החתול של שרק (תלת מימד) ביקורת סרט

Puss in Boots Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "החתול של שרק (תלת מימד)":
"חביב"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Puss in Boots
דיבוב אנטוניו בנדרס, סלמה הייק, בילי בוב טורנטון, זאק גליפיאנקיס, אמי סידאריס במאי/ת כריס מילק  
אנימציה
ביקורת סרט להחתול של שרק (תלת מימד) מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"חביב"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.8/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע71.3%
בבית
אחכה לדי.וי.די25.6%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות3.1%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אולפני דרים וורקס מנצלים את הפופולאריות של "החתול במגפיים", דמות המשנה החביבה מסדרת סרטי "שרק", ומייצרים עבורה ספין אוף. סוג של פרולוג כך מסתבר שהגיבור החביב אותו מדבב בכשרון רב אנטוניו בנדרס היה רב מעללים הרבה לפני שבכלל פגש את שרק.החתול במגפיים נשלח לבית יתומים שם הוא פוגש את הביצה המוכרת בשם האמפטי דמפטי, עוד יצור מהאגדות שנזנח על ידי הוריו. השניים הופכים לידידים בנפש. אך עם השנים החתול במגפיים הופך לגיבור של הכפר ואילו האמפטי למנודה חובב פשעים קטנים. כאשר הביצה מסבכת את החתול בפשע נגד רצונו הוא נאלץ לברוח מהכפר ולצאת להרפתקאה שהופכת אותו לאחד הלוחמים הידועים לשמצה, מאהב שרמנטי ועבריין מבוקש. סוג של גיבור מפוקפק.
החתול מעוניין למצוא אפוני פלא שבעזרתם יגיע לטירה בשמיים שבה מתגורר ענק מאיים שברשותו אווזה המטילה ביצי זהב. כך יוכל לפצות את תושבי כפרו. אבל כאשר הוא פוגש את החתלתולה הקשוחה והפקחית קיטי 'סופטפוז' המנסה להשיג גם היא את אפוני הפלא הוא לא רק מוצא יריבה ראויה אלא גם אהבה. כדי לנצח במערכה שני החתולתולים צריכים ללמוד לשתף פעולה ואף ללמוד לבטוח בהאמפטי דמפטי כדי לנצח את צמד הנבלים ג'ק וג'יל שיעשו כל מה שביכולתם כדי להכשיל את החתול וחבריו במשימתם.למרות שהתחושה המרכזית שמדובר במוצר צריכה שנועד רק כדי לסחוט עוד קצת מהפוטנציאל המסחרי של דמויות המשנה מסרטי שרק, הסרט עצמו מצליח להיות חביב ולעיתים אף מצחיק. יש משהו חתרני בדמותו השרמנטית של החתול שכל אשה או חתולה נופלת שבי בקסמיו.
כמו כן גם סצנת הסיום המשעשעת כאשר אווזת ענק נוחתת בעיר ומספקת פארודיה על סרטי גודזילה מצליחה להפתיע לטובה. נכון שמדובר בסרט חביב שישכח במהירות אבל כנראה שמי שאהב את הסרטים של "שרק" ובמיוחד את דמותו של החתול במגפיים עומד להנות מהסרט הזה שהוא שמצליח להעביר 90 דקות בנעימים, וגם זה משהו בתקופת החג.
החתול של שרק (תלת מימד) - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: רחלי זיגלרגיל: 7116/12/2022 16:29:18
1/10אייקון ציון
סליחה,טעות בסרט
שם: מיכאלגיל: 1008/02/2013 15:23:43
4/10אייקון ציון
ראיתי את הסרט ממזמן בקולנוע ולא ממזמן שידרו אותו בטלווזיה . סרט שעשוי בצורה מוזרה ולא מהנה כל כך אפילו מאכז שלושת אפונים אוווזה ענקית וכל מיני קישקושים כאלה הסרטים של שרק היו יותר טובים זה מאכזב ולא שווה צפייה אה.חבל מאוד
שם: אסיגיל: 2602/08/2012 18:39:59
8/10אייקון ציון
ראינו בקולנוע כמשפחה (יש לנו חתול בבית) בגילאים 9, 16, 21 ואוהבי חתולים ומי -26 ואהבנו כולנו. סרט חמוד ומצחיק. הסרט שומר לאורך כל הסרט על נאיביות חביבה למרות שיש בו רגעים עצובים, שמחים, אקשן ורגש. המגוון של הדמויות החתוליות מוסיפות המון לדיוק ולתחכום של ההנפשה- ואותם אהבתי במיוחד. בשורה התחתונה אוהבי חתולים /גארפילד ומי שמכיר את סיפורי הילדים כמו חתול במגפיים והאמפטי דאמפטי יהנו מהמקוריות. אחרים ימצאו בו סרט נחמד לצפייה משפחתית עם ילדים.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי אנימציה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט