רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret - דפ מתגרש, פורטמן חוטפת וניומן בישראל

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
השבוע במדור: ג'וני דפ סגר את גירושיו, איאן מק'קלן מסרב למיליון דולר, נטלי פורטמן מקבלת על הראש מעמיתה ותיקה למקצוע, קירה נייטלי נושרת וניומן מ"סיינפלד" מבקר בארץ
בדיוק כשהראיות המפלילות אודות התנהגותו השנויה במחלוקת של ג'וני דפ התחילו להציף את הרשת, מיהרו עורכי דינו להגיע להסדר גירושים עם זוגתו לשעבר אמבר הרד, כאשר לשחקנית הבלונדינית שולמו 7 מיליון דולר כחלק מההסדר. בתמורה לכך ההאשמות בדבר אלימות מצדו של דפ חוסלו כך שהרד אינה יכולה לגשת איתן שוב לבית המשפט במידה ותרצה לעשות זאת בעתיד.

לפי הדיווחים הרד קיוותה לגרום לדפ להודות בתצהיר שהוא התעלל בה אך הוא סירב. מה שכן הופיע בתצהיר היה שהיא מתחייבת שאמרה אמת בעדותה. בניגוד לכל התחזיות שראו בה רודפת בצע, היא החליטה לתרום את הסכום למטרות צדקה - חצי מהסכום יועבר לקרנות הפועלות נגד אלימות כלפי נשים וחצי שני יוקדש לבית חולים לילדים. סאגת הגירושים כנראה התישה את הרד שנצפתה חוגגת את החיים בלונדון עם שחקניות "יחידת המתאבדים" מרגו רובי וקארה דלווין.

[*]

איאן מק'קלן בן ה-77 סיפר שהוצעו לו מיליון דולר בעבור הופעה שלו בחתונה לבוש כגנדלף (הדמות המזוהה עימו מהסרט "שר הטבעות") והוא בחר לסרב. החתונה הייתה של המיליארדר שון פרקר, ואם השם הזה נשמע מוכר זה כי הוא האיש שיסד את תוכנת הורדת המוזיקה החלוצית "נאפסטר". החתונה הייתה ברוח פנטזיה מהאגדות ועלתה לפרקר 10 מיליון דולר.

[*]

אחרי שכמעט כל עולם הבידור הכפיש את המועמד לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ על דבריו הגזעניים והדרך הפרובוקטיבית בה הוא מנהל את קמפיין הבחירות שלו, יש שחקנית אחת שיוצאת להגנתו, יותר נכון יוצאת להגנת גופו. אמבר טמבלין ("ג'ואן מארקדיה", "אחוות הג'ינס") העלתה לפייסבוק פוסט שמגנה את תופעת הפסלים והציורים בהם מופיע טראמפ עירום בצורה משפילה ומבזה. השחקנית השתמשה בתמונה שהציגה פסל בדמות טראמפ ועליו שלט עם הטקסט: "גנו אותי על ההתנהגות שלי ולא בגלל גופי". עוד הרחיבה וכתבה, "לשפוט אדם בגלל גופו זה אף פעם לא צודק, אפילו כשמדובר בדונלד טראמפ". אז מה אם יש לה תואר מהרווארד , אוסקר והיא אחת מהנשים היפות בעולם - לנטלי פורטמן היו מהמורות בדרך לפסגה והיא לא מפחדת לדבר עליהן. פורטמן, שסרטה הראשון באורך מלא כבמאית "סיפור על אהבה וחושך" מופץ בימים אלו מעבר לים, עשתה את טבילת האש בבימוי ב-2008 עם סרט קצר בהשתתפות השחקנית האייקונית לורן באקול. באקול לא התרשמה מהבמאית הצעירה ולא חסכה ממנה ביקורת, בעיקר בשל חוסר ההחלטיות של פורטמן.

[*]

במפגש תקשורתי לכבוד הסרט החדש צוטטה פורטמן כשאמרה: "אני חייבת להיות כנה, היא לא חיבבה אותי, אבל אני אהבתי אותה והערצתי אותה כל כך. היא זיהתה בי משהו שלמדתי על עצמי רק מאוחר יותר. שהיה לי קשה להיות בוסית ולומר את מה שאני רוצה. על אף חוסר שביעות הרצון שלה ממני היא הייתה מקצועית מאוד. מדהימה בכל טייק".

הכוכבת הבריטית קירה נייטלי מודה שהיא השתמשה בפאות עקב נשירת שיער ממנה סבלה. שודדת הקריביים חשפה בראיון למגזין "אין סטייל" ששנים על גבי שנים של צביעת שיערות ראשה לצורך תפקידים הובילו לנשירה. נייטלי שלא הייתה מוכנה להקריח בשם האמנות החלה לחבוש פאות כבר לפני חמש שנים. "הדבר הכי נפלא שקרה לשיער שלי", הכריזה. לא רק הפאות עזרו לשיער לחזור לעצמו - גם הלידה. לטענתה מאז שילדה את בתה לפני כשנה שיערה נהיה עבה פי כמה וכמה עד כדי כך שעליה לסרק אותו לעיתים תכופות על מנת להימנע מהיווצרות קשרים.

למעריצי "סיינפלד" המושבעים: אם יוצא לכם לראות את ווין נייט (לנצח ניומן) מהלך לו ברחבי ישראל, אתם לא מדמיינים - הוא בהחלט פה. זו הפעם הראשונה של נייט בישראל והוא מצטלם לסרטון כחלק מהשקת קטלוג "איקאה" לשנת 2017 שיראה אור בסוף החודש. הקומיקאי נתפס בעדשה מדגמן שלל פרצופים מצחיקים שמזכירים לנו מדוע נהנינו מאותה סדרה מוצלחת.

[*]

(נייט בישראל. צילום: שוקה כהן, הקטלוג של איקאה)
לירן בלאו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט