חדשות טלוויזיה / סדרות

חדשות טלוויזיה שבועיות: משחקי הכס, גלי, מראה שחורה, תא גורדין ועוד

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
והרי החדשות, ובראשן: "חדר החדשות". בצער רב וביגון קודר של כל עשרת הצופים שנותרו לעונתה השלישית, "חדר החדשות" של היוצר המוערך-למחצה אהרון סורקין הגיעה לסופה. הפרק האחרון בעונה הקצרה (שישה פרקים בלבד) נסוב סביב העתיד הלא ברור של רשת אי-אס-אן בעוד הצוות מתאבל על מותו של צ'ארלי. האינטרנט רועש וגועש בפרידה, זעם, נאצה, געגועים ולא מעט ביקורת על מה שהיה אמור להיות "הבית הלבן" בעולם התקשורת והפך למודל של כתיבה מרגיזה.

ועוד ידיעה חמוצה-מתוקה: הקומדיה המשובחת "מחלקת גנים ונוף" סיימה השבוע את צילומי העונה האחרונה וצוות השחקנים העלה לרשת תמונות מהימים האחרונים על הסט. העונה השביעית תתחיל מהמקום בו הותירה אותנו מופתעים בסוף העונה השישית: בקפיצת זמן אל 2017. העיירה פאוני שבעתיד הלא רחוק נראית שונה במעט עם גאדג'טים שמיימים, כפי שניתן לראות מהתמונה מהפרק הראשון לעונה, אשר יעלה ברשת NBC ב-13 לינואר.

[*]

ובינתיים בצד הזה של העולם, "יס" עשתה לעצמה "נטפליקס" משלה והעלתה השבוע את העונה החדשה של דרמת הריגול הישראלית "תא גורדין", כולה בבת אחת. הדרמה, בכיכובם של רן דנקר, אביב אלוש, מוני מושונוב, אנחל בונני, הלנה ירלובה ונטע ריסקין, ממשיכה כשנתיים לאחר אירועי העונה הקודמת ומוצאת את אייל גורדין בכלא, את אחותו בסבך של מזימות בינלאומיות ואת גילת אנקורי בסיטואציה אלימה במיוחד.

ועוד חדשות מישראל- "שכונה" של "הוט" ירדה לפגרה בת כשבועיים ותשוב למסך ב 28 לדצמבר לאחר הצלחה גבוהה למדי ברייטינג, 3 מיליון הזמנות ב-VOD וכן אחוזים מרשימים של הורדות האפליקציה המלווה את הדמויות בין פרקי הסדרה.

עוד סדרה שנעלמה להפוגה היא "סוכני S.h.i.l.e.d" אשר תשוב אלינו רק באמצע מרץ, זאת לאחר שסדרת הבת הנוספת של הסרט "הנוקמים" – "הסוכנת קארטר" כבר תהיה עמוק באמצע העונה הראשונה. הסדרה הפסיקה דווקא כשנהיה מעניין, המרדף הסופי אחרי היידרה הוביל את הצוות לעיר התת קרקעית ואת סקיי לפגוש את אביה, לשמוע על מוצאה ואף להגיע למעמד המסקרן מול כלי הנשק החייזרי בסצנה אפית שכנראה ותשנה את הכל.

גם The Flash ירדה להפוגה קצרה ותשוב לרשת CW ב-20 לינואר. בינתיים שוחרר כבר פרומו חדש ומלחיץ למחצית השנייה של העונה:



עוד פרומו קצרצר אך משמח הוא הצצה לעונה החדשה של "משחקי הכס". למה אנחנו לא עושים מזה עניין יותר גדול? א. ניתן לצפות בו רק פעם אחת בעמוד הסדרה (למזלנו אחד הצופים והעלה את העמוד ליוטיוב) וב. מדובר ב10 שניות לא אינפורמטיביות במיוחד. הי אבל טיריון נראה זעוף שזה תמיד טוב.



ואם בפרומואים משמחים עסקינן: הרי שרייצ'ל וקורט מ"גלי" חוזרים לתיכון מק'ינלי בכדי להחזיר לחיים את מועדון הזמרה המושמץ מול המנהלת האלמותית סו סילבסטר. מה עוד אנו למדים מהפרומו? שסנטנה לופז עוד איתנו למרות השמועות המרושעות ושוויל ובריטני חוזרים לסדרה. אה ושרייצ'ל יודעת לשיר.



הגרסה האמריקאית לסדרה The Missing הסתיימה השבוע ובאותה נשימה הוכרז על חידושה לעונה שנייה בת שמונה פרקים אשר תכלול צוות שחקנים חדש ועלילה חדשה, שתסופר גם היא בשני צירי זמן על ידי אותם כותבים (הארי וג'ק וויליאמס).

"מראה שחורה" של צ'רלי ברוקר חוזרת לעונה חדשה, ובינתיים משחררת פרק קדימון לכבוד חג המולד בו מופיע כוכב "מד מן", ג'ון האם, בעלילה מטרידה ששואלת את השאלה מה היה קורה לו יכלת לחסום אנשים בעולם האמיתי כמו בפייסבוק וכל מילה נוספת היא ספוילר.

[*]

לארי דיוויד הכריז כי "תרגיע" כנראה שלעולם לא תשוב למסך. אמנם הסדרה כרגע חסרת סיום אך דיוויס מצהיר שהדרך בה סיים את סדרת הקאלט האגדית שלו, "סיינפלד", הותירה יותר מדי תגובות נזעמות מצד צופים, ואין לו רצון לשחזר את החוויה.

הספין אוף של "המתים המהלכים" רוקם עור, גידים ויוצרי הסדרה מכריזים השבוע שהעלילה תתרחש הרחק המג'ורג'יה הפוסט אפוקליפטית ותעבור אל לוס אנג'לס.
יאיר פרי - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ חדר חדשות (עמוד סדרה)
חץ מחלקת גנים ונוף (עמוד סדרה)
חץ המתים המהלכים (עמוד סדרה)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט