הארי פוטר ואוצרות המוות 2 תלת מימד ביקורת סרט

Harry Potter and the Deathly Hallows: part2 Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "הארי פוטר ואוצרות המוות 2 תלת מימד":
"אירוע קולנועי"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Harry Potter and the Deathly Hallows: part2
משחק דניאל רדקליף, אמה ווטסון, רופרט גרינט, הלנה בונהאם קרטר, רובי קולטריין, רייף פיינס, מייקל גמבון, גארי אולדמן, אלן ריקמן, מגי סמית, דיוויד טיוליוס, ג'ולי וולטרס, מירנדה ריצרדסון, ג'ון הארט, קלי מקדונלד במאי/ת דיוויד ייטס  
מתח/פעולה
ביקורת סרט להארי פוטר ואוצרות המוות 2 תלת מימד מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"אירוע קולנועי"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
9.4/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע93.4%
בבית
אחכה לדי.וי.די4.7%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות1.9%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הסרט האחרון בסדרת "הארי פוטר" הוא פינאלה משובחת וראויה לחלוטין לאחת הסדרות הקולנועיות הבולטות והמצליחות בתולדות הקולנוע. למעריצים יהיה אסור להפסיד אותו והקהל בהקרנת העיתונאים שנכחתי בה שאליה הוזמנו גם מעריצים רבים היה משולהב ואף נשמעו מחיאות כפיים בסצנות שיא.העלילה ממשיכה בדיוק מהרגע שעזבנו את גיבורנו הארי פוטר. רון והרמיוני יוצאים למסע חיפוש והשמדת ההורוקרוקסים שאמורים להעניק לאויבם המרושע ולדמורט כוחות נצח וזאת תוך כדי קרב אלים ואכזרי במיוחד המתקיים בבית ספר הוגוורסט שבו חלק מהגיבורים שלמדנו לאהוב גם משלמים בחייהם.
אחרי פתיחה צולעת משהו במסדר הפיניקס, באופן מפתיע הבימוי של דיוויד ייטס שגם אחראי על הסרטים האחרונים בסדרה מספק סרט עמוס סצנות פעולה סוחפות וחלקן אף מרגשות, כולל כמה קרבות עשויים היטב. התסריט של סטיב קלובס אלגנטי כמו תמיד עמוס בהומור מפתיע לצד המון רגעים קודרים. ייטס שהתגלה כבמאי טלוויזיוני שיודע להוציא מהשחקנים את המיטב מוכיח שהוא מסוגל לנהל הפקת ענק מרשימה ונראה שהסרט האחרון כנראה יתחרה על תואר הסרט הטוב ביותר בסדרה מול הסרט השלישי (האסיר מאזקבן) שביים אלפונסו קוארון.התענוג האמיתי שבצפייה בסרט הוא בידיעה שזהו - ככול הנראה - המפגש האחרון עם גיבוריו ובעצם מדובר בסוג של מפגש מחזור בו מופיעות כל הדמויות יחד. אין הרבה סרטים שהצליחו לאחד יחד כל כך הרבה שחקנים מופלאים וחשובים על גבי מסך אחד ואפילו בסצנה אחת. רייף פיינס, מייקל גמבון, גרי אולדמן, הלנה בונהאם קרטר, אלן ריקמן, ג'ון הארט, מגי סמית, ג'ים ברודבנט, אמה תומפסון, ג'וליה וולטרס, דיוויד תיוליוס כל הכישרונות הנ"ל איכשהו מצאו את עצמם מבלים במשך עשור על הסטים המפוארים של בית הספר לקוסמים.
כמובן שסדרת הסרטים הזאת גם גילתה לנו מספר כישרונות צעירים שראינו אותם גדלים במשך העשור מילדים קטנים ולא מוכרים לכוכבי הקולנוע הצעירים העשירים ביותר בעולם. רדקליף כבר הספיק להשתתף במחזות בברודווי ולזכות להערכת הביקורות כשחקן צעיר ואיכותי. אמה ווטסון הפכה לסמל אופנה ומשפיעת דעת קהל בנושא, רופרט גרינט הספיק להשתתף במספר סרטים בריטים קטנים שלא ממש זכו להצלחה. כולם הפכו מילדים לא מוכרים וחובבים לשחקנים מקצועיים שמסוגלים להחזיק תפקיד ראשי בדרמה רצינית.אני כן ממליץ לוותר על התלת מימד שנראה טוב אבל לא נעשה בו שימוש קולנועי מחוכם ולא מעניק לסרט ערך מוסף ויזואלי ולקנות כרטיס לסרט בדו מימד. פוטר מספק בילוי מושלם למי שרוצה ליהנות מסרט קיץ עשוי היטב שיש בו גם תסריט ראוי, שחקנים טובים ובעצם לקחת חלק ברגע היסטורי בתולדות הקולנוע המסחרי העכשווי.
הארי פוטר ואוצרות המוות 2 תלת מימד - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: תמירגיל: 1615/07/2018 23:18:14
10/10אייקון ציון
הסרט השני הכי אהוב עלי !!!!!! סרט ממש מותח ומעניין. ממש ממליץ לראות !!!
שם: Ron.Aגיל: 3010/08/2017 11:18:55
9/10אייקון ציון
סרט מצויין לסיום סאגת הארי פוטר. יצא לי להשלים אותו רק לאחרונה וגם אחרי עשור, הוא עדיין אדיר.
שם: .MOR Rגיל: 1312/12/2016 20:03:15
9/10אייקון ציון
סרט מרהיב ומהפנט !!! השחקנים נפלאים, בצילום נהדר, הפס-קול מעולה ומוסיף המון לאווירה, הטוויסטים מפתיעים מאוד, האפקטים מצוינים ורוב הדיאלוגים מעניינים אבל התסריט והעלילה לפעמים משעממים ולא הכי מעניינים, בעיקר בחצי הראשון (חצי ראשון-7.5, חצי שני-10). בקיצור, הסרט הטוב ביותר בסדרה. מומלץ !!!
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט