איזבל הופר היא לא בדיוק השחקנית הצרפתיה הראשית שהיתם מצפים למצוא בקומדיה דרמטית קלילה ולא מחייבת. היא מוכרת יותר מתפקידיה המורכבים בסרטיו של קלוד שברול כמו "מאדאם בובארי", "הפולחן ו"שיקוי לילה" או מתפקידה המצמרר בסרטו של מיכאל אנקה "המורה לפסנתר". אבל ברזומה שלה אפשר למצוא גם הפתעות קלילות ויוצאות דופן כמו "שמונה נשים" של פרנסואה אוזון."קופקבנה" הוא לא סרט מורכב, מצמרר או חשוב, אפילו לא יציאה קומית יוצאת דופן. מדובר בקומדיה דרמטית קטנה ושגרתית של במאי/תסריטאי בשם מרק פיטוסי שמקוריות היא לא הצד החזק שלו. למזלו הרב של מר פיטוסי, איכשהו בדרך נס הגברת איזבל הופר שבדרך כלל לא משתתפת בסרטים קלילים ושוליים כמו "קופקבנה" כנראה היתה זקוקה קצת למזומנים והסכימה לקחת על עצמה את התפקיד. הליהוק המעולה שלה הופך את הסרט הזה לחוויה קולנועית קלילה ולא מחייבת שמותאמת למזג האוויר הקייצי שהקדים השנה.
פרסומת
באבו חיה בעולם משלה. עבודה אמיתית, בעל, אחריות - מי צריך אותם? אבל כשבתה היחידה אזמרלדה מתביישת בה עד כדי כך שהיא מסרבת להזמין אותה לחתונה שלה, מחליטה באבו שהגיע הזמן לעשות כמה שינויים. "קופקבנה" זו דרמה קומית קטנה שלא מחדשת דבר על יחסי אמהות-בנות, ובעיקר מעוררת שאלה אחת גדולה: למה באבו מתנהגת כפי שהיא מתנהגת ולמה אף אחד לא אישפז את המטורללת הלא יציבה הזאת? ההיתרון הגדול הוא, כאמור, הופר שמצילה את הסרט בנוכחותה ומייצרת דמות אמינה למרות הכול.הבימוי של פיטוסי מקצועי אך אף פעם לא באמת מרגש. לעומת זאת המצבים הקומיים עשויים היטב והסרט אכן מעורר צחוק מדי פעם. גם שחקני המשנה עושים עבודה טובה ביניהם לוליטה שאמה בתה של הופר במציאות המגלמת גם את בתה בסרט והשחקנית אור אתיקה המגלמת את הבוסית של הופר ומוכרת לקהל הישראלי מ"סוף העולם שמאלה" ומהסרט המעולה "ליבי החסיר פעימה".
המסקנות העיקריות מ"קופקבנה" הן: עיירות חוף בבלגיה לא באמת בנויות להיות עיירות נופש אקזוטיות; יש מספיק בריטים טיפשים שכנראה יסכימו לקנות שם דירות נופש; הופר יכולה להציל סרטים ולהפוך אותם מאיומים לנסבלים. מי שרוצה לראות את איזבל הופר בתפקיד באמת מגניב שישכור את "חובבים" מהאוזן השלישית.נראה שהסרט הזה יכול להיות מושלם במשבצת של קומדיה לקהל בוגר עד קשיש וזאת בגלל המחסור הרציני כרגע בסרטים ז'אנר. "קופקבנה" יכול להיות מעולה לערבי כיף של נשות נעמ"ת וויצ"ו ולהן אני יכול להמליץ בלב שלם. לאחרים - הרבה פחות.