הולכים רחוק ביקורת סרט

Going the Distance Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "הולכים רחוק":
"שחקנים חביבים"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Going the Distance
משחק דרו ברימור, גסטין לונג, כריסטינה אפלגייט, רון ליבינגסטון במאי/ת ננט בורשטיין  
רומנטיקה
ביקורת סרט להולכים רחוק מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"שחקנים חביבים"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע63.5%
בבית
אחכה לדי.וי.די27.9%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות8.7%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
נראה שהקומדיה הרומנטית החדשה "הולכים רחוק" לא הולכת כול כך רחוק, וכמו מרבית הקומדיות הרומנטיות שנוצרו בהוליווד בשנים האחרונות גם היא נשענת בעיקר על השחקנית המובילה. הפעם מדובר בדרו ברימור, אחת השחקניות החביבות והאינטליגנטיות בהוליווד. לעומת סרטים רבים אחרים מאותו ז'אנר, הסרט הזה מצליח איכשהו להתחבב על הצופים בגלל הכימיה בין כוכביו לכמה רגעים טיפשיים ומשעשעים בו זמנית.הפוטנציאל של הסרט היה גבוה באופן יחסי. הבמאית של הקומדיה הזו היא ננט בורשטיין המתמחה בקולנוע תיעודי ואף היתה מועמדת לאוסקר על סרטה On The Ropes . היא ביימה פרויקטים מדוברים כמו American Teen, The Kid Stays in the Picture, שזכו בשלל פרסים ולביקורות חיוביות. לכול אחד מהם היה חזון קולנועי ייחודי ולכן הם זכו להכרה בעיתונות האמריקאית למרות שהנושאים שלהם נחרשו כבר בעבר על ידי יוצרים אחרים.
נראה שחזון קולנועי לא עומד מאחורי "הולכים רחוק" ושהבמאית השקיעה את המינימום שהיא יכלה כדי להפוך את הקומדיה הרומנטית החדשה של דרו ברימור לאירוע קולנועי מעניין באמת. העלילה השבלונית עוקבת אחרי שני לא יוצלחים בתחילת שנות השלושים לחייהם: האחת חולמת להיות עיתונאית והשני עובד בחברת תקליטים. הוא עובד בניו יורק והיא חיה בסן פרנסיסקו. הם לא מתכננים להתאהב אבל מוצאים את עצמם מאוהבים. מה יקרה כשהיא תאלץ לחזור לעיר מגוריה להשלים את הלימודים?הסרט רוצה לחקור כיצד מערכות יחסים מתנהלות בשלט רחוק דרך הודעות טקסט, סקייפ ושלל ההמצאות הטכנולוגיות של ימינו. האם דרך המחשב והסלולרי ניתן לשמור על הגחלת הרומנטית? אבל נראה שהסרט הזה מיושן מספיק כדי להתעלם מהרעיון המהפכני של קומדיה רומנטית בשלט רחוק ומתמקד בהומור שגרתי, וולגרי ונטול מעוף, תוצרת דמויות המשנה של הסרט או יותר נכון צמד חבריו הלא יוצלחים של גיבור הסרט.
ג'סטין לונג בן זוגה במציאות של דרו ברימור הוא הצלע הגברית המקסימה ואילו ברימור עצמה מתוקה מספיק כדי להחזיק את הסרט. השניים מצטלמים נפלא ונראה שהם אכן מאוהבים אחד בשני ולכן הכימיה שלהם מצליחה לחפות על התסריט הלא באמת מבריק של הסרט והבימוי נטול המעוף. בסך הכול קומדיה רומנטית בינונית ונטולת יומרה אמיתית שתעביר לכם 102 דקות במהירות יחסית בלי שתשאיר איזשהו חותם כלשהו. המסקנה החכמה היחידה של הסרט הזה היא שעדיף קומדיה רומנטית בינונית עם דרו ברימור לעומת קומדיה מזוויעה בכיכובה של קתרין היגל.
הולכים רחוק - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: דניאלגיל: 2830/07/2019 10:05:06
8/10אייקון ציון
סרט ממש נחמד, עלילה כיפית, זורמת. דרו ברימור נהדרת. הליהוק של גסטין לונג לא ברור.
שם: nanaגיל: 2901/03/2017 14:19:33
8/10אייקון ציון
שחקנים מצוינים, סרט כייפי מאוד. דבר ראשון הדבר הכי טוב בסרט זה הכימיה הכה מושלמת של דרו ברימור וג''סטין לונג (שאם הייתה להם כימיה כזאת במציאות הם היו עדיין ביחד). בנוסף גם כל הקאסט מצוין. והסרט כייפי וקליל ומעביר דייט ליילי בסבבה . מומלץ
שם: דב ישראליגיל: 3624/12/2011 18:47:16
7/10אייקון ציון
Going the Distance שמירה על קשר רומנטי מרחוק...חביב להעביר את הזמן,לא משהו שנתקע לך בראש לאחר הצפייה,דרו ברימור מתוקההה.
קישורים
חץ הולכים רחוק (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי רומנטיקה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט