חדשות טלוויזיה / סדרות

השקת הסדרות החדשות של Yes: מה צפוי לנו השנה?

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
אירוע פתיחת העונה של Yes הציג עונות חדשות ל"פאודה" (כולל טריילר חדש), "השוטר הטוב", "האחיות המוצלחות שלי" ו"שליסל", דנה מודן ואסי כהן חוזרים לשתף פעולה, קומדיה לפי ההצגה "מייקל" ודרמה בכיכובה של לוסי אהריש • וגם: מה לי בירן, יובל סמו, גורי אלפי ושירה נאור סיפרו לצוות האתר?
חברת yes ערכה אמש מסיבת עיתונאים בה נחשפו הפקות מקור שונות לשנת 2017, ביניהם 11 סדרות קומיות ודרמטיות ושישה ופרויקטים דוקומנטריים. בין השאר, הוצגו עונות חדשות לסדרות מהשנים האחרונות שנמצאות בעבודה: עונה שלישית ל"שטיסל" ועונות שניות ל"האחיות המוצלחות שלי", "רון", "פאודה" ו"השוטר הטוב".

אבל יש גם לא מעט תוכן רענן לחלוטין השנה: החשיפה הגדולה הראשונה של האירוע הייתה בשבילי, העובדה שהצגת הקאלט "מייקל" מתיאטרון תמונע (בה כיכב בין השאר אסי כהן) מקבלת סדרה. הלכתי להצגה המדוברת כמה פעמים, ובכל פעם מחדש התפללתי שמישהו עם כסף לסדרה כבר יעסיק את האנשים המוכשרים על הבמה, והנה זה קורה. הדבר הכי טוב ב"מייקל" הוא המבוכה שנובעת מהדמויות, מאפיין שראינו עובד נהדר ב"קומדיות קרינג'" טלוויזיוניות, במיוחד בשתי הגרסאות של "המשרד". הומור קרינג' הוא תמיד דבר שמאוד קשור לסגנון הלאומי המסוים—בבריטניה הוא נראה בריטי מאוד ובאמריקה אמריקני מאוד—לכן בלתי נמנע ומבורך לתרגם אותו גם לעברית בעזרת העיבוד הטלוויזיוני המצופה הזה.

עוד בתחום הקומדיות "תום יער עושה את שביל ישראל" תציג את הקומיקאית המעולה מטיילת ברחבי שביל ישראל, כשלפעמים יש מעבר ליער מופיעה ועושה דמויות וסטנד-אפ. יש מגמה בולטת השנה של קומדיות שחורות: "על הספקטרום" מתוארת כ"קומדיה עצובה" על שלושה שותפי דירה שממוקמים גבוה על הספקטרום האוטיסטי, בכיכובם של ניב מג'ר, נעמי לבוב ומוריס כהן. "פאנץ'" מובטחת להיות פחות מצחיקה ויותר דרמטית, כשתופק על ידי יואב גרוס ושבי זרעיה ותציג את סיפור החיים המוקדמים של גרוס עצמו כחלק מסצנת הסטנדאפ האופטימית מדי שעלתה בתל אביב בשנות ה-90.

אגף הדרמות גם הוא חשף פרויקטים חדשים: "כבודו" בכיכובם של יורם חטב ולוסי אהריש. הקונספט של הסדרה נמכר ל-CBS עוד בשלבי תסריט. עוד פרויקט מסקרן הוא הסדרה החדשה של דנה מודן ואסי כהן, עשור לאחר "אהבה זה כואב" המוצלחת. כהן הקריא באירוע את סצינת הפתיחה של הסדרה בה דמותו מנסה להתאבד בבליעת כדורים ונתקלת בדמותה של מודן שכנתו, שדופקת על דלתו לאחר שהיא עוברת אירוע לב, וכך השניים נפגשים בעודם ממתינים לאמבולנס.

[*]

(דנה מודן ואסי כהן בתמונה מתוך הסדרה החדשה)

בסיום האירוע עלה גיא לביא, מנהל ערוץ יס דוקו לבמה וסיפר על הפרויקטים החדשים שמתוכננים לערוץ— "טהורה לנצח" הוא סרט תיעודי על הכנסתם של שחקנים מוסלמים לבית"ר ירושלים, שמבקש להציג מראה לבעיות שונות בחברה הישראלית, והטיזר שהוקרן מאוד סיקרן אותי. "עוד סיפור אחד" היא סדרה על יוצרי שירים וסיפורים לילדים שנדמית כמקסימה לא פחות מהיצירות בה היא עוסקת, "הטייסות" תתעד שש נשים בקורס הנחשב של צה"ל, "שיר אהבה סטנדרטי" היא סדרה שמסתכלת לעומק על חייו ופועלו של אריק איינשטיין, בהפקת בין השאר יואב קוטנר. ב"לילך: החיים שלאחר המוות" עמנואל רוזן (כן, הוא חוזר) ילווה את לילך שם-טוב, אם שבניה נרצחו על ידי אביהם ועוברת מסע של הבאת ילדה חדשה לעולם ובנייה מחדש. אבל הפרויקט שסקרן אותי במיוחד הוא "נעלמות", סדרת סרטים טלוויזיוניים אנתולוגית של אילן פלד ויאיר קדר, שמציגה דרך הז'אנר המוקומנטרי את סיפורן של שלוש אמניות שהודחו מהקאנון האמנותי הממסדי על סמך המוצא שלהן או הנטייה המגדרית שלהן. בסדרה ישתתפו יוצרים חשובים רבים, כמו רוני סומק, קרן מור וצדי צרפתי. בסך הכל, מדובר בעיניי באוסף מרשים מגוון שהפער שלו מבחינת ההיצע והאיכות שלו לערוצים אמריקנים גדולים הוא כבר פער קטן למדי.

טריילר העונה השנייה של "פאודה":



במהלך האירוע שוחחנו עם כמה מהשחקנים על הסדרות שלהם. שירה נאור מ"תאג"ד" סיפרה לנו כי לפני שנה היא לא דמיינה שהיא תהיה במעמד הזה. "נהיה הרבה יותר קשה ללכת ברחוב. עוצרים אותי כל הזמן לסלפי אבל אני מאושרת מזה, עובדת על פרויקטים נוספים ומקווה שבקרוב נצלם גם את העונה השנייה".

גורי אלפי סיפר כי סיים לכתוב את העונה השנייה של "האחיות המוצלחות שלי" וכי יהיו בה מספר ליהוקים חדשים. "ניסינו לשמור על כל הקאסט והצוות הקיים. מהרגע שכתבתי את הסדרה האמנתי בה. זה לא מובן מאליו שסדרה בישראל ממשיכה לעונה שנייה", אמר אלפי. גם יובל סמו ממשיך עם "השוטר הטוב" לעונה שנייה. "עברו שנתיים מאז העונה הראשונה. מקווה שהמעריצים ימשיכו איתנו", סיפר סמו ואמר כי בפברואר הוא יחזור לצילומי ארץ נהדרת.

[*]

ליבי רן סיפר על הסדרה החדשה שלו "או בוי" דרמה מוסיקלית בה ישחקו גם אליאנה תדהר, טום באום ודניאל גד שתספר את סיפורה של להקת הבנים המצליחה בישראל ברן הוא סולנה. "זה מאפשר לי לשלב את שתי האהבות הגדולות שלי – משחק ומוסיקה. אני גם אבצע את שיר הנושא של הסדרה", אמר רן.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ פאודה (עמוד סדרה)
חץ השוטר הטוב (עמוד סדרה)
חץ האחיות המוצלחות שלי (עמוד סדרה)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט