומיקס - "באטמן נגד סופרמן" הגרסה הלא מצונזרת

מדור Seret קומיקס
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
זוכרים שאמרנו שיהיו השפעות להצלחתו של "דדפול"? אז שלום תכירו – התוצר הראשון להצלחת הסרט (חוץ מסרט ההמשך שקיבל אור ירוק) יהיה דווקא מהכיוון של "באטמן נגד סופרמן". הסרט המצופה יוצא לקולנוע רק בעוד כשבועיים, אך הבמאי זאק סניידר כבר ציין, שבשחרור לצפייה ביתית בבלו-ריי ו-DVD, יוכלו צופי הסרט לזכות בגרסה טיפה פחות מצונזרת ומאופקת. מה זה אומר? יותר אלימות, עם ויזואלים של הדם שמתלווה לאלימות, ואולי כמה קללות ככה בין האגרופים. כותרת זו מצטרפת לשמועה שסרט "וולברין" האחרון של יו ג'קמן צפוי להיות, גם הוא, מוכוון לקהל מבוגר יותר. דיסני מצדם נשארים בצד המשפחתי של העניינים, והודיעו שהגיבורים שלהם ("הנוקמים", "שומרי הגלקסיה") ישארו ידידותיים למשפחה.

אבל עד שהוא יגיע ל-DVD, יש גם מה לדווח לגבי "באטמן נגד סופרמן" בקולנוע. לפי סקירה מוקדמת ותחזיות של מכירות, נראה שהסרט הולך לפתוח בענק – התחזית לסוף שבוע הפותח של הסרט שם אותו עם הערכה ל-140 מיליון דולר בארצות הברית בלבד. למי ששכח, חברת "וורנר" תלויה אנושות בסרט הזה, שכן הוא לא רק מציג יריבות בין שני גיבורי העל הגדולים של כל הזמנים, אלא גם מהווה את היסודות של "ליגת הצדק", ורוב הדמויות שייצאו משם. מעידה לא צפויה מצד הסרט הזה, וכל התכניות של "וורנר", ביניהן צילומי "ליגת הצדק" שכרגע מתוכננים להתחיל באפריל הקרוב, עלולים להשתנות.

[*]

ואם כבר אנחנו בנושא של עולם הגיבורים של "די סי": השמועה הזו צצה לאחרונה בעקבות הקרנה ראשנית לכבוד מפיקי "וורנר" לסרט "יחידת המתאבדים", שצפוי להגיע למסכים באוגוסט. דווח שהם היו כל כך מרוצים מהתוצר, עד כדי שדאגו כבר לשריין את כל ההפקה לסרט המשך (כולל ויל סמית' והבמאי דיוויד אייר), ומעוניינים להתחיל לקדם רעיונות לסרט במהרה. כמו עם כל שמועה, צריך לאכול את זה עם מנה צדדית של ספק, אך זה בהחלט משב רוח חיובי, שמבשר על רוח טובה שיוצאת מההפקה.

מלחמת הגיבורים השנייה שמתקיימת השנה, "קפטן אמריקה" מול "איירון מן", תופסת תאוצה מבחינת הבאזז. כפי שכבר נמסר פה לפני כמה שבועות, ההייפ מהקרנות מוקדמות של "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" הוא בינתיים מהחיוביים ביותר שנראו בהקרנה מוקדמת של "מארוול". כעת עלו גם נקודות אור ספציפיות. בין היתר, מדווח כי "הפנתר השחור" (צ'דויק בוסמן) ו"ספיידרמן" (טום הולנד) מתגלים כתוספות חיוביות במיוחד לעולם של "מארוול". עוד נאמר גם, שהקליימקס של הסרט הולך להרעיד את כל היסודות לדמויות שהכרנו עד היום. האם "מארוול" סוף סוף יאזרו אומץ להרוג דמות מפתח ל"יקום" שבנתה? אם יש סרט בו זה יקרה, אפשר להמר על הסרט הזה כפלטפורמה ראויה להעלאת הרף. עם דיווחים אלה, גם מתחילות לעלות תהיות מדוע נראה כל כך מעט פרסום. בינתיים בורכנו בטריילר בודד וספוט במחצית הסופרבול האמריקאי. ייתכן ש"מארוול" ממתינים עד צאת "באטמן נ' סופרמן", ואז יוכלו להעביר את הפוקוס בלעדית למגרש שלהם. כך או כך, הסרט צפוי לצאת בתחילת מאי, ככה שיש למה לחכות.

[*]

בצד של אולפני "פוקס" העניינים קצת יותר מעורערים. כפי שציפיתי וכתבתי כבר לפני מספר שבועות, הסרט "גמביט" (בכיכובו של צ'אנינג טייטום) ירד מלוח ההקרנות של 2016 וכרגע לא הוגדר תאריך חדש. זה צעד צפוי, בעקבות העיכובים הראשוניים שהתרחשו בהפקה – בעיקר בהיבט בחירת הבמאי. אך אל חשש, לא הכל שחור בעולם המוטנטים. מעבר לסרט המשך שאושר רשמית ל"דדפול", כעת יש עוד משהו, קרוב יותר, לצפות לו – בקרוב מאוד יוצא טריילר חדש ל"אקס-מן: אפוקליפסה". נעדכן, כמובן, כשיגיע.

ולא שכחנו כמובן את האקס-מן האולטימטיבי שלנו - חובבי וולברין ישמחו לשמוע שישנם מגעים בין ההפקה לליב שרייבר, השחקן שגילם את סייברתות' ואח של וולברין בסרט הראשון, לגבי השתתפות בסרט שיסגור את קו העלילה לדמות בכיכובו של ג'קמן. מצד אחד, תמיד משמח לראות פרצופים מוכרים חוזרים, מצד שני... מדובר בוולברין הראשון (אחת ההפקות המחרידות מאז תחילת תור הזהב של סרטי הקומיקס).

זה הכל לשבוע, מוזמנים לרשום את דעתכם לגבי החדשות בתגובות. נסיים בסצנה ש"הוצאה מהעריכה" לסרט גיבורי העל האולטימטיבי שמתקרב - "באטמן נגד סופרמן":

רז דנון - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט