חדשות טלוויזיה / סדרות

אוקטובר החם: הסדרות שיעלו על המסך הקטן החודש

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
עונות חדשות רבות לסדרות אהובות וותיקות יעלו במהלך החודש הקרוב בטלוויזיה בהן העונות של "סאטרדיי נייט לייב", "מיסטר רובוט", "תרגיע", "Stranger Things" ועוד • יוחאי גורלי עם המדריך השלם
1.10 - "סאטרדיי נייט לייב": עונה 43

העונה החדשה של תכנית המערכונים הקלאסית והגדולה ביותר בארה"ב ובעולם חוזרת בעונתה ה43. העונה האחרונה הגיעה, לעתים, לרגעים מבריקים באמת של טלוויזיה בכוחה המיושן והעוצמתי ביותר, ואני מחכה לעונה הזו. עוזבים השנה את הקאסט: בובי מויניהן, סאשיר זמאטה, ו-וונסה בייר, ומצטרפים כמה לא-ידועים חדשים.

האורחים גם הם מרגשים: ראיין גוסלינג הנפלא בפרק הפתיחה ובהמשך העונה קומייל ננג'יאני ("עמק הסיליקון", "חולי אהבה"). גם סיפור ההצלחה הכי נחפר בארץ, גל גדות הפכה אמש לישראלית הראשונה שמנחה את התכנית בפרק השני. "SNL" היא טלוויזיה בסיסית למדי, בצורה הכי פחות מאתגרת שלה, אבל יש גם לה ערך גדול. כיף מאוד לראות אותה, על אף הסחיות שבכך, והיא יכולה באמת להצחיק וליצור רגעים משמעותיים בהיסטוריית הקומדיה. בקיצור, אני מחכה לעונה הזו, שהפרקים הראשונים שלה (עם גוסלינג וגדות) כבר ב-VOD של יס.



2.10 - "תרגיע": עונה 9

הסדרה "תרגיע" היא הקומדיה הקלאסית והמשובחת ביותר של לארי דיוויד, כן יותר מ"סיינפלד". הסדרה, שמתאפיינת בהומור מיזנתרופי ויבש, נאהבת במיוחד על ידי מבקרים וחובבי קומדיה. לאחר פגרה של שמונה שנים, דיוויד חזר בעליבותו הנהדרת למסך, כשהפרק הראשון כבר שודר והבאים בעונה עוד יגיעו.



11.10 - "ריברדייל": עונה 2

אם כבר נטפליקס, תנו לי לקחת את ההזדמנות הזו כדי לספר לכם על הסדרה הקאלטית המושלמת והתהליך שעברתי איתה. "ריברדייל" היא עיבוד מודרני לקומיקסים הקלאסיים של "ארצ'י", רק שהפעם זו סדרת נוער סקסית ומגניבה. שיהיה ברור מראש, זוהי סדרה גרועה מאוד.

כל היבט שלה, מהכתיבה למשחק הוא טראש מוחלט. אבל זה מה שכיף כאן כל כך. בהתחלה ההנאה שלי מהסדרה הייתה כזו של Hate watch מוחלט, אבל משהו בהתחייבות של הסדרה לקאמפ הזה, גם אם אותו קאמפ לא עשוי היטב, גרם לי לאהבה אמיתית לגוש הזבל הצ'יזי והנצלני הזה. אני עומד לגמוע את העונה השנייה ביומיים, בסוג של שילוב בין אהבה גדולה לשנאה ליוצרים, לשחקנים ולתוצר שלהם. העונה תגיע ב-11 לאוקטובר לנטפליקס, במקביל לשידור ב-CW בארצות הברית.



15.10 - "מר רובוט": עונה 3

סדרת הסייבר פאנק הזו היא מהמוערכות ביותר של השנים האחרונות, ואין פלא. ההופעה המרשימה של רמי מאלק והתסריטאות המהודקת והמוקפדת מביאות לתוצר כיפי במיוחד. העונה החדשה מתמקדת, לפי הטריילרים, באיום חדש בעולם הסדרה, והיא תגיע להוט ב-15 לחודש.

19.10 - "האקסית המטורפת": עונה 3

ב-2015, רייצ'ל בלום, הקומיקאית-מוזיקאית-יוצרת תוכן אינטרנטי, חברה עם אלין ברוש מקנה (התסריטאית של "השטן לובשת פראדה") ליצירת הסדרה הנפלאה הזו. סדרת המחזמר הזו, גם היא של רשת CW, מהווה נקודה יוצאת דופן למבוגרים יותר ברשת השידור הז. העלילה עוקבת אחר היא על רבקה באנץ' (רייצ'ל בלום), אחת מדמויות הטלוויזיה הטובות ביותר מהשנים האחרונות, ועל מסעה להיות מאושרת, כשהיא נתקלת בבעיות כמו דיכאון קליני כבד והאובססיה שלה לדמותו של ג'וש צ'אן וגברים אחרים בחייה הנובעת מכך. זו סדרה מצחיקה ומרגשת עם קאסט של דמויות מצוינות, שביחד עם תסריטאים מוצלחים מאוד מצליחים להגיע לרמות דיוק אדירות בהסתכלות על היחס בין המגדרים ובבריאות נפשית כחלק מכך. מלבד לדידקטיות המרגיזה שלה, הסדרה הזו היא כמעט מושלמת.

העונה שתעלה החודש ביס תעקוב אחר מסע הנקמה שרבקה הבטיחה בסוף אירועי העונה הקודמת לצאת אליו כדי לפגוע באהובה לשעבר. אפשר לצפות לכל הממתקים של העונה הקודמת: שירים נפלאים, הומור קיצוני מהסוג שלא רואים בטלוויזיה, רגעים רגשיים חזקים וקצת יותר מדי מטאפורות פרוידיאניות.



Stranger Things" - 27.10": עונה 2

אוקטובר אומר הרבה דברים, אבל בעולם הטלוויזיה והבידור האירוע המשמעותי שהוא מסמן הוא החג שטלוויזיה אמריקנית הכי אוהבת לייצר עליו פרקי ספיישל (במקום השני אחרי קריסמס). החג הזה הוא, כמובן, האלווין. מלבד לפרקי ספיישל שונים, (ואפילו ספיישל אנימציה מיוחד של "סאטרדיי נייט לייב" על דמותו של דיוויד פאמפקינז) יוצאת גם עונה חדשה לסדרה הכי האלווינית כרגע- "Stranger Things".

ב27 לאוקטובר, הסדרה האוברייטד אבל עדיין חמודה מאוד משחררת עונה שנייה לנטפליקס. כמו שפירטתי במדור "שובר מסך" לפני כמה שבועות, הטריילר ששוחרר לעונה סובל לדעתי ממה שהעונה הראשונה הכי סבלה ממנו: הסתמכות יתר על נוסטלגיה. אבל מעבר לזה, יש כאן את וינונה ריידר ויש כאן את דאפר החמוד ואת ננסי הנהדרת, אז רע זה לא יכול להיות. אני בהחלט מצפה לעונה החדשה.

.
יוחאי גורלי - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ תרגיע (עמוד סדרה)
חץ דברים מוזרים (עמוד סדרה)
חץ מיסטר רובוט (עמוד סדרה)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט