בני אלמוות תלת מימד ביקורת סרט

Immortals Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "בני אלמוות תלת מימד":
"מרשים וסקסי"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Immortals
משחק הנרי קאביל, מיקי רוורק, ג'ון הארט, פרידה פינטו, קלן לוץ, לוק אוונס, סטיבן דורף, ג'וזף מורגן, איזבל לוקאס במאי/ת טארזים סינג  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לבני אלמוות תלת מימד מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"מרשים וסקסי"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.3/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע78.2%
בבית
אחכה לדי.וי.די15.6%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות6.1%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הבמאי טארזים סינג, ששני סרטיו הקודמים "התא" ו The Fall הצטיינו פחות בצד העלילתי אבל הרשימו מאוד מבחינה ויזואלית, חוזר עם סרט שלישי במספר, והפעם בתלת מימד. אין ספק שמבחינת ההפקה של הסרט מדובר בבחירה חכמה במיוחד של במאי שלא יבזבז את האפשרויות שהטכנולוגיה יכולה לספק לו. התוצאה בהחלט מרהיבת עין.התסריט של צ'רלי פארלפאנידס ולאס פארלפאנידס כתוב היטב והוא לא מביך כמו סרטים אחרים בז'אנר. אין כאן נאומים מגוחכים שככבו בסרט "300" ואין כאן טיפשות מביכה ומשמימה נוסח "התנגשות הטיטאנים". התסריט מצליח בדרכו ההוליוודית והפופוליסטית לגרום לצופים עניין בגורל הגיבורים ובסופו של דבר התוצאה היא מוצר בידורי מרשים שעתיד לזכות להצלחה בגלל השילוב הנכון בין תסריט בינוני לבימוי טכני מעולה.
הסרט בכיכובו של הנרי קאביל (מי שעתיד לגלם את סופרמן בסרט שייצא בשנת 2013), בתפקיד ראשי גדול ראשון חושף לפנינו שחקן מרשים בעל נוכחות של כוכב קולנוע קלאסי אמיתי. הוא מגלם את החקלאי תזאוס, המוצא את עצמו בלב מלחמה אכזרית במיוחד. המלך היפריון מעוניין לנקום באלים שלא הגנו על אשתו וילדיו שנרצחו באכזריות בזמן המלחמה. היפריון ששרת את האלים בעבר יוצא למלחמה מצויד בצבא של חיילים צמאי דם בחיפוש אחר קשת אפירוס האגדית שבעזרתה יוכל לנצח את האלים ולשחרר את אויביהם הנצחיים הטיטאנים הכלואים עמוק בתוך הר טרטרוס.מיקי רורק בתפקיד המלך היפריון הוא לא רשע קולנועי שגרתי. הוא מצליח לצקת בתוך הדמות רגשות שלא נראה היו כתובים מראש בתסריט וזאת בשל האיכויות שלו כשחקן אופי איכותי. לעומתו לוק אוונס השחקן הבריטי טוב המראה שגופו בנוי לתלפיות מגלם את זאוס, מלך האלים שאוסר על נתיניו לקחת חלק בנעשה על כדור הארץ במלחמה שבין בני האדם. אוונס שחקן ראוי אבל הוא היחיד שבאמת נאלץ להתמודד עם טקסטים המורכבים מסיסמאות קולנועיות המוכרות מסרטים בסגנון זה, מה שמציב לו אתגר קשה במיוחד שטובים ממנו כשלו בו.
עוד שחקנים נאים המסתובבים בביגוד מינימלי על גבי המסך הגדול הם: סטיבן דורף הזכור מהסרט "בלייד" הראשון. אז הוא היה רע הפעם הוא הטוב. דורף מציע לצופים שרירי בטן מפותחים במיוחד. קלן לואץ מסרטי "דימדומים" בתפקיד פוסידון - השחקן השרירי פשוט מרהיב עין אך לצערנו עדיין מנסה להפגין יכולות המשחק הדלות שלו. אבל נאה יותר הוא השחקן הלא מוכר דניאל שרמן כאל אריאס וההיתרון הגדול שלו שהוא פשוט לא ניסה אפילו לשחק.עוד משתתפים פרידה פינטו הנאה מ"נער החידות ממומבי" כנביאה הרואה את העתיד ואילו ג'ון הארט הותיק מגלם את הקשיש החביב מדריכו של תזאוס. התוצאה הקולנועית מרהיבה, עמוסה סצנות פעולה סוחפות ולעיתים מטרידות ואלימות. הסרט מותח ואין בו רגע של מנוחה. "בני אלמוות" מספק חוויה קולנועית מרשימה מבחינה ויזואלית ומבדרת ביותר לחובבי סרטים מסוג זה.
בני אלמוות תלת מימד - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: Dragon20000גיל: 3102/03/2012 02:40:02
3/10אייקון ציון
אני ממש לא ממליץ ליראות את הסרט. אחד הסרטים הגרועים שראיתי הסרט 300 פי 100 יותר טוב
שם: דב ישראליגיל: 3602/02/2012 08:11:20
6/10אייקון ציון
Immortals לאחר שהאלים ניצחו בקרב מול הטיטנים המלך היפריון הכריז מלחמה נגד המין האנושי על מוות אישתו וילדיו,ומחפש את קשתו של אפירוס כדי לשחרר את הטיטנים הכלואים בהר...הסרט מאוד מרשים מבחינה ויזואלית,והקרבות שבו עשויים טוב אבל כל השאר ממש לא מוצלח.
שם: Mגיל: 5206/01/2012 00:24:17
2/10אייקון ציון
סרט כל כך רע שקשה אפילו להתחיל להסביר למה. הפרומו נתן תקווה שמדובר בסרט פנטזיה, מיתולוגיה, עתיר פעלולים ועניין וכל מה שיש בז'אנר הזה (שר הטבעות... בתור נקודת ייחוס...). בפועל... סרט מגעיל. עתיר דם ואיברים משוספים מרוטשים מעוכים בלי שום כלום... פשוט כלום לאזן את הזוועה. איזה בזבוז...
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט