חדשות קולנוע וסרטים

יוני 2007, קיץ לוהט על המסכים

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מאת: בן חכים

כמו שסבתי נוהגת לומר באירועים פומביים, ללא בושה ובפה מלא: "אם כבר, אז כבר" - מסתבר שההמשכונים ללהיטים הגדולים לא ממש מתכוונים להניח לנו, לפחות לא בתקופה הקרובה. חודש יוני הבא עלינו לטובה, מלא בהמשכונים והפתעות שלא יביישו אפילו את אחיו הבכור (חודש מאי, שמסתמן כאחד החודשים היותר ריווחיים ואינטנסיבים של השנים האחרונות). אז מה מחכה לנו אחרי "שרק השלישי" (שהקהל ישראלי יראה רק ביוני), "ספיידרמן 3" ו"שודדי הקריביים 3"?

סטיבן סודרברג, אמן הדרמה החזקה להמונים, ("סקס, שקרים ווידאוטייפ", "ארין ברוקוביץ'", "טראפיק"), שביים לאחרונה בין היתר גם את "אושן 11", ו-"12", מביא אל בתי הקולנוע ביוני הקרוב את החלק השלישי בסדרת הפשע המתוחכמת נוטפת הכוכבים, "אושן 13". לאחר סרט פתיחה מבריק והמשך המוני, מגיע אלינו שוב דני אושן, הלא הוא ג'ורג' קלוני המפוקפק, ביחד עם צוות נוכליו, בראד פיט, מאט דיימון, בארני מק, קייסי אפלק, סקוט קאן ואנדי גרסיה הנהדר, לחגיגה נוספת.

[*]

אף על פי שהתקציר שפורסם עד כה לא ממש חושף פרטים משמעותיים ממעללי החבורה בחלק השלישי, כבר אפשר לדעת שהפעם בהפקת הסרט ייקחו חלק הכוכבים האורחים – אל פאצ'ינו, אלן ברקין ואפילו אחת הזמרות הריווחיות והפעילות כיום בשוק המוסיקה העולמי, סלין דיון (שתשחק לא אחרת מאשר את... עצמה).

סודרברג הבטיח שמדובר בסרט האחרון בטרילוגייה שבכלל החלה כרימייק מוצלח לסרט המקור "ה- 11 של דני אושן" משנת 1960. הסרט צולם במקומות אטרקטיבים ומושכי עין כמו (איך לא) לאס וגאס, לוס אנג'לס ועוד ומתוכנן לצאת לאקרנינו בארץ ב – 7 ביוני (יום לפני תאריך יציאתו הרשמי ברחבי ארה"ב).

[*]

לא הרבה סרטים מצליחים לעורר כמות כה גדולה של זעם ותגובות שנויות במחלוקת. לאחרונה יצא סרט כזה: "הוסטל", סרט האימה המדובר, שיותר מכל סרט, הצליח להרתיח את העם הסלובקי ולמזער את התיירות בארצם בגדול, וכמו כל הצלחה אימתית, או לפחות כזו שזוכה להתייחסות גלובלית רצינית, לטוב ולרע, היא זוכה לסרט המשך – "הוסטל 2".

סרט ההמשך, שייקרא באנגלית: "Hostel: Part II", צפוי לצאת לאקרני ארה"ב ב – 8 ביוני. הפעם, טרנטינו כנראה בוחר שלא לקחת חלק ביצירה, גם לא בחלק ההפקתי ולא מאפשר לשמו להתנוסס שוב על גבי פוסטרי הענק, מעשה שמשך לסרט הראשון קהל רב הצמא לבימויו של טרנטינו וקיבל את אלי רות' כפרס ניחומים. רות', שאחראי, בין היתר, גם על הצלחות כמו cabin fever"" ובעזרתו ביצירת הסרטים "דוני דארקו" ו"להרוג את ביל – חלק 2", הולך שוב על אותה הנוסחה הטהורה באומץ, אך הפעם, בשונה מהסרט הראשון, בוחר לעשות זאת מנקודת מבט נשית.

[*]

קו העלילה היחיד שפורסם עד כה, הוא די פשוט ודומה מאוד לקודמו: שלוש נשים אמריקאיות צעירות, הלומדות בחו"ל במהלך חודשי הקיץ, מוצאות את עצמן נקלעות ל"הוסטל האימה" הסלובקי – ולא מודעות כלל לגיהנום הנורא המצפה להןגם בסרט הזה עתיד לשחק ג'יי הרננדז, ששיחק בתפקיד הראשי בסרט הראשון. בשלב הזה לא ידוע אם הסרט יופץ בארץ.

[*]

חובבי הקומיקס שביניכם וודאי ישמחו לדעת כי ה"Fantastic Four", או "ארבעת המופלאים", שנחתו על מסכינו ב – 2005 והתקבלו ע"י הקהל הישראלי בחצי פה, חוזרים אלינו בחודש יוני הקרוב לסרט המשך – "Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer". טים סטורי, שביים את החלק הראשון, חוזר לביים גם את החלק השני הממשיך את מעלליהם של ריד ריצ'ארד, סו סטורם, ג'וני סטורם ובן גרים, הדמויות המבוססות על חוברות הקומיקס המצליחות של סטן לי.

תקציר הסרט עדיין עוטף עצמו בלא מעט סימני שאלה. הבמאי, טים סטורי, אישר עד עתה, כי דוקטור דום (ג'וליאן מקמהון, המוכר לנו מ"ניפ-טאק"), שדמותו הפכה בסוף הסרט הראשון לגוש מתכת אשר הוקפא ונשלח ללטבריה, יחזור באופן מוחץ לסרט השני. מה שכן, נוכל להכיר את "הגולש הכסוף", יצור בינגלקטי שמגיע לכדור הארץ ולא ממש ברור אם הוא בעד המין האנושי או אחד שרוצה להשמידו.

[*]

על התסריט עבד דון פיין, שלאחרונה ראינו את עבודותיו בין היתר בקטסטרופה שזכתה לשם "הסופר-אקסית שלי" וכמובן בפרקי הסדרה הנצחית, "משפחת סימפסון". אגב, ב- 27 ביולי ייצא לאקרני ארה"ב הסרט המבוסס על המשפחה הצהובה. תאריך יציאתו בארץ עדיין לא ידוע.

נקנח עם קומדיה קלילה המבוססת על ההצלחה הקופתית - "ברוס הגדול מכולם", שיצא ב – 2003. טום שאדיאק, שביים את הסרט הקודם, מוציא הפעם סרט המשך לא ממש קונבנציונלי, המבוסס על דמותו של שדר החדשות שהתחרה בברוס בסרט הקודם – אוון בקסטר (הלא הוא סטיב קארל המוכשר, "בתול בן ארבעים" ולאחרונה ראינו אותו בקומדיה המצליחה, "מיס סאנשיין הקטנה").

[*]

הסרט ייקרא – "אוון הגדול מכולם", "Evan Almighty", (מעין סוג של מחווה עצמית, או סתם דרך לא מקורית להרוויח כסף) וילווה את מעלליו של אוון (קארל), שדר החדשות שבמרוצת הזמן החליט לעזוב את באפלו שבניו-יורק והפך לחבר קונגרס בוושינגטון, בכדי למצות עצמו טוב יותר. אך מסתבר שהמיצוי העצמי לאו דווקא יגיע מתחום הפוליטיקה, כאשר יום בהיר אחד נגלה לאוון לא אחר מאשר אלוהים בכבודו ובעצמו (מורגן פרימן) וזה מטיל עליו משימה – עליו לבנות תיבת ענק – דומה מאוד לתיבתו של נוח, מחשש למבול עתידי. אתם כבר רואים לאן כל זה מתגלגל...

בין היתר משתתפים בסרט גם לורנה גראהם ("בנות גילמור"), שתגלם את אשתו של אוון, ג'ון גודמן ("ביג ליבובסקי", "האחים בלוז"), מורגן פרימן ("הנהג של מיס דייזי") ואחד מסוסי הפוני החדשים עליהם רוכבת הוליווד במרץ, הילדון הקט, ג'ימי בנט (לאחרונה "פריצה ברשת", "פוסידון"), שיגלם את אחד מבניו של אוון.

הסרט מתוכנן לצאת ב - 22 ביוני לאקרני ארה"ב.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט