טרון-המורשת תלת מימד ביקורת סרט

Tron Legacy Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "טרון-המורשת תלת מימד":
"מיושן ומייגע"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Tron Legacy
משחק ג'ף ברידגס, מייקל שין, אוליביה ווילד, גארט הדלונד, ג'ון הארט, בו גארט במאי/ת גוזף קוסינסקי  
מדע בדיוני
ביקורת סרט לטרון-המורשת תלת מימד מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"מיושן ומייגע"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.3/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע83.1%
בבית
אחכה לדי.וי.די11.8%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות5.1%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
קצת עצוב שהסרט הלוהט של החורף ואחד הסרטים המתוקשרים של השנה האחרונה מתגלה כנפיחה פטפטנית מייגעת ומיושנת. אפילו פעלולי התלת מימד המאוד לא מרשימים לא מצליחים לעורר את הסרט מהתרדמת שבה "טרון" הסרט הכושל נכנס לתוכה בשנת 1982 ומאז לא התעורר. גם הבמאי ג'וזף קוסינסקי, צוות התסריטאים, הפעלולנים, אנשי האפקטים הממוחשבים וצמד המוסיקאים דאפט פאנק, לא מצליחים להפיח חיים בגופה של היצירה המדע בידיונית הקלאסית וליצור לה המשך ראוי.העלילה צפויה להחריד ומתרחשת בעולם של משחקי מחשב מיושנים משהו. סאם פלין בן ה-27 יוצא בחיפושים אחרי אביו קווין פלין שנעלם לפני כ 25 שנים ומוצא את עצמו לכוד בעולם האכזרי של תוכנת משחקי גלדיאטורים. תוך כדי מאבק השרדות לחיים ומוות הוא מנסה למצוא את אביו שאבד באותו עולם ולנסות ולחדש איתו את הקשר. ברידג'ס שהופך לעת זקנה לכוכב הקולנוע ההוליוודי הגדול שהוא כול כך ניסה להיות במשך כול כך הרבה שנים, מגלם את האב ואת קלו יציר כפיו הדומה בעזרת אנימציה ממוחשבת לברידג'ס הצעיר כמעט כשתי טיפות מים.
את סם פלין מגלם הצעיר גארט הדלונד האיום, אוליביה ווילד מאוד יפה אבל גם היא פשוט איומה. ברידג'ס הוא היחיד שאיכשהו נראה כמו שחקן מקצועי והתסריטאים היו מספיק אדיבים כדי להעניק לו הזדמנות לשחזר מדי פעם את דמותו הבלתי נשכחת מ"ביג ליבובסקי" בעזרת משפטים משעשעים שהיו יותר מתאימים לדמות האהובה שגילם בסרטם של האחים כהן."טרון מורשת" עמוס דיבורים, העלילה צפויה, הדמויות לא מעניינות והשיחזור הדיגיטלי של ברידג'ס הצעיר פשוט לא משכנע. גם פעלולי התלת מימד שהיו נראים מרשימים בקדימונים בקולנוע לא באמת מרשימים בסרט באורך מלא. מה שלא עובד ב"טרון מורשת" היא סיבה אחת ויחידה: הוא יצא מפס יצור ונראה זהה לאלפי סרטים אחרים על בן שצריך להציל את אביו, אח שצריך להציל את אחיו, אב שצריך להציל את בנו. פעם זה מהמאפיה, פעם זה קרטל סמים, פעם אחרת זה בזמן מלחמה והפעם ממשחק מחשב שקם על יוצרו.
"טרון מורשת" ישכח במהירות וההשפעה שלו על שוברי הקופות והאולפנים ההוליוודים תהיה ברורה ומשמעית, לא משנה כמה תשקיעו בפרסומת או בפעלולים, אם אין לכם סיפור טוב, דמויות מעניינות ושחקנים שיכולים לגבות אותם עדיף לא לעשות את הסרט במיוחד כשמדובר בסרט המשך לסרט קולנוע כושל משנת 1982. "אוואטר" זה לא ונוסטלגיה לא צריך לעורר לתחייה בעזרת סרטי המשך איומים.
טרון-המורשת תלת מימד - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: מור רזגיל: 1217/12/2015 14:53:15
5/10אייקון ציון
סרט בינוני מאוד !!! השחקנים לא רעים, הצילום מעולה, הפס-קול נחמד והאקשן סוחף אבל הדיאלוגים, התסריט והעלילה משעממים כל הסרט חוץ מה-20 דקות האחרונות. אל תראו !!!
שם: דב ישראליגיל: 3508/05/2011 00:07:19
7/10אייקון ציון
TRON Legacy אפקטים חזקים,עלילה בינונית אך נחמדה,סה"כ הסרט עבר לי בכיף.
שם: סתיו לובאטוגיל: 1010/03/2011 09:02:36
10/10אייקון ציון
סרט מדהים, פורץ דרך, משוכלל, דיאלוגים מעניינים (למרות הביקורות), ובמאי מדהים בסרט שנישאר איתי הרבה אחרי הצפייה. מומלץ ביותר!
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מדע בדיוני
זמן Old 2021
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט