בורלסק ביקורת סרט

Burlesque Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "בורלסק":
"לחובבי דיוות"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Burlesque
משחק שר, כריסטינה אגילרה, סטנלי טוצ'י, קריסטן בל, אריק דין, אלן קאמינג, קאם גיגדנדט, פיטר גלגר במאי/ת סטיבן אנטין  
מוזיקלי
ביקורת סרט לבורלסק מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"לחובבי דיוות"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.4/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע70.7%
בבית
אחכה לדי.וי.די21.2%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות8.1%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
נתחיל מנקודת המוצא: הסרט הזה מיועד לחובבי מיוזיקלס, רצוי שאלו יהיו מעריצים של שר וכריסטינה אגילרה. לכול האחרים, אם ברצונכם לצפות בשילוב משעשע אך לא מוצלח במיוחד בין “שיקגו”, “נערות השעשועים” ו”חופשיות על הבאר” אתם מוזמנים לנסות את מזלכם.העלילה הדלה עוסקת בצעירה בשם אלי שמגיעה מעיירה דרומית משמימה הישר להוליווד ומוצאת את עצמה במועדון הבורלסק של טס שנמצא בחובות ואיזה עשיר נודניק מנסה לקנות אותו. קצת מפתיע שהמקום לא מצליח, כי מעלים בו מופע מושקע במיוחד.
באופן מפתיע אלי היא כנראה זו שתציל את המצב. לעומת שאר הרקדניות היא גם יודעת לשיר. אז יש רקדנית ותיקה (קריסטין בל) שהיא רעה אליה, יש ברמן חתיך שחושף ישבן כשצריך, כמובן הדראג קווין הראשית (אלן קאמינג) ואפילו סטנלי טוצ’י משחזר את התפקיד שלו מ”השטן לובשת פראדה”.התוצאה היא סרט קליל שהוא בידורון מושלם לחובבי הטראש המיוזיקלס. שר וכריסטינה אגילרה גדולות מהחיים במובן הקאמפי של המילה - הן מזכירות יותר דראג קווינס שאבדו שליטה על המופע שלהן. השירים עצמם קלילים, סוחפים ומבדרים אך באותה הזדמנות גם מאוד נשכחים.
אחרי כמעט שעתיים של צפייה בסרט הזה כבר מההתחלה ברור שאלי תציל את המצב ותהפוך לכוכבת הגדולה של הבורלסק שהוא סוג של קברט או מופע חשפנות רק בלי ערום. וככה גם הסרט הזה: הוא מספק רק חצי מההנאה: הוא מיוזיקל לא מספיק טוב, הוא קאמפי אבל לא הולך עם זה עד הסוף והתסריט עצמו לא עוזר לשתי הכוכבות לצלוח את הסרט בשלום.לעומת שלל הקשיים והתוצאה החצי אפויה, הסרט מבדר מסוגו וכנראה מיועד בעיקר לחובבי קאמפ, טראש ודיוות.
בורלסק - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: efratגיל: 4012/02/2011 10:34:52
8/10אייקון ציון
שר בסרט מדיגמה המלוא בתפארה את האמרה "מה שלא עשה הטבע"- מומיה שמזכירה את שר, אין שום הבעות פנים, אבל הקסם והגוף נשאר. אגילרה - איז קול מדהים ומשחק סביר בהחלט. סרט אמריקאי טיפוסי, תלבושות וריקודים מלהיבים - מי שאוהב מחזמר לייט קיטש יהנה. אנחנו נהנינו
שם: אייל הר-טובגיל: 4410/02/2011 09:25:39
9/10אייקון ציון
Beautiful and well-played
שם: אלונה גושציןגיל: 1505/02/2011 17:48:38
10/10אייקון ציון
ואוו ברולסק!! חיכיתי לסרט הזה שנה שלמה ,סרט מעולה מהנה כייפיי מצחיקק מושקעע!!!וכריסטינה לאומת כל הכתבות המסריחות והאלו שאומרים שהסרט "ניכשל"וכריסטינה לא יודעת לשחק,זה בכלל לא נכון סרטט מגניב!!מאוד מהנה ,השירים טובים יפיים ,וכל הסרט לא יכולתי להוציא או להיסתכל לצד אחר ,היסתכלתי רק על הסרט והייתי מעופנטת ,אפילו שהעלילה כמו כל עלילה שבכל מיוסיקל ,הוא עדיין מושקע יפה ומענייןו וכריסטינה זמרת מדהימה!!עם קול הכי טוב ומדהים מושלם בעולם הזה הולך ליצפות בסרט בפעם הרביעית מחר
קישורים
חץ בורלסק (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי מוזיקלי
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט