רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: החתונות של מישל ויליאמס, סופי טרנר וקמילה לדינגטון

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים: מחאת הנשים השנתית בסימן "Time's Up", אוליביה מאן מפריכה את השמועות על מערכת היחסים עם כריס פראט, כוכבת "האנטומיה של גריי" מאורסת וכך גם מישל ויליאמס ומייסי ויליאמס ("משחקי הכס") מאשרת שהיא השושבינה בחתונתה של אחותה בסדרה סופי טרנר
מחאת הנשים השנתית בסימן "Time's Up"

השנה זו השנה השנייה בה נשים רבות, ביניהן כוכבות גדולות, יצאו לרחובות והפגינו למען הנשים. השנה הזו עומדת המחאה באמצע גל ההטרדות המיניות והמלחמה נגדן בקמפיינים כמו "Me too" ו-"Times up". כמובן שבאופן לא מפתיע היא סיפקה לנו הרבה רגעים מעניינים. הייתה את אדל שצעדה יחד עם ג'ניפר לורנס וקמרון דיאז וכמובן שהשלוש דאגו לתעד את הרגע באינסטגרם ולגרום למיליוני מעריצים לקפוץ משמחה.

A post shared by Adele (@adele) on



היו גם כוכבות כמו נטלי פורטמן, שעלו לנאום בבמה המרכזית. פורטמן, שפרצה לתחום בגיל 12 בצילומי "ליאון", הגדירה את מה שעברה כ"טרור מיני" וסיפרה על מכתב מטריד שקיבלה מבחור מבוגר כשהייתה רק בת 13, בתחילת הקריירה שלה. "החלה ספירה לאחור ברדיו המקומי עד לזמן בו אגיע לגיל 18, הזמן בו אהפוך לחוקית וניתן יהיה לשכב איתי". סקרלט ג'והנסון, אחת ממובילות המחאה, גם היא נאמה נאום חזק ועוצמתי ויצאה כנגד השחקן ג'יימס פרנקו, שכזכור בשבוע שעבר עמד במרכז האשמות של מספר נשים נגדו. "המוח שלי משתגע. איך אדם יכול לתמוך באופן פומבי בארגון שעוזר לספק תמיכה לנפגעות של הטרדות מיניות ובאופן פרטי לנצל אנשים חסרי כוח?".

אוליביה מאן מפריכה את השמועות על מערכת היחסים עם כריס פראט

בשבועות האחרונים התרוצצו שמועות לגבי מערכת יחסים חדשה בין כוכב "שומרי הגלקסיה" כריס פראט לשחקנית אוליביה מאן. אוליביה מיהרה להתנקות מההאשמות ולהבהיר כי הם לא יוצאים. כוכבת "אקס מן" אף שלחה לאנה פאריס, גרושתו הטרייה של פראט, הודעה בה היא מבהירה את כל העניין.

"אני מעולם לא מגיבה לסיפורים מופרכים בחדשות אבל מאחר ואנחנו מכירות רציתי ליצור איתך קשר באופן אישי ולומר לך שהשמועות עליי ועל כריס עשויות מ-0 אחוזי אמת." כתבה. "אני בטוחה שאת בטח יודעת שזה לא נכון, או אולי לא אכפת לך, אבל רציתי לומר לך שזה לא אמיתי". פאריס הגיבה בחזרה וכתבה בשמחה " היי! אלוהים ישמור, העיר הזו כל כך מטורפת. את כל כך חמודה שסימסת - אני אוהבת אותך, ולפרוטוקול אם היית גיסתי החדשה הייתי קופצת משמחה".

[*]

כוכבת "האנטומיה של גריי" מאורסת!

קמילה לדינגטון, שידועה גם בתור דמותה של ג'ו ווילסון מ"האנטומיה של גריי", הודיעה בסוף השבוע כי התארסה לבן זוגה בשנים האחרונות מת'יו אלן. בנוסף הזוג קיבל לעולם באפריל האחרון את בתם הבכורה, היידן. בתמונה שפרסמה ברשתות החברתיות רואים את בתה הקטנה אוחזת בטבעת הנוצצת החדשה. “זה קרה בערב השנה החדשה," כתבה בתיאור התמונה. "אני לא חושבת שנתתי למאט הזדמנות לחשוב על ההצעה עד הסוף לפני שהתחלתי לצעוק כן, כן, כן! כמובן שכן!"

עשור לאחר מותו של הית' לדג'ר, מישל וויליאמס מתחתנת!

כוכבת "כל הכסף שבעולם" מאורסת לאנדרו יומאנס. הכוכבת שבעבר ניהלה מערכת יחסים על הית' לדג'ר המנוח ואף חולקת עמו ילדה משותפת, שמרה על מערכת היחסים עם הכלכלן מניו יורק הרחק מאור הזרקורים והשניים לא הופיעו יחד בציבור באופן רשמי.

השמועות על האירוסין החלו על השטיח האדום בטקס גלובוס הזהב בו וויליאמס ענדה טבעת יהלום בצורת לב, שנראתה כמו טבעת נישואין. הכוכבת מיד הכחישה וטענה שזהו בסך הכל תכשיט יפה, אך מקור חשף כי זו בעצם טבעת נישואין ואף אמר כי היא "רוצה בחור טוב ומשפחה יציבה".

[*]
מייסי וויליאמס מאשרת שהיא השושבינה בחתונתה של סופי טרנר

השחקנית מייסי וויליאמס (אריה סטארק מ"משחקי הכס") אישרה השבוע בראיון ל"רדיו טיימס" שהיא תיכנס לנעלי תפקיד השושבינה בחתונתה של חברתה הטובה- סופי טרנר (סאנסה סטארק). במהלך הראיון וויליאמס נשאלה אם היא "מתמודדת על תפקיד השושבינה" ביום החשוב בחיי חברתה. "כבר קיבלתי אותו!", אמרה, "זה מאוד מרגש אבל די מוזר".

אף על פי שג'ו ג'ונאס וסופי הודיעו על אירוסיהם באוקטובר, עדיין אין פרטים או תאריך לחתונה. וויליאמס אף הוסיפה כי ככל הנראה טרנר תחכה לסיום צילומי העונה האחרונה של "משחקי הכס" לפני שהיא תתחיל לתכנן תכניות. שתי הכוכבות, שמשחקות אחיות בסדרת הפנטזיה של HBO, גדלו יחד על הסט ופיתחו חברות חזקה. השתיים דואגות להיפגש ולהעלות תמונות וסרטונים מצחיקים באופן קבוע לרשתות החברתיות ואף עשו קעקוע משותף “07.08.09” התאריך בו הן נפגשו כאשר נודע להן שקיבלו את התפקיד.
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט