רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: סקרלט ג'והנסון מציגה את החבר החדש

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים: ג'והנסון וכוכב SNL משיקים את הזוגיות החדשה, כוכבת "המפץ הגדול" מאורסת, כריס אוונס חוזר לאקסית, בריאן סינגר מפוטר מתפקידו כבמאי הסרט על להקת קווין ודניאל דיי לואיס מסביר מדוע הודיע על פרישה ממשחק
דניאל דיי לואיס חושף מדוע הוא פורש מעולם המשחק

השחקן הטוב בעולם הודיע לפני מספר חודשים על פרישה מעולם המשחק. מהנציגות שלו נמסר לאחר ההודעה כי "זו החלטה פרטית ולא הוא, או מישהו מנציגיו ייתן הצהרה נוספת בנושא". אך הכוכב החליט להגיב על ההחלטה הקשה, בראיון למגזין W לכבוד צאת סרטו האחרון "חוטים נסתרים" של הבמאי פול תומאס אנדרסון.

"לפני שעשיתי את הסרט, לא ידעתי שאני עומד להפסיק לשחק," אמר זוכה האוסקר. "אני יודע שפול ואני צחקנו הרבה לפני עשיית הסרט. אחר כך הפסקנו לצחוק כי שנינו נדהמנו מהעצב, זה הפתיע אותנו. לא הבנו שזה יהיה קשה". בראיון אמר גם כי הוא אינו מתכוון לצפות בסרט, דבר הקשור להחלטתו בנוגע לפרישה ממשחק. "ידעתי שזו תהיה בחירה קשה, אבל הייתי חייב למתוח את הגבול, לא רציתי להישאב שוב אל עוד פרויקט. הפעם הייתה לי הרגשה שאני חייב להפסיק". במהלך הקריירה שלו הגיע להישגים רבים בהם 3 פרסי אוסקר ("כף רגלי השמאלית", "לינקולן" ו"זה ייגמר בדם"), שני פרסי גלובוס הזהב ושני פרסי גילדת שחקני המסך.



כריס אוונס יוצא משוק הרווקים

בזמן כתיבת הידיעה הזו אני מודה כי לבי נשבר ואני בטוחה שאחרי קריאה קצרה, קוראות המדור יצטרפו אליי. השחקן כריס אוונס, הידוע בעיקר בתפקידו כ"קפטן אמריקה" והאקסית ג'ני סלייט ("החיים הסודיים של חיות המחמד"), יוצאים שוב.

בחודשים האחרונים הסתובבו שמועות רבות לגבי חזרתם של הזוג, לאחר מספר פלרטוטים בטוויטר. החשדות של המעריצים התגברו לאחר שאוונס, פרסם סרטון של הכלב שלו ובו נשמע הצחוק של סלייט ברקע. סלייט אישרה את הזוגיות לאחר שצייצה כי "החבר שלה מדהים ותומך בהתמכרות השופינג שלה". הזוג הכיר על סט הצילומים של הסרט "חיבור פשוט" ויצא במשך 9 חודשים עד שבפברואר האחרון הודיע על פרידה. לאחר הפרידה השחקנית 'לכלכה' מעט על אוונס ואמרה כי היא לא מתחרטת על הפרידה, מה שגורם לנו לתהות מדוע חזר אליה.

סקרלט ג'והנסון מציגה את החבר החדש

כוכבת "הנוקמים" הגיעה עם בן זוגה קולין ג'וסט (SNL) בחודשים האחרונים לאירוע פומבי ראשון. השניים נצפו מתנשקים ברחובות ניו יורק באמצע נובמבר וביום שלישי, ג'והנסון וג'וסט אישרו באופן רשמי את מערכת היחסים ביניהם, כשהגיעו יחד לגאלה של המוזיאון להיסטוריה אמריקאית. שמועות בנוגע לשניים מסתובבות מאז מאי האחרון כשנצפו יחד באפטר פארטי של סיום העונה של SNL, זמן קצר לאחר שנפרדה ג'והנסון מבעלה הקודם, עמו היא חולקת ילדה בת שנתיים.

[*] כוכבת "המפץ הגדול" מאורסת

קיילי קוקו, הלא היא פני מ"המפץ הגדול", התארסה לבן זוגה בשנתיים האחרונות - קרל קוק, שהודיע על אירוסיהם בהודעה באינסטגרם, כששיתף סרטון של התגובה הנרגשת של קוקו יחד עם הכיתוב "אחרי כמעט שנתיים היה לי את האומץ לבקש ממנה להינשא לי. זה הלילה הכי טוב של חיי ואני חושב שהסרטון מראה שהוא כזה גם בשביל קיילי".

במאי "רפסודיה בוהמית" מפוטר מתפקידו בעקבות קונפליקט עם הכוכב הראשי

בריאן סינגר ("אקס מן") פוטר מתפקידו בתור במאי הסרט הביוגרפי של הלהקה הידועה קווין. סינגר לא ימשיך בתפקידו בתור הבמאי של "רפסודיה בוהמית", אמר נציג של אולפני פוקס בהצהרה שפורסמה. בנוסף טענו כי "אי אפשר לסמוך עליו" לאחר שפספס יותר מדי ימי צילומים. הוא בתגובה מוסר כי "הוא היה חולה והיו לו בעיות משפחתיות".

לפי המגזין "הוליווד ריפורטר", המהלך בא לאחר קונפליקט מתמשך בין הבמאי לשחקן הראשי, רמי מאלק ("מיסטר רובוט"), אשר מגלם את הסולן האגדי של הלהקה, פרדי מרקורי. נכון לעכשיו מועד יציאת הסרט לא שונה והוא אמור לצאת בחג המולד של 2018.
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט