רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret - מי הבמאים שיצאו נגד כוכבות סרטיהם?

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
השבוע החדשות מהוליווד נשיות למדי: מי השחקנית שבלבלה את במאי סרטי האקשן, מי הבמאי שסבל מהשחקנית בסרטו, קירסטן דאנסט יוצאת עם בחור חדש ואיזה כוכבים מופיעים בספר הטלפונים של ה"מאדאם של הוליווד"?

קייט בקינסייל עצרה להתארח בתכניתו של גרהאם נורטון. בין השאר הפתיעה השחקנית כשאמרה שבצילומי "פרל הארבור" המראה שלה לא היה כל כך לרוחו של הבמאי מייקל ביי הידוע בליהוק מתמיד של שחקניות/דוגמניות לוהטות לסרטי האקשן שלו. היא נתבקשה להיכנס לכושר ולהתאים את גופה לתפקיד, שהיה למי ששכח אחות רחמנייה משנות ה-40. "אני לא חושבת שאני מסוג השחקניות שמייקל פגש בעבר. לדעתי הוא היה מבולבל בנוכחותי כי החזה שלי לא היה יותר גדול מהראש שלי והשיער שלי לא היה בלונדיני".

עוד אמרה שבמהלך יציאת הסרט ביי סיפר לעיתונאים שדמותה של בקינסייל על המסך היא הבחירה הנכונה משום שהיא לא מאיימת ביופייה על הצופות. "כשנשאל עליי אמר 'קייט לא מושכת עד כדי כך שתרחיק את קהל הנשים שצופות'. הוא המשיך לומר את זה בכל מקום שהיינו בו, והיינו בהמון מקומות". ביי מצידו שיגר תגובה לאתר שלו ובה טען שכן, רוב השחקנים בסרטי האקשן נדרשים להיכנס לכושר וכך גם קייט, ואם יש ספק כלשהו הוא והיא בקשר טוב.

[*]

אם לא הספיקו החיכוכים בין שחקניות יפות לבמאים שלהן הנה עוד קצת. ג'ון קרני, שביים את קירה נייטלי ב"התחלה חדשה", מצא לנכון לטנף עליה. בראיון ל"אינדיפנדנט" אמר על סרטו החדש "מועדון שנות ה-80": "זה סרט קטן ואישי ללא קירה נייטלי בו. זה מאוד מתגמל". את הלכלוכים הוא לא עצר פה והמשיך, "הפמליה שקירה הביאה איתה בכל פעם לסט הקשתה לעשות עבודה אמיתית. למדתי לעולם לא לעשות סרט עם דוגמניות על". עוד הוסיף קרני לפרגן: בראיון אחר הוא לא היסס ונכנס בנייטלי שוב, הפעם בלי שבכלל שאלו אותו, "בסרט 'התחלה חדשה' מארק רופאלו ואדם לוין ענו על הציפיות, כולם למעשה ענו, כי לא ביקשתי מהם לעשות משהו שהם לא יכלו. אבל קירה לא יכלה לעשות את זה. היא לא יכלה לגרום לסרט להיות צנוע. אם הייתי משיג מישהו אחר לא הייתה פגיעה בהרמוניה". כמו לכל הערה שמעוררת סערות בהוליווד מגיעות גם התגובות, הפעם אלה במאים אחרים שעבדו עם נייטלי ויצאו לסנגר עליה. הם צייצו בטוויטר שאין להם מושג על מה הבחור הזה מדבר, שנייטלי הייתה מקצועית ובעיקר שהיה נפלא לעבוד איתה. בינתיים קרני התנצל על דבריו, הוא הודה שאמר דברים מרושעים ופוגעניים, "על הטעויות שעשיתי בסרט האשמתי מישהו אחר, זה לא רק בימוי רע אלא גם התנהגות זולה. אני מתבייש, הייתי יהיר ומזלזל. קירה הייתה מקצוענית, נתנה מעצמה הרבה והיא חלק גדול מההצלחה של הסרט. ביקשתי ממנה סליחה באופן אישי. אני לא מצדיק את מעשיי ולא אחזור עליהם אי פעם".

[*]

היידי פלייס, או בכינויה הידוע יותר "המאדאם של הוליווד", נעצרה לפני כעשרים שנה בגין סרסרות ואי תשלום מס. בזמנו ניהלה בית בושת ששירת לקוחות אמידים ומפורסמים מאוד. כעת האתר "Radar" מספר שקיבל גישה לספר הטלפונים המיתולוגי של המאדאם ויש לו פרטים עסיסיים אודות השמות שנגלו בפניו. בין הכוכבים המוכרים ניתן למצוא את ג'וני דפ, מיק ג'אגר, יו הפנר, הבמאי ג'ורג' לוקאס, שון פן, ניקולס קייג', ג'ק ניקולסון וגם כוכב אייטיז (שאת שמו לא גילו) שאהב במיוחד ללקק רגלי נשים. מקורב לאתר מספר שכשהרשימה המלאה תיחשף אנשים הולכים להיות המומים. אנחנו מחכים.

לא רק שהעונה השנייה של "פארגו" נתנה דחיפה לקריירה המנומנמת של קירסטן דאנסט נראה שהיא גם סידרה לה זוגיות חדשה. דאנסט סיימה מערכת יחסים בת ארבע שנים עם השחקן הבלונדיני ג'ראט האדלנד ("טרון") אותו הכירה על סט הסרט "בדרכים" ועכשיו נצפתה רומנטית במיוחד עם שותפה לתוכנית השחקן ג'ס פלמונס ("שובר שורות").
לירן בלאו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט