חדשות קולנוע וסרטים

אז מה עושים עם הילדים בחופש? - סקירת סרטי ילדים בקולנוע

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מאת: מערכת "סרט"

לכבוד החופש הגדול שמתחיל היום - סקירה של הסרטים המגניבים שאפשר לראות בבתי הקולנוע

החופש מתחיל,60 יום בלי בית ספר, בלי מורים (אבל עם קצת עבודות לחופש), בלי תלבושת אחידה, מנהלת, וצלצולים שקובעים לנו מתי אנחנו אוכלים ארוחת עשר, מתי אנחנו בהפסקה ומתי לא. והכי חשוב, בלי מבחנים מלחיצים. רק אנחנו הילדים, הזמן הפנוי, ושמש, הרבה שמש, לפעמים יותר מדי שמש. אז מה עושים? נכנסים למזגן, ואין כמו להיכנס למזגן של בית הקולנוע וגם להנות מסרט מצחיק, מרגש ומותח.

אז החלטנו לעשות לכם סקירה קצרה של הסרטים הבולטים (ולא אנחנו לא מדברים על "בולט"), שיוקרנו בתקופה הקרובה בבתי הקולנוע.

"עידן הקרח 3"

[*]

הגיבורים מתחת לאפס משוברי הקופות הבינלאומיים "עידן הקרח" 1 ו-2 חוזרים בהרפתקה מדהימה לכל המשפחה. סקראט הסנאי עדיין מנסה ללכוד את הבלט החמקן (ובמקביל, אולי, למצוא אהבת אמת); מני ואלי ממתין ללידת המיני-ממותה שלהם; סיד העצלן מסתבך בצרה כשהוא יוצר לעצמו משפחה אלטרנטיבית עם כמה ביצי דינוזאורים; ודייגו הנמר שן-חרב תוהה עם הוא לא הופך ל"רך" מדי כשהוא מסתובב עם חבריו. החבורה יוצאת למשימה להציל את סיד חסר המזל, בעולם תת-קרקעי ומסתורי, בו הם נאלצים להתמודד עם דינוזאורים, להלחם עם החי והצומח ולפגוש את באק שתום העין - סמור הצד דינוזאורים.

"קורליין"

[*]

קורליין ג'ונס היא ילדה בת 11 סקרנית והרפתקנית הרבה מעבר לגילה. היא והוריה עוברים מישיגן לאורגון וקורליין שמתגעגעת לחבריה, מנסה למצוא ריגושים בסביבת מגוריה החדשה. היא מתיידדת עם ילד בן גילה, ווייבי לובאט, מבקרת את שכניה הבריטים האקצנטריים ואת מר בובינסקי הרוסי. אבל אף אחד מהמפגשים האלה לא מרגש אותה באמת. ואז היא מגלה דלת סודית בבית. כשהיא פותחת אותה ונכנסת היא נתקלת במעבר מסתורי ומגיעה דרכו אל גרסה אלטרנטיבית של חייה. המציאות הזו דומה לחייה הרגילים אלא שהיא הרבה יותר טובה. המבוגרים הרבה יותר מסבירי פנים, כולל אמה האחרת, וכשקורליין ניצבת במרכז תשומת הלב היא מתחילה לחשוב שהעולם האחר הזה הוא בעצם המקום אליו היא שייכת. אבל כשהביקור הפנטסטי שלה הופך למסוכן והאם האחרת מנסה לגרום לה להישאר, קורליין אוספת את כל הנחישות, התושייה והאומץ שלה כדי לחזור הביתה ולהציל את משפחתה.

"המסע הקסום של אימפי"

[*]
אימפי הדינוזאור מקבל ליום הולדתו מתנה מיוחדת: דובת פנדה חמודה ורכה בשם באבו. התוספת החדשה לאי טיקיוו סוחפת את כל תושבי האי וביניהם את פרופ' טיברטון ובעלי החיים המדברים שלו. אבל אימפי לא כל כך בטוח באחות הקטנה והחדשה ולא כל כך רוצה לחלוק את אור הזרקורים. טוב שאיש העסקים והאמרגן בארנבי חושב שהאטרקציה החדשה בפארק השעשועים שלו "העולם של בארנבי" תהיה דינוזאור. מצויד בחלומות על כוכבנות והרפתקאות, אימפי עוזב בחשאי את האי טיקיוו על היאכטה של בארנבי, אך מהר מאוד כשכובלים אותו בשרשראות הוא מגלה ש"העולם של בארנבי" הוא לא כזה כיף גדול. למרבה המזל, באבו, ששטה כנוסעת סמוי על היאכטה, חוברת לכל בעלי החיים באי כדי להציל את אימפי. אבל לפני שהם יצילו את חברם עליהם להתמודד עם נסיעת רכבת הרים מלאת הרפתקאות תוססות.

אבל, בקולנוע אין רק סרטים מצויירים, אלא גם סרטי אקשן לכל המשפחה - הנה כמה דוגמאות:

רובוטריקים 2

[*]

חלפו שנתיים מאז שסם וויטוויקי (שיה לבוף) הציל את היקום מקרב מכריע בין שני גזעים של חייזרים-רובוטים. על אף מעשי הגבורה שלו סם הוא עדיין נער מתבגר ממוצע עם דאגות יומיומיות בנוגע ללימודים בקולג', חברתו מיקאלה (מייגן פוקס) והפרידה הראשונה מהוריו (קווין דאן וג'ולי וויט).

עיר הגחלת (מוקרן גם בדיבוב לעברית)

[*]

תושבי עיר הגחלת התגוררו במשך דורות לאור אורות מנצנצים שנוצרו על ידי גנרטור רב כוח. יום אחד הגנרטור מתחיל לעשות בעיות והמנורות מתחילות להבהב. שני צעירים מחליטים לצאת למסע כנגד הזמן כדי למצוא פתרון לפני שתושבי העיר יצטרכו להתמודד עם חיים בחשכה מוחלטת. רגעים אחדים לפני שכדור הארץ הושמד על ידי חייזרים, הוחלט להקים את "גחלת" - עיר סודית שתשמר את מסורת האנושיות עד שהגזע האנושי יוכל לחזור לכדור הארץ וליישב אותו מחדש. אולם השנים התארכו ובני האדם שכחו שיש עולם שלם מחוץ לגחלת. עד שיום אחד דון (הארי טרדוואיי) ולינה (סארישה רונן) שמים לב שמשהו בגחלת לא כשורה. העיר האהובה מתחילה לאבד מהקסם שלה.

לילה מוטרף במוזיאון 2

[*]

לארי דיילי השומר טוב הלב של המוזיאון, חייב להיפרד מחבריו במוזיאון. את חבריו, הדמויות ההיסטוריות, אורזים עכשיו בארגזים ושולחים אותה לאחסון בארכיון הלאומי של ה"סמיסוניאן" בוושינגטון. לא עוברות 24 שעות ולארי מקבל צלצול טלפון מ ג'דאדיה. לארי מבין מיד שלוח ה"אקמנרה" נילקח בטעות מה שגורם לדמויות בסימיסוניאן להתעורר לחיים. כדי להציל את חבריו עליו לצאת מיד לוושינגטון כדי להלחם בדמויות כגון קאמונרה השליט האימתני של 7 הפירמידות, הגנגסטר האמריקאני הידוע לשמצה אל קאפונה, איוואן האיום והגנרל הצרפתי נאפוליאון. בתוך כל המהומה, לארי קושר קשרים מיוחדים עם אמליה ארהארט, שעוזרת לו לרסן את המהומה ולהציל
תגובותהוסף תגובה
2קורליין - כן סרט לילדים . למרות הסגנון הביזארי - והמפחיד . אני אישית (בתור אוהב סרטיי ילדים ומשפחה) אלך לראות את זה , את למעלה , ואולי את עיר הגלחת . רובוטריקים 2 לעומת זאת , היה יכול להיות סרט שמתאים גם לילדים , אבל ביגלל שדחפו לתוכו קללות , גסויות , והרבה מיניות - זה לא . איביקי (18) | 02/07/2009 02:01:34
1קורוליין לא סרט לילדים. רובוטריקים סרט לנוער (12 ומעלה). arielp11 (27) | 01/07/2009 09:55:51
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט