גוסט ריידר: רוח הנקמה ביקורת סרט

Ghost Rider: Spirit of Vengeance Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "גוסט ריידר: רוח הנקמה":
"עודף דיבורים"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Ghost Rider: Spirit of Vengeance
משחק ניקולס קייג, סיראן אינדס, אידריס אלבה, כריסטופר לברט, ויולה פלסידו, ג'וני וויטוורט במאי/ת מרק נולדין, בריאן טיילור  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לגוסט ריידר: רוח הנקמה מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"עודף דיבורים"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע74.7%
בבית
אחכה לדי.וי.די18.8%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות6.5%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אני מאוד מחבב את השני הבמאים/תסריטאים מרק נולדין ובריאן טיילור. השניים אחראים על שני סרטי "קראנק" הכייפים, ההיסטריים והטראשים בכיכובו של ג'ייסון סטיית'ם וכמובן סרט הפעולה המופרך והמאוד מבדר "גיימר" בכיכובו של ג'רארד באטלר. מדובר בשלושה סרטים עם עריכה מהירה, קצבית ומאוד מקורית שהיא חלק מהשפה הקולנועית של צמד הבמאים לצד העלילות המטופשות והמאוד מבדרות שהם יודעים לרקוח. המבקרים "הרציניים" לא אוהבים אותם וגם חובבי סרטי פעולה שגרתיים לא ממש דלוקים עליהם אבל הם כן הצליחו לפתח כת מעריצים לסרטיהם שכאילו נלקחו מהזיה פסיכודלית נטולת שליטה.שני היוצרים הלא מעודנים נבחרו לביים את הסרט השני בסדרת סרטי "גוסט ריידר" בכיכובו של ניקולס קייג, שחקן שמאוד מודע למעמדו הטראשי בהוליווד בימים אלו ולצערו או שמחתו הופעותיו מסרט לסרט הופכות לגרוטסקיות יותר ויותר עד כדי כך שאי אפשר שלא להתפקע מצחוק מדי פעם. השילוב בין הכוכב ההוליוודי לשני הבמאים נטולי הטאקט הוא הדבר הטוב ביותר בסרט ההמשך לסיפורו של האופנוען שהשטן קילל אותו והפך אותו לשליחו עלי אדמות.
נראה שקייג' פשוט נהנה מאוד לגלם את דמותו משולחת הרסן של ג'וני בלייז, אבל שם זה נגמר. לעומת סרטיהם הקודמים והתזזיתיים הסרט הזה פשוט לא זז. עודף דיבורים ופחות מדי פעולה הופכים את "גוסט ריידר – רוח נקמה" לחוויה איטית מדי. לכאורה החיבור עם התסריטאי דיוויד אס. גוייר מיוצרי "בלייד" ושותף לכתיבת התסריטים של סרטי באטמן האחרונים הוא ליהוק מושלם לכתיבת התסריט המדובר אבל כנראה שבלי השגחתו הצמודה והעצבנית של כריסטופר נולן הוא תסריטאי די איום.הסרט שכמעט ואין בו טיפה אחת של עלילה עמוס דיבורים לעייפה. החיילים הצעירים שישבו לידי בהקרנת חצות בערב יום חמישי וכל כך ייחלו לפרוק את תלאות השבוע בסרט כייפי פשוט נרדמו משיעמום. במקום ליצור סרט פעולה קצבי ומסחרר המשלב אימה הוא מנסה להתעמק בעולמו של הפרש הבודד הנוטה לאבד שליטה ולהפוך לשלד יורק אש ובולע נשמות של חוטאים. אני מאמין שאם לא היו מצמידים לצמד המופרע תסריטאי איום והשגחה של אולפן גדול שהשקיע 70 מיליון דולר ורצה את ההכנסות בחזרה, התוצאה היתה הרבה פחות מרוסנת, ולכן גם הרבה יותר מוצלחת.
ההוכחה היא סצנות הפעולה המעטות שישנן בסרט עובדות, מה שמוכיח שמרק נולדין ובריאן טיילור יודעים את עבודתם רק צריך היה לתת להם יותר חופש פעולה. אפילו הליהוק המוצלח של שחקני משנה מגניבים כמו כריסטופר למברט, אידריס אלבה וסיראן הינדס כשטן בכבודו ובעצמו לא מצליח להחיות את גופתו של של ה"גוסט ריידר". התוצאה באופן מפתיע נופלת מקודמתה וזאת משימה קשה ביותר כי גם הסרט הראשון לא היה בדיוק הברקת המאה. נקווה שבסרט השלישי (אם יהיה כזה) ילמדו מהטעויות ויספקו לנו יותר פעולה ופחות בילבולי מוח.
גוסט ריידר: רוח הנקמה - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: אמירגיל: 1617/11/2012 18:35:41
8/10אייקון ציון
אני לא מבין את כל הביקורות הרעות של הסרט הזה. אם כי ההתחלה שלו הזכירה לי את להרוג את ביל שזה הסרט שאני הכי שונא. הסרט מיועד בעיקר לחובבי גיבורי על
שם: שחרגיל: 1814/03/2012 00:35:49
9/10אייקון ציון
שני דברים עיצבנו אותי (מאוד) לגבי הסרט. 1. התלת מימד המיותר 2. הביקורות הנוראיות לגביו. לא הבנתי למה ביקרו אותו לרעה. העלילה מוסברת טוב, שחקנים משחקים מעולה, ויש הרבה אקשן (ולא כמו שכולם חושבים-הרוב דיבורים בלי אקשן) הכל חרטה. מומלץ בחום. וזה לא 10 רק בגלל התלת מימד
שם: איילגיל: 1818/02/2012 02:40:44
4/10אייקון ציון
באתי עם הרבה ציפיות לסרט הזה ויצאתי מאוד מאוכזב, אפקטים מטופשים, סצינות לא מובנות ועלילה חרושה. בכל זאת אני לא בן-אדם של מדע בדיוני, יכול להיות שאחרים יתחברו אליו.. אני אישית ממש לא. 4/10 רק בגלל ניקולאס קייג'.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט