אמריקן פאי: האיחוד ביקורת סרט

American Reunion Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "אמריקן פאי: האיחוד":
"אותה הסחורה"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר American Reunion
משחק ג'ייסון ביגס, שון וויליאם סקוט, יוג'ין לוי במאי/ת ג'ון הורביץ, היידן סלוסברג  
קומדיה
ביקורת סרט לאמריקן פאי: האיחוד מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"אותה הסחורה"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.3/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע73.6%
בבית
אחכה לדי.וי.די21.7%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות4.7%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
13 שנה חלפו מאז הסרט הראשון בסדרת סרטי "אמריקן פאי", 9 שנים חלפו מאז הסרט הרשמי האחרון בסדרה "אמריקן פאי – החתונה". נראה שגם עכשיו באמצע שנות השלושים לחייהם, נשואים עם ילדים, אסופת הדמויות המככבות בסרט עדיין לא התבגרו והם מסתבכים באותן תסבוכות ילדותיות ומביכות לקול צחוקם של בני נוער שכנראה היו עדיין זאטוטים ולא הורשו כלל להכנס לבית הקולנוע כדי לצפות בסרטים הראשונים על גבי המסך הגדול.הקאסט המקורי חוזר, חלקו בתפקידים מרכזיים וחלק בתפקידי אורח, אבל עדיין כולם חוזרים ומצליחים לעורר איזשהו רגש אצל הצופים שהתגעגעו לחבורת הצעירים שהתבגרו ויש לציין לא ממש בצורה מוצלחת. ג'ייסון ביגס המגלם את ג'ים נאלץ לחשוף את איבר מינו כדי לקבל שכר תמורת ניסיון הקאמבק הנ"ל. אליסון הניגאן הזכורה מ"באפי" ו"איך הכרתי את אמא שלך" נראת רע בעיקר, כריס קליין נראה מסומם, שזוף ומתוח, שון וויליאם סקוט מביך, מינה סוברי אולי השחקנית הכי טובה בקרב הצעירים מתבזבזת ואילו דווקא טרה ריד שעברה הכי הרבה טראומות במציאות ההוליוודית ההזויה איכשהו יוצאת בכבוד מהקומדיה הילדותית הנ"ל.
השחקנים הוותיקים ג'ניפר קולידג ויוג'ין לוי עושים את מה שהם יודעים לעשות הכי טוב, להצחיק בלי להרגיש מובכים או מושפלים. הם שולטים בסיטואציה ונראה כאילו הם נהנים מכל רגע. שני השחקנים הוותיקים רגילים לעבוד יחדיו כחלק מהאנסמבל הקומי מופלא של כריסטופר גסט והקומדיות המעולות שלו כמו "Best in Show" ו- "A Mighty Wind". בפעם האחרונה שכולם נראו יחדיו על המסך הגדול היה ב-" For Your Consideration" .בטקס האוסקר האחרון הם הופיעו יחדיו במערכון על הקרנות הטסט לקהל הרחב ומה היה עולה בגורל הקלסיקה "הקוסם בארץ עוץ" אם היו עורכים לו הקרנות כאלה."אמריקן פאי – האיחוד" מחזיר את גיבורי הסרט הראשון אל העיירה שבה הם גדלו כדי עבור נשף Reunion, מסורת אמריקאית מעצבנת שתיכונים עורכים כדי להפגיש בין כל הבוגרים. הנשף הזה הוא תירוץ לעשיית סרטים רבים בהוליווד ובאופן מפתיע באף אחד מהסרטים הנ"ל לא נראה שהדמויות התבגרו. גם ב"אמריקן פאי" נראה שגיבורינו עדיין עסוקים בצרות ילדותיות ומביכות. הבנים עדיין מתעניינים בבנות הפעם תיכוניסטיות הצעירות לפחות ב 15 שנה. הנשים עדיין מחפשות אחרי אהבת אמת, סטיפלר עדיין מתנהג כמו אידיוט מושלם ומשום מה כולם מוכנים לספוג את ההתנהלות הילדותית שלו ובסוף להוקיר לו תודה.
העיקר שהקהל יהיה מרוצה בסופו של דבר, שכול הדמויות יזכו לסוף טוב, שיופיעו כמה דמויות מהסרט הראשון לדקה וחצי (כי התסריטאים לא ידעו איך וכיצד לשלבם בתפקידים מרכזים בסרט הנוכחי). והכי חשוב - שכל אחד קיבל את מנת המזומנים שלו. עכשיו השחקנים רק צריכים לקוות שהסרט הזה יהיה להיט עצום שיחזיר אותם לכותרות ויספק להם כמה עבודות נוספות לשנים הקרובות, כי לא בטוח שהם רוצים להשתתף בעוד סרט של "אמריקן פאי". בכל מקרה, לפי הביקורות ותזרים המזומנים החלש בקופות הקולנוע גם לא בטוח שהקהל רוצה.
אמריקן פאי: האיחוד - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: nanaגיל: 2923/12/2016 12:48:57
7/10אייקון ציון
חביב. לא מתקרב אפילו לסרט הראשון או השלישי בסדרה אך זה עדיין מבדר ומתחבב בקלות ומה שבטוח נמאס מהסרטים שקוראים להם אמריקן פאי בגלל שאחת מהדמויות הוא קרוב משפחה של סטיפלר ובלי הדמויות הראשיות שכל אחד מהם היה גרוע וסוף סוף סרט אמריקן פאי אמיתי עם הדמויות הראשיות ,זה רחוק מלהיות מושלם אך אפשר בקלות להנות מהסרט
שם: kermit1גיל: 3413/11/2013 23:34:32
7/10אייקון ציון
קומדיה חמודה מאוד. המון נוסטלגיה למי שראה את הקודמים בסדרה. התגעגעתי במיוחד לדמות של סטיפלר שממשיך לעשות שטויות. מעבר לכך מצחיק למדי כמצופה מקומדיית נעורים שכזו.
שם: דב ישראליגיל: 3609/08/2012 23:38:14
7/10אייקון ציון
American Reunion הסרט מחזיר את גיבורי הסרט אל העיר שבה הם גדלו כדי עבור נשף Reunion,מסורת אמריקאית שתיכונים עורכים כדי להפגיש בין כל הבוגרים...היה נחמד לראות את כולם מהעבר,קומדיה חביבה.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט