רחוב ג'אמפ 21 ביקורת סרט

21 Jump Street Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "רחוב ג'אמפ 21":
"קורע מצחוק"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר 21 Jump Street
משחק ג'ונה היל, צ'נינג טאטום, ג'וני דפ, אייס קיוב, דייב פרנקו, ברי לרסון במאי/ת פיל לורד, כריס מילר  
קומדיה
ביקורת סרט לרחוב ג'אמפ 21 מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"קורע מצחוק"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.2/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע74.2%
בבית
אחכה לדי.וי.די22.2%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות3.6%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
לפניכם הקומדיה הראשונה שאסור לכם להחמיץ בשנת 2012. מזמן, אבל מזמן, לא נהנתי וצחקתי בקול רם כמו בלהיט "רחוב ג'אמפ 21". כפי שמוסבר כבר באנלוגיה סאטירית על הוליווד בתחילת הסרט על ידי המפקד של צמד השוטרים הצעירים - "למשטרה נגמרים הרעיונות אז הם לוקחים רעיונות משנות ה-80 ועושים להם חידושים". אז למי שאינו יודע, אי שם בשנות ה-80 "רחוב ג'אמפ 21" היתה סדרת מתח/פעולה מצליחה ולא מבריקה, על שוטרים הנראים צעירים לגילם המשתלבים בתיכון עירוני כדי לחשוף שחיתויות. הכוכב של הסדרה היה צעיר לא מוכר ששמו ג'וני דפ שבינתיים הפך לכוכב קולנוע בינלאומי."רחוב ג'אמפ 21" אולי נושא את שם הסדרה ויש לו עלילה זהה לחלוטין אבל הוא בעצם קומדיה מופרעת, מודעת לעצמה, רחוקה מלהיות פוליטקלי קורקט. ההומור בסרט שנע במהירות בין הנמוך לגבוה והחשוב מהכל, מדובר בקומדיה מצחיקה, אבל ממש מצחיקה. האחראים להצלחה הם דווקא צמד במאים שמגיע מעולם האנימציה.
את הסרט ביימו פיל לורד וכריס מילר מיוצרי הסדרה "Clone High" והסרט "גשם של פאלפל", את התסריט כתב מייקל באקל אחד התסריטאים הצעירים והמוכשרים שפועלים כיום בהוליווד. הוא אחראי לתסריט המבריק של "סקוט פילגרים נגד העולם" או בשמו העברי "האקסים של החברה שלי" וגם לתסריט של קומדיית הנעורים האיומה "פרוג'קט X". אין ספק שבאקל מצליח לספק כאן תסריט השופע הברקות מילוליות ופיסיות שמותאמות כמו כפפה ליד לעולם הקומיקסי למדי שממנו מגיעים צמד הבמאים המוכשרים. יחד הם רוקחים את הקומדיה הקורעת של השנה.ג'ונה היל שגם היה מעורב בהבאת הפרויקט אל המסך ובכתיבת הסיפור של הסרט מככב לצידו של צ'נינג טייטום כצמד שוטרים צעירים ולא ממש מוכשרים המוצאים את עצמם ביחידה סודית שבה שוטרים הנראים צעירים לגילם הופכים לשוטרים סמויים במוסדות לימודיים שונים. המשימה הראשונה של הצמד הוא להתחזות לצמד אחים שהם גם תלמידים בתיכון. השניים שהכירו כבר בתיכון ולא ממש הסתדרו אז מוצאים את עצמם יחד באותו מוסד והם מגלים שהעולם השתנה לחלוטין. צ'נינג שהיה הביריון הפופולארי בנעוריו כבר לא עושה את זה לאף אחד ואילו ג'ונה היל החנון השמנמן והמבולבל מושך את תשומת הלב של הצעירים המקובלים.
צוות של שחקני משנה נהדרים מתחזקים את הסרט, ביניהם אייס קיוב כמפקד יחידת ג'אמפ 21 שלא מפסיק לצעוק ולקלל, בארי לרסון המקסימה כתלמידת תיכון המתאהבת בג'ונה היל, דייב פרנקו אח של ג'יימס ממשיך לגלם את התלמיד השחצן אחרי שעשה זאת היטב ב"ליל האימה", אלי קמפר (המשרד, מסיבת רווקות) כמורה החנונית והחרמנית לפיסיקה, השחקנית הותיקה קרוליין אהרון (אדוארד ידיי מספריים) כאמו של ג'ונה היל המסבירה שפעם היא עשתה סמים עם רוברט דאוני ג'וניור כאשר הוא היה עדיין מגניב. גונב את ההצגה הקומיקאי רוב ריגל כמורה לספורט.עם צוות שחקנים מופלא, תסריט מצחיק שמצליח לפנות לקהל רחב אבל לא להתפשר על האיכות, בימוי מדויק עם שלל רעיונות מדליקים, עריכה קצבית ופסקול סוחף – מצליח "רחוב ג'אמפ 21 " להיות קומדיה שכדאי וראוי לצפות בה על המסך הגדול.
רחוב ג'אמפ 21 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: anipoגיל: 5106/05/2023 09:23:46
7/10אייקון ציון
דינמי וכיפי. ממש לא הקומדיה הכי גדולה של כל הזמנים וגם הקונספט לא מקורי אבל הצמד חמד נותן שואו. מספיק טוב בשביל להתרווח על הכורסא ולהעביר בסבבה את הזמן. ציון 7.5.
שם: nanaגיל: 2809/04/2017 23:12:00
10/10אייקון ציון
מצחיק עד דמעות. אחת ההפתעות הקומיות הכי טובות של העשור וללא ספק אחד מחמשת סרטי הקומדיה הטובים של העשור,הקומדיה הכי מצחיקה של 2012. מי אמר שרימייק לא יכול להיות מצחיק? אז תתכוננו לחוויה קורעת מצחוק ומפתיעה מאוד עד כמה שזה מצחיק. ג''ונה היל וצ''יינינג טייטום מצוינים . מומלץ בשביל לצחוק על תיכון,שוטרים ובעיקר על רימייקים ממוחזרים שעליהם ג''אמפ סטריט צוחק ובגדול, שם את כל הרימייקים בכיס הקטן!
שם: rotem590גיל: 1728/11/2015 14:03:30
9/10אייקון ציון
סרט יפה מאוד וקורע מצחוק! ממש אהבתי את הסרט, היה משחק טוב מאוד גם של כולם
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט