חדשות טלוויזיה / סדרות

כל מה שרציתם לדעת לקראת העונה השמינית של "הוואי חמש אפס"

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
העונה השמינית בפתח וזה הזמן לענות על מספר שאלות: האם כוכב הסדרה אלכס או'לאפלין (הלא הוא סטיב מגארת) יעזוב את הקאסט, האם מישל בורת'(קתרין רולינס) תחזור ומי הדמות הנשית החדשה שתצטרף לצוות?
המעריצים של הסדרה "הוואי חמש אפס" על הקצה ובצדק, אחרי שבע עונות פופולריות וקאסט יציב ומצליח השמועות על שינויים בצוות השחקנים מדירים שינה מעיניהם, למרות זאת הם אופטימיים שהעונה השמינית לא תהיה האחרונה ושנשאר מספיק גז בטנק של הסדרה המצליחה לעוד כמה שנים טובות.

דמות נשית חדשה תצטרף לפייב והיא תבוא על חשבון קונו (גרייס פארק) האהובה שנמצאת בסדרה מהיום הראשון שלה. הדמות שתיקרא טני תתווסף לצוות בתפקיד קבוע בעונה הקרובה. מדובר בבחורה עקשנית אך חכמה שעבדה כמצילה ונאמר שנזרקה מהאקדמיה המשטרתית , עד שנבעטה החוצה אחרי שנתפסה מרמה בבחינה האחרונה שלה. כבונוס היא חבטה בקצין האימונים שלה, שלדבריה קיבל את מה שמגיע לו. המרדנות ואי הציות לכללים שלה בתוספת אגרוף ימני חזק במיוחד ייגרמו למגארת לחשוב שהיא יכולה להיות תוספת מעולה לצוות. האם הדמות הזאת תהיה תוספת חדשה לכוח המשימה או שמא היא תחליף את קונו בסופו של דבר, שעזבה בלי שום רמזים מתי תחזור אם בכלל?

מה הלאה עבור קונו ? אם קונו למדה דבר אחד מזמנה על מעגל הגלישה, זו תחושה של רוגע מול לחץ. החזית הזאת התמוטטה כאשר חקירת הסחר בנערות הציפה אותה וגרמה לה לאיבוד שליטה שבשיאה חבטה בנהג חף מפשע על הכביש. המקרים הקשים של הנערות שנחטפו והפכו לשפחות מין, לחצו חזק על מוקד הרגשות שלה, הוציאו את הבחורה הכי מגניבה בהונולולו משליטה, וגרמו לה לקבל החלטה לא פשוטה לעזוב את האי הפסטורלי כדי להמשיך בחקירה. הפקת הסדרה לא מוכנה להגיב מה יעלה בגורלה של קונו ולשפוך אור על התעלומה האם תחזור או לא.

[*]

העונה השמינית של "הוואי חמש אפס" עשויה לסלול את הקרקע עבור היציאה של סטיב מגארת מהצוות, אחרי שאלכס או'לאפלין, הכוכב הראשי של הסדרה, חשף את הכוונות שלו לעזוב את דרמת האקשן המשטרתית של CBS. או'לפאלין האוסטרלי בן ה-41 שומר את האוהדים שלו מודאגים לגבי עזיבה אפשרית שלו במהלך העונה השמינית. השמועות על עזיבתו החלו לאחר שהשחקן שוחח עם המגזין "קולידר" על תפקידו בסדרה ועל תכניותיו העתידיות. "החלטתי מעבר לכל דבר אחר, שאני לא רוצה לעשות את זה יותר כי אני לא רוצה להרוג את זה. יש עדיין המון קסם ועניין בזה". למרות הדברים הנחרצים של או'לפאלין ייתכן ומאז הוא חזר בו כשאמר בראיון אחר שהוא פשוט יילך עם הזרם ויראה עד כמה הוא יוכל להמשיך לשחק את התפקיד. חלק מהרצון של אלכס לעזוב את סדרת הלהיט הוא בגלל אופי התפקיד התובעני שהוא משחק שמצריך ממנו יכולת פיזית גבוהה. במהלך הראיון שיתף כי הוא נאלץ לעבור טיפולים בתאי גזע בעמוד השדרה שלו לאחר שנפגע בעת הצילומים. "הקולנוע והטלוויזיה לא חשובים כמו החיים שלי. אני לא חושב שאני יכול לעשות את זה יותר מבחינה פיזית אחרי שמונה שנים מפרכות וצילומים של שנה שלמה", הוא הוסיף. כשנשאל אם יש לו סוף מתאים בראש לדמותו שלו, ענה כי אין לו והוא מוכן לעשות כל מה שהכותבים יגידו לו לעשות, כל עוד זה ייעשה בדרך יצירתית.



יוצר הסידרה פיטר מ. לנקוב התייחס לשאלה בטוויטר על עזיבה אפשרית של מגארת העונה וצייץ בתגובה: "לא הייתי מהמר על זה". לנקוב גם אמר שהסדרה תמשיך בכל מקרה בין אם אלכס יבחר להישאר או לעזוב . הוא הסביר שהוא מודע לכך שהדמות של או'לאפלין אכן חשובה מאד לסדרה , אבל לדרמה יש כמה דמויות מפתח אחרות, כמו דני, שבהן אפשר להתמקד. במקביל מתגברים הסימנים שסקוט קאן עליו בנה לנקוב, שמגלם את דני וויליאמס השותף הנצחי והחבר הכי טוב של מגארת, החליט לעזוב את הסדרה ולכן לקראת סוף העונה דמותו כל הזמן מתחבטת האם הגיע הזמן לפרוש מהמשטרה.

בתוך כך כמה מעריצים הביעו את תקוותם לראות את מישל בורת חוזרת להוואי 5-0 בעונה 8 כדי לתת לסטיב מגארת וקתרין רולינס הזדמנות אחרונה להיות ביחד. בעוד אלכס חש כי המפגש של McRollins במהלך פרק 150 כבר נתן להם את הפינאלה שהם היו ראויים לה וכי הם סגרו את הקצוות ביניהם, יוצר הסדרה לנקוב טרף את הקלפים ואמר למגזין TV Guide כי יש סטוריליין גדול שמיועד לרומן של השניים. "אנחנו לא מסתכלים על זה כעל עניין גמור, "אמר לנקוב. "זה רק סיפור שאנחנו מספרים לאורך הדרך". משמעות הדבר היא כי אם או'לפאלין יאשר את היציאה מהסדרה במהלך העונה השמינית, בורת עשויה לחזור כדי לעזור עם סיפור העזיבה של הדמות. אחרי הכל, מגארת וקתרין עברו דברים ביחד וקתרין עשויה לחזור מיידית ברגע שהיא שומעת על המחלה שלו.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט